Malo pitanjce o appletima :D

Malo pitanjce o appletima :D

offline
  • Pridružio: 17 Jun 2007
  • Poruke: 9
  • Gde živiš: Nis

Zdravo svima, odavno me nije bilo jer me je privlacilo sunce da izadjem napolje, ali kada su poceli ovi tmurni dani dao sam se malo programiranju...
Da predjemo na stvar:
Metoda paint se koristi za osvezavanje prozora appleta, e sad, ona ima kao argument objekat tipa Graphics; Otprilike znam da procedura koja se koristi za osvezavnje prozora ide ovako :

-poziva se metoda repaint(Graphics g);
-koja zatim poziva metodu update(Graphics g)-mislim da ovaj argument nasledjuje od metode repaint koja ju je pozvala;
-koja na kraju poziva metodu paint(Graphics g) - koja opet, mislim, nasledjuje onaj argument od metode update();

Dakle moje pitanje je koji je taj izvorni objekat tipa Graphics po kome se ispisuje sadrzaj, i koji metoda repaint nasledjuje od samog appleta?
Ili kako bih ja mogao da napravim svoj objekat tipa Graphics po kome bih mogao da petljam svojim metodama ili kako bih nekako mogao da dobijem referencu na pocetni objekat tog tipa koji se automatski stvara zajedno sa appletom ?


Unapred hvala Very Happy



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • real 
  • Elitni građanin
  • Pridružio: 25 Nov 2004
  • Poruke: 2297
  • Gde živiš: Kragujevac

To se tako ne radi.

Prvo, kad želiš da osvežiš prikaz na ekranu pozivaš metod repaint(); dakle bez ikakvih argumenata, on će dalje pozvati lančano metode update(Graphics g) i paint(Graphics g).

Ako se dogodi treperenje u toku rada onda treba ručno odraditi tzv. "double buffering", tj. u tom slučaju treba petljati sa metodom update(Graphics g). Nije teško i postoji više pristupa tom problemu. To sve važi ako se nasleđuje klasa Applet i ako se crta direwktno u frejmu.

Ako se nasleđuje klasa JApplet, doublebuffering je po default-u uključen, dakle metod update nije potrebno koristiti uopšte, ali se umesto metode paint(Graphics g) koristi metod paintComponent(Graphics g). Sve ostalo je isto.

Važno: Objekat tipa Graphics treba koristiti isključivo u okviru metode koja ga dobija kao argument, tj. ne treba ga koristiti kao field u samoj klasi.



Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 856 korisnika na forumu :: 47 registrovanih, 4 sakrivenih i 805 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 357magnum, Andrija357, benne, Bokiboks, Brana01, cavatina, darionis, darios, Denaya, Dimitrise93, DonRumataEstorski, DPera, flash12, FOX, ikan, ILGromovnik, Ivica1102, Klecaviks, kolle.the.kid, KOV, kybonacci, laganini123, Lieutenant, MB120mm, mercedesamg, milenko crazy north, milutin134, Mixelotti, Mlav, mrav pesadinac, MrNo, naki011, nemkea71, ozzy, pein, raptorsi, RJ, Sirius, slonic_tonic, Srle993, stegonosa, Trpe Grozni, uruk, Vatreni Zmaj, Vlad000, vlajkox, zeo