|
Poslao: 28 Jun 2014 00:55
|
offline
- SlobaBgd
- Mod u pemziji
- Pridružio: 10 Okt 2005
- Poruke: 13526
- Gde živiš: Beograd
|
Meni ovo znači da su vozači BMW-a mnogo qurčevitiji od vozača Tojota.
|
|
|
|
Poslao: 28 Jun 2014 07:33
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13744
- Gde živiš: Vršac
|
Da li su uzeli u obzir koliko koje marke/modela ima u državi?
|
|
|
|
Poslao: 28 Jun 2014 07:49
|
offline
- dr_Bora
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 24 Jul 2007
- Poruke: 12280
- Gde živiš: Höganäs, SE
|
Da, da... Uzeta je u obzir i tehnička opremljenost vozila (npr. strožije su ocenjivani auti koji imaju kontrolu proklizavanja točkova od onih koji to nemaju).
Znači, nije samo odnos broj nesreća/broj aute te marke već ima i drugih faktora u priči (a sa ciljem da bi "krivica" pala na kvalitet vozača, a ne vozila).
|
|
|
|
Poslao: 28 Jun 2014 10:48
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13744
- Gde živiš: Vršac
|
Realno, u većini slučaja vozač je glavni faktor koji dovodi do udesa.
|
|
|
|
Poslao: 11 Avg 2014 15:15
|
offline
- higuy
- Legendarni građanin
- penzionisani tabijatlija
- crni hronicar
- Pridružio: 21 Apr 2010
- Poruke: 8565
- Gde živiš: Dubocica
|
Samo dve stvari uticu na voznju, i mogucnost nesrece. Tehnicka ispravnost vozila i spremnost, obucenost i iskustvo vozaca. Sve ostalo je tome podredjeno, i svi izgovori su izlisni.
|
|
|
|