Fiat stilo 1.9 jtd

11

Fiat stilo 1.9 jtd

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

U nekom proju revije SAT Plus je bio tst tih sredstava za stakla. Testirali su i kako utice na zatamnjena stakla ili farbu automobila ako prsne. Dosli su do zakljucka da neka sredstva stete lak ili da ostavljaju fleke na staklu koje ne mogu da se skiu. Imam nekgde taj broj te novine pa cu bas da pogledam o kojim se sredstvima radi.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Napisano: 22 Nov 2010 18:05

Prvi utisak da su brisaci odlicni. Brisu odlicno i gotovo su besumni. Testirao sam i sredstvo i ono je super. Pri vecoj brzini i jacoj kisi gotovo da mogu iskljuciti brisace, tako se razliva voda sa soferke.

Dopuna: 23 Nov 2010 20:23

Da ne otvaram novu temu, pitacu ovde.

Preporucite mi neki bluetooth handsfree za mobilni. Nesto ovako:

http://www.cs-tele.com/product-images/bluetooth/ha.....okia-h.jpg

Znaci nesto jeftino samo da mogu da se javim dok vozim i to je to. Vozim uglavnom kratke relacije pa mi ne treba handsfree nekih impresivnih karakteristika.



offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Najbolji odnos cena-kvalitet imaju Plantronics proizvodi. Imas onaj Explorer 230 bluetooth slusalicu za oko 25 evra. Znam mnoge koji su to kupili i prezadovoljni su. I ja cu nju da kupim kad budem odlucio da kupujem handsfree.

http://www.tehnomanija.rs/katalog/plantronics-bluetooth-exp-230.html

offline
  • Almost  Male
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 25 Mar