Ugovorena naknada štete zbog raskida

1

Ugovorena naknada štete zbog raskida

offline
  • Marko
  • Stolar
  • Pridružio: 03 Jun 2013
  • Poruke: 65
  • Gde živiš: Glogovac (Jagodina)

Pozdrav svima.

Imam jedan neprijatan problem sa Telekom-om,pa sam malo agresivan,tako da ne zamerite ako se dese nekakvi ispaadi u tekstu....

Otisao sam u poslovnici u Jagodini da uvedem ADSL.Uzeo sam paket NET 10 paket sa ugovorom na 2 godine,nakon cega me je gospodja pitala : 'zelis li i televiziju uz ADSL',rekao sam NE,i onda mi je postavila jos jedno pitanje: 'zelis li mesec dana besplatno IPTV,cisto da isprobas,da vidis,pa ako ti se svidja da nastavis da koristis?',i onda sam prihvatio,aj posto je dzabe,da vidim bas kakva je to televizija.Prosao je taj mesec,a ja TV nisam gledao ni 3 dana ukupno,i oni naravno bez pitanja su produzili IPTV da mi naplacuju bez mog znanja,i tako sam placao IPTV naredna 2 meseca.Na kraju sam otisao da odjavim IPTV i da platim racune.Sve je proslo bez problema.I evo danas mi stize racun 9,295 dinara????
naknada umesto da bude 1549dinara,sada je 1,989dinara
i jos 7,279dinara za Ugovorenu naknadu štete zbog raskida.Jel moze neko da mi pojasni sta je ovo?
Ja cu svejedno sutra da odem tamo i da vidim u cemu je problem,prvo 3 meseca cekam da mi srede problem sa adslom,po 100 puta mi je pucala konekcija dnevno,a sad mi jos uvaljuju 9000 dinara.
MOLIO BIH ZA POMOC



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 13390
  • Gde živiš: Z-moon

Ja imam odlično iskustvo sa Telekom-om.
Takođe, ogroman broj ljudi koje znam pročita ono što je potpisao tek kada dođe do problema.
Mislim da si morao odjaviti IPTV posle tih mesec dana.

Usput, način na koji se izražavaš je nedopustiv.
Poruka će ti biti izmenjena.
Pozdrav!



offline
  • Marko
  • Stolar
  • Pridružio: 03 Jun 2013
  • Poruke: 65
  • Gde živiš: Glogovac (Jagodina)

_Sale ::Ja imam odlično iskustvo sa Telekom-om.
Takođe, ogroman broj ljudi koje znam pročita ono što je potpisao tek kada dođe do problema.
Mislim da si morao odjaviti IPTV posle tih mesec dana.

Usput, način na koji se izražavaš je nedopustiv.
Poruka će ti biti izmenjena.
Pozdrav!

eto izmenio sam poruku
nisam ja citao nista tamo
samo sam dosao ona je preko racunara popunila zahtev i to je to
kasnije je dosao covek doneo opremu kaze potpisi ovde,i to onako na brzinu,kao da leti negde.
meni je lakse da ja njih tuzim za neprofesionalnost na poslu,nego da im placam 7000

offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 13390
  • Gde živiš: Z-moon

Ako smatraš da si prevaren, imaš pravo da se žališ. To ne može niko da ti ospori.
Ono na šta će se oni pozvati je tvoj potpis na Ugovoru, a to prilično komplikuje tvoju situaciju.
Pokušaj da im dokažeš da si prevaren, ne znam šta bih ti drugo mogao reći.

offline
  • Marko
  • Stolar
  • Pridružio: 03 Jun 2013
  • Poruke: 65
  • Gde živiš: Glogovac (Jagodina)

_Sale ::Ako smatraš da si prevaren, imaš pravo da se žališ. To ne može niko da ti ospori.
Ono na šta će se oni pozvati je tvoj potpis na Ugovoru, a to prilično komplikuje tvoju situaciju.
Pokušaj da im dokažeš da si prevaren, ne znam šta bih ti drugo mogao reći.


pa jesam prevaren
ja sam ugovor dobio tek kada mi je doneta oprema i kada je ovaj covek otisao.Pre toga ja nisam video ni jedan papir od njih

offline
  • Pridružio: 10 Okt 2005
  • Poruke: 13526
  • Gde živiš: Beograd

Da, to jeste nekorektan potez. Pretpostavljam da nisi tražio primerak ugovora kad si bio u poslovnici. Ja jesam, i dobio sam ga na uvid, ali nisam mogao da ga iznesem i proučim. Zato sam 15 minuta sedeo, čitao, pitao, tražio objašnjenja...

Sa druge strane, mogao si ugovor da pročitaš kad si ga dobio, tada bi znao da treba da odjaviš promo uslugu ili će se ista automatski aktivirati kad istekne promo period.

