Mlečni put ima ukus maline i miris ruma

• Pridružio: 19 Jun 2005
  • Gde živiš: u pokretu...

Astronomi koji su proučavali džinovski oblak prašine u središtu Mlečnog puta otkrili su da bi on mogao da ima ukus maline i da miriše na rum.

Tragajući za amino kiselinama u svemiru, glavnim komponentama za stvaranje života, istraživači su otkrili prisustvo etil formata, hemijske supstance koja određuje ukus maline.

Što se tiče mirisa etil formata, on veoma podseća na onaj koji ima rum

Astronom Arno Beloš sa Instituta Maks Plank za radio astronomiju u Bonu koji je učestvovao u ovom istraživanju izjavio je da etil format određuje ukus maline, ali da je potrebno mnogo drugih molekula da bi se u svemiru dobile maline.

Nastavak na:

• Pridružio: 08 Jun 2009

Bio bih vrlo skeptican prema ovoj informaciji, isto tako me ne bi zacudilo da se pojavi natpis: Svemir smrdi na pokvarena jaja.

Zbog cega? Nije nemoguce da ovo jedinjenje ne mozete naci u medjuzvezdanom prostoru. Ali je to malo verovatno, i verovatno u malim tragovima. Tek toliko da mi to ne mozemo zapaziti. Tako da je ova vest vise sluzila za zabavu, nego za neko ozbiljno istrazivanje! Smile