Kada nije Analog režim uključen, pečurke na gamepadu ti se ponašaju kao obično dugme koje ima samo dva stanja.
Najčešće kopiraju D-pad (Pečurka levo) i dugmad desno (Pečurka desno).
Kada je uključen Analog režim onda "pečurke" na gamepadu dobijaju svoje ose.
(Leva pečurka X Y, Desna Z )
Intezitet zavisi od tvog guranja "pečurke".
Ako igraš neku trkačku igru i auto kontrolišeš pečurkama :
Isključen Analog :
Gurneš pečurku levo i auto skreće levo punom snagom, kao da si smotao volan istog trenutka maksimalno levo. Ili gurneš desnu pečurku gore, i auto odreaguje kao da si pritisnuo papučicu gasa do kraja.
Uključen Analog :
Gurneš pečurku i onoliko koliko je gurneš, toliko auto skreće u igri, ili "primi gas" kao da si do te mere pritisnuo papučicu gasa.
Kod kineskih, jeftinih, gamepadova je taj raspon vrlo mali.
Dakle poenta je, kada igraš neku igru gde pomeraš kameru pečurkama, voziš auto ili bilo šta drugo što može da se reguliše intezitetom, uključiš Analog režim.
Ja nikada nisam ni video smisao da bude isključen, jer na svim gamepadovima koje sam koristio samo imitira D-pad i dugmad desno.
|