Dakle, nisu bili korektni, 'vataju na brzinu, gužvu, neznanje... Ali pravno su se pokrili.

offline
  • Marko
  • Stolar
  • Pridružio: 03 Jun 2013
  • Poruke: 65
  • Gde živiš: Glogovac (Jagodina)

SlobaBgd ::Da, to jeste nekorektan potez. Pretpostavljam da nisi tražio primerak ugovora kad si bio u poslovnici. Ja jesam, i dobio sam ga na uvid, ali nisam mogao da ga iznesem i proučim. Zato sam 15 minuta sedeo, čitao, pitao, tražio objašnjenja...

Sa druge strane, mogao si ugovor da pročitaš kad si ga dobio, tada bi znao da treba da odjaviš promo uslugu ili će se ista automatski aktivirati kad istekne promo period.

Dakle, nisu bili korektni, 'vataju na brzinu, gužvu, neznanje... Ali pravno su se pokrili.


pa bas ako ne uspem nista,ja cu ponovo da pokusam da vratim televiziju
ipak 7000 su 7 meseci televizije,bolje mi je da gledam 7 meseci nego da bacam ovako pare bezveze.A koliko sam zapazio,oni kao da si mi skroz raskinuli ugovor,ni to mi nije jasno.Umesto da mi je stigla naknada 1550 dinara,sada je 1900.Nemoguce da je skroz raskinut ugovor i za ADSL i IPTV
sve u svemu,videcu sutra ja to sa njima.Inace u Jagodini su poznati po tome sto su nekorektni,nisu usluzni ni malo,i cilj im je samo da imaju sto vise korisnika,i da nas prevare.Nisam jedini.Evo do sad sam bio 2 puta u poslovnici,znaci puna poslovnica,i 80% njih su dosli da se zale za nesto...

offline
  • higuy  Male
  • Legendarni građanin
  • penzionisani tabijatlija
  • crni hronicar
  • Pridružio: 21 Apr 2010
  • Poruke: 8565
  • Gde živiš: Dubocica

Ja u poslovnicu ulazim za produzenje ili raskid ugovora. Sve ispostavljene racune redovno placam pre roka dospeca. Zato i imam obraza da trazim sve sto mi po ugovoru pripada, i nisam odbijen nikad, jer koka koja nosi zlatna jajca se ne ubija, nego se cuva kao oci u glavi. Sve do sada nastale probleme sam resio mejlom ili telefonom. Mejlom imam dokaz da je od njih nesto trazeno. Kad sam menjao mobilni postpejd paket u toku trajanja ugovora oni su mi slali mejl i zvali telefonom. Ja iz kuce mrdnuo nisam. Cak su izmenu tarife (BEL 150 na PricaPlus) objavili na portalu. Citanje Opstih uslova koriscenja i Ugovora je obaveza fizickog lica/preduzeca.

offline
  • Marko
  • Stolar
  • Pridružio: 03 Jun 2013
  • Poruke: 65
  • Gde živiš: Glogovac (Jagodina)

higuy ::Ja u poslovnicu ulazim za produzenje ili raskid ugovora. Sve ispostavljene racune redovno placam pre roka dospeca. Zato i imam obraza da trazim sve sto mi po ugovoru pripada, i nisam odbijen nikad, jer koka koja nosi zlatna jajca se ne ubija, nego se cuva kao oci u glavi. Sve do sada nastale probleme sam resio mejlom ili telefonom. Mejlom imam dokaz da je od njih nesto trazeno. Kad sam menjao mobilni postpejd paket u toku trajanja ugovora oni su mi slali mejl i zvali telefonom. Ja iz kuce mrdnuo nisam. Cak su izmenu tarife (BEL 150 na PricaPlus) objavili na portalu. Citanje Opstih uslova koriscenja i Ugovora je obaveza fizickog lica/preduzeca.

mene sad zanima da li je moguce da ponovo uzmem IPTV i da mi se poniste ovih 7000?

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2003
  • Poruke: 4954

Verovatno jeste, ako naletis na nekog sa dovoljno mozga da to uradi.

Inace, to im je politika u poslednje vreme, ponude uslugu za dz, pa posle mesec dana moras da odjavis, ili pocnu da naplacuju. Racunaju da se vecina nece setiti da odjavi ili da ce im se eventualno dopasti. Meni su poslali flajer gde nude HBO paket mesec dana besplatno, posle su zvali telefonom da ponovo nude...

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 684 korisnika na forumu :: 24 registrovanih, 4 sakrivenih i 656 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: aleksandarbl, AMCXXL, Areal84, babaroga, Bane san, bigfoot, bozomotika, Dimitrise93, Georgius, havoc995, helen1, janbo, ljuba, Marko Marković, mnn2, nenad81, pavlo, pein, Romibrat, Srle993, trajkoni018, Trpe Grozni, VP6919, 125