• Gde živiš: Niš

Da. Ja i nisam nešto oduševljen. Nekako mi je cela radnja "već viđena".

• Daktilograf 21. veka
  • Pridružio: 17 Maj 2007
  • Poruke: 2766
  • Gde živiš: Apsurdistan

Vratili su se osnovnim Lukasovim idejama. On sam verovatno ne bi tako uradio film, ali to je dobar razlog zašto ga nisu odabrali da učestvuje. Film je urađen za fanove. S obzirom na osnovnu trilogiju, ovo ipak predstavlja daleko bolji film nego bilo šta što sam gledao pre i poslednje Betmenove trilogije, te su se trudili da sačuvaju originalnu ideju. Film ima neku težinu, barem za nas koji smo odrasli u '80 na ovim filmovima, nego sve što je izašlo na bazi Marvelovih stripova. Ima nekih sličnosti, ali je sve drugačije. Ne treba zaboraviti da je osnvna trilogija SW uputsvo, pored nekih filmova Stivena Spilberga, za pravljenje uspešnih blokbastera.

• knell  Male
  • Zaslužni građanin
  • Pridružio: 25 Feb 2008
  • Poruke: 634
  • Gde živiš: Basin City

Ja bio na premijeri Very Happy Odlican nastavak sjajno sam se proveo. Btw odgledao sam ga opet juce verovatnu cu jos jednom. Drago mi je sto je nastavljena ova prica uprokos odredjenom delu negativnih reakcija. Zar je moguce svima ugoditi ? U stvari ja se bas i ne obazirem na njih jer ovi negativci su izgubili Dizni ce snimiti jos 7 nastavaka bar se ja nadam Very Happy Ne pocinjite da ga gledate sa predrasudama, ne trazite Lucasov pecat posto ni on se istog nije drzao, zadnja 3 filma su sasvim drugacija od prva tri. Ali valjda je to normalno covek sazreva u tom periodu razvija se na kraju krajeva menja se. Vec vidjeno efekat je nesto sto dozivaljvam vec 10 tak godina i ne postoji film kod koga to nisam vec video ili osetio. Kad provedete puno vremena uz filmsku industriju koja se konzumira kao slatkis , to je vec sve probano, secer je secer. Kad je likovna umetnost dostigla svoje zasicenje nastali su novi pravci , impresionizam, kubizam, apstrakcija. Ruku na srce to ne bi voleo da se desi filmu jer to bi ipak znacio njegov kraj u ovom digitalnom dobu. Al opet s druge strane u odnosi na nju film je jos u pubertetu, pa tako da imamo vremena da u njemu jos uvek uzivamo. Bar neki od nas.

• Daktilograf 21. veka
  • Pridružio: 17 Maj 2007
  • Poruke: 2766
  • Gde živiš: Apsurdistan

Lukas nije radio na ovom filmu. Čuli su njegove ideje i odlučili da ih zanemare. Sam je to izneo u javnost uz ocenu da će novi film zadovoljiti ljubitelje originalne trilogije. Tokom prethodnih decenija dao je veliki doprinos digitalizaciji, te mogućnosti editovanja zvuka, slike i ubacivanje raznih efekata. Bez njegovih ideja i rada inžinjera u kompaniji ne bi smo videli Gospodara prstenova.

Mislim da ga je emotivno dosta koštao revolt zbog Jar Jar Binksa. Sit gospodar koji se krio iza lika pajaca. Poput Jode u prvoj trilogiji. Zato su olako eliminisali Dart Mola u prvom filmu, jer su Binks i Palpatin bili dalje u opticaju za 2 i 3, te je naknadno na mišiće uveo Dukua. Šteta što nismo videli Sidiusa kako eliminiše Dart Jar Jar, da li uz pomoć skrpljenog Mola ili Dukua. Trilogija bi bila daleko logičnija i uspešnija.

• Ričard  Male
  • Lavlje srce
  • Supermoderator
  • Zver!
  • Electro maintenance engineer
  • Pridružio: 28 Nov 2006
  • Poruke: 13744
  • Gde živiš: Vršac

Meni se film sviđa i to mnogo, mada sam očekivao drugačiji kraj; koji ostavlja prostora za nastavak.

Još više mi se dopao 3D trejler za Warcraft. Mr. Green

• Milan
  • Pridružio: 17 Dec 2007
  • Poruke: 14809
  • Gde živiš: Niš

Ričard ::Još više mi se dopao 3D trejler za Warcraft. Mr. GreenUuuu, to daaa. Very Happy Very Happy Baš je moćno sve. Very Happy

• Daktilograf 21. veka
  • Pridružio: 17 Maj 2007
  • Poruke: 2766
  • Gde živiš: Apsurdistan

Napisano: 24 Dec 2015 18:28

Ragnar Lodbrok u akciji. Nadam se zbog fanova da ne zeznu film. Mogla bi ispasti dobra akcija sa solidnom pričom. Jedino što mi se nije svidelo je CGI, ali kontam da oni koji vole Warcraft očekuju nešto tako.

Pogledao sam ponovo originalni, bez Lukasovih izmena, digitalizovani od strane fanova SW IV u rezoluciji 720p. Novi film definitvno žestoko prati ideje iz IV, a što minimalno kvari celokupan utisak. Mada je sve ipak nekako drugačije. Nadam se da će u naredna dva filma biti malo slobodniji i jedva čekam da ulovim mogućnost ponovo da pogledam novi film kod kuće. Smajli

Dopuna: 28 Dec 2015 1:38

• vampire and philosopher, po©smt, rhd©t
  • Pridružio: 13 Dec 2013
  • Poruke: 8529
  • Gde živiš: Esgaroth

Da i ja prijavim...

... vredi pogledati, vrlo intenzivan tok radnje, bilo bi još bolje da pored mene nije sedeo dečko koji je u početku svojoj devojci objašnjavao šta je prethodilo Bebee Dol ... + samo se nadam...

• Pridružio: 29 Jun 2009
  • Poruke: 712

^
И ел укапира ти шта ти је објашњавао Razz

Ел се тешко долази до карата...мени се само зато неиде...

Ukupno su 1107 korisnika na forumu :: 60 registrovanih, 6 sakrivenih i 1041 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Acivi, adamantadv, Alibaba1981, Andrija357, babaroga, bagor10, bato, Bobrock1, bojcistv, Bokiboks, Boris90, BSD, cavatina, darcaud, debeli, djboj, Djokkinen, djordjekec, DonRumataEstorski, Dorcolac, draganv97, dragoljub11987, DrugiREI, dule10savic, flash12, Gosha101980, ikan, ivan1973, Karla, Kibice, Klecaviks, kobaja77, Kubovac, Luka1998, mile23, milenko crazy north, Oscar, Panter, Parker, RJ, rovac, S2M, scimitar19, shone34, slonic_tonic, SR-3m, Srle993, stagezin, Tas011, theNedjeljko, Tvrtko I, uros, uruk, vathra, vlad4, Vladko, voja64, vukovi, wizzardone