Lucius II

Lucius II

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12392



Je stigao prošlog meseca. Ovo je direktni nastavak prve igre a Lucius će se sada naći u bolnici u koju je odveden nakon incidenta iz prethodne igre.

Lucius 2 bi po pravilu trebao da bude mnogo dinamičnija igra koja igračima da je dosta slobode, za razliku od prvog dela koji je bio linearan. Pored glavnih tu su i potencijalne mete a wiki stranica igre navodi da ih ima preko 100.


Tim : Shiver Games
Žanr : Psychological horror
Datum objave : Februar 2015.

Metascore : 52 http://www.metacritic.com/game/pc/lucius-ii





Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12392

Vratih se i ja u patike deteta đavola koje ima zadatak da ubije sve moguće ljude oko sebe Mr. Green
Priču su takođe razradili dalje od prve igre i dodali par neočekivanih začkoljica.

Tldr, Lucius se sada nalazi u psihijatrijskoj bolnici i igrači konačno imaju mogućnost da ubiju koga žele. Do sada sam na svakog NPC-a na kog sam naišao, nailazio po bar tri načina da ih ubijem samo uz upotrebu okruženja te sobe. Pored toga postoje druge kombinacije koje se mogu napraviti.

Produžili su i same magije pa sad postoje tri drveta magija koje možemo da nadogradimo.

Razumem zašto se ljudi žale.
Uopšte nisu lepo razradili kontrole nego su pokušali nešto sa next-gen environment šemom pa je to dosta teško kontrolisati.

Imaju potpune nelogičnosti, moram da pritisnem I, pa da selektujem item, pa da pritisnem Equip da bih uopšte bilo koji predmet dodao u ruku Luciusa.

Kad želim nešto u inventar da dodam, moram da uzmem item pa da pritisnem G, WTF ?
Pomnožiti to sa hiljadu jer se non-stop vrti nešto oko tog in ventara i dobijete dosta smornu šemu.

Zatim su opet testirali te neke next-gen fore sa itemima. Svaki item ima u svetu igre svoj opis itd. To nije loše preterano ali je takođe malo prenatrpano.

Na kraju, optimizacija nije sjajna. Na medium presetu imam 40 FPS-a i to pada ispod 30 u nekim scenama a pričamo o zatvorenoj prostoriji.

Ne znam, imam utisak da je ovo trebalo da se polira još malo pre nego što se objavi.
Vidim da se ljudi žale i na sam gejmplej jer kažu da su ovi iz tima oskrnavili moguće scenarije ali to ću sam videti uskoro.

Imam utisak da je ovo neka early access verzija a ne završena igra i pitam se zašto bi uopšte tako ubagovan proizvod objavili na tržište.
Nisu to sitni bagovi, nestaje NPC, meniji ne rade lepo ...
Nisu ni animacije pravilne - Luciusu ruka non stop stoji u "item holding" položaju na primer.

Jedan review sa steama koji objašnjava lošu stranu priče :

Citat:
Sometimes you can load from a save, other times you cannot. It's the luck of the draw whether or not a save will be loadable at all. No idea how they managed this trainwreck after a passable game the first time around, but this seems like it was made by complete newbie developers.

As for the non-technical aspects, the gameplay is passable enough when it isn't breaking, the writing is horrible, there are typos and grammar mistakes in the menus. I'm surprised this was made by the same team responsible for the original Lucious, a game I enjoyed and that ran and performed just fine.

Maybe it will be fixed, but there's no way in hell you should be buying something this horrendously broken before it's confirmed it's playable.

Really disappointed, but given the glut of unfinished, broken games lately, not surprised at all.


i druga strana :
Citat:A vast improvement on the concept of the original. Now creativity is not just allowed, it's encouraged. You can plan, plot, and decide how to both use your skills, and your upgrades.

Would I reccomend this? Highly. If you wished the original let you be more creative, this is what you wanted.



offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12392

Ovo je tip igre u kojoj kombinuješ pilule i krofne. Napraviš otrovne krofne od toga.
Gađaš NPC-a u glavu. Kutija krofni se odbije od glave NPC-a i padne na pod do njega.
Prođe tri sekunde.
NPC primeti kutiju.
Pojede krofnu uz munch zvuk iz nekog crtaća.
Sruši se tu i umre.
Ispadnu ključevi.

Yea' no thanks...

Obrisah ja Lucius 2, em što je ubagovano em što imam utisak da je previše linearno i dva nivoa koja sam odigrao su zahtevala da ubijem posebnog NPC-a samo sa alatima oko sebe, kako bih uzeo ključeve i nastavio dalje ili otključao neka vrata...

offline
  • Aco  Male
  • Moderator foruma
  • Aleksandar
  • Pridružio: 12 Maj 2006
  • Poruke: 16823
  • Gde živiš: /home/aco

Znači bolji je prvi deo

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 613 korisnika na forumu :: 5 registrovanih, 1 sakriven i 607 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Rade, bato, cikadeda, JOntra, slonic_tonic