Poslao: 19 Jun 2016 11:23
|
offline
- E.L.I.T.E.
- Legendarni građanin
- Pridružio: 23 Maj 2012
- Poruke: 4575
|
Već oko 3 nedelje se sestrin računar uopšte ne povezuje na Internet, dok svi ostali uređaji to uspevaju. Zvao sam tehničku podršku (iako sam znao da mi verovatno neće reći ništa novo), menjao IP adresu i subnet mask, pokušao da resetujem TCP/IP stack (naravno pre svega ovoga standardno, resetovanje modema, set top box-a, ukopčavanje i iskopčavanje kablova, proveravao da li su u prekidu), ali dalje ništa, ne može da identifikuje mrežu. Pročitao sam i da neki McAfee servis može da izaziva ovaj problem pa sam ga deinstalirao. Drajveri su ažurirani. Ni onemogućavanje i ponovno omogućavanje LAN adaptera iz Control Panel-a nije dalo rezultate. Bojim se da nije problem do mrežne, do skorijeg perioda je sve radilo kako treba. Da li postoji još nešto što mogu da uradim?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 19 Jun 2016 11:33
|
offline
- SlobaBgd
- Mod u pemziji
- Pridružio: 10 Okt 2005
- Poruke: 13526
- Gde živiš: Beograd
|
Pretpostavljam da se radi o LAN konekciji. Proveri može li komp da pristupi modemu/ruteru.
Kako se konektuješ na Internet: ADSL, kablovski net, preko WiFi provajdera?
Koji još uređaji su spojeni na taj modem/ruter, i kako (bežično, kablom)?
Kako spajaš sestrin komp na modem/ruter, u koje priključke?
Možeš li negde pozajmiti mrežnu karticu, za probu?
|
|
|
|
Poslao: 19 Jun 2016 11:50
|
offline
- E.L.I.T.E.
- Legendarni građanin
- Pridružio: 23 Maj 2012
- Poruke: 4575
|
Slobo, ADSL je u pitanju. Na modem su povezana i dva TV-a (kablom). PC ima pristup modemu. Na predlog operatera sam zamenio mesta LAN1 i LAN4 priključku (pre toga sam imao nekih manjih problema sa televizijom), ali je stanje ostalo isto što se PC-a tiče. Nažalost, ovde nemam od koga da pozajmim, očekivao sam da ću to uspeti da rešim danas pošto idem večeras na put.
|
|
|
|
Poslao: 19 Jun 2016 12:36
|
offline
- SlobaBgd
- Mod u pemziji
- Pridružio: 10 Okt 2005
- Poruke: 13526
- Gde živiš: Beograd
|
Zeznuto je što si kratak sa vremenom. Probaj da priključiš neki drugi komp (desktop, laptop) na isti port na ruteru. Takođe, ne navodiš kako si resetovao ruter (ne modem!), pa da te podsetim na ispravan način: na onu rupicu kod koje piše Reset uvuci vrh hemijske ili spajalicu i drži nekih pet sekundi, pa sačekaj da se knekcija ponovo inicijalizuje, ali sada sa fabričkim podešavanjima. Nakon toga ćeš morati ponovo da podesiš Wireless, da postaviš zaštitu i šifru, da upišeš SSID...
Probaj i ovo:
Skini MiniToolBox na Desktop;
Pokreni ga dvoklikom, štrikliraj sve ponuđene stavke i klikni na Go;
Nakon što aplikacija završi rad, izbaciće izveštaj u Notepad-u; taj izveštaj (po ovom uputstvu) okači u sledećoj poruci da pogledamo.
|
|
|
|
Poslao: 19 Jun 2016 13:32
|
offline
- E.L.I.T.E.
- Legendarni građanin
- Pridružio: 23 Maj 2012
- Poruke: 4575
|
Mislim da te nisam razumeo najbolje - ovde imam samo modem i dva set top box-a (crne kutije) - ako na njih misliš, već smo pokušali da ih resetujemo. Na njima se napred nalazi dugme za isključivanje.
Aj' probaću ovaj MiniToolBox da prebacim na USB pa da ti pošaljem log.
|
|
|
|
|
|
|
Poslao: 19 Jun 2016 15:42
|
offline
- SlobaBgd
- Mod u pemziji
- Pridružio: 10 Okt 2005
- Poruke: 13526
- Gde živiš: Beograd
|
Ma nema potrebe, nešto je rešilo problem, ja mislim da si precizno šutnuo produžni.
Svakako bi trebalo da javiš koji je model ADSL modema.
|
|
|
|
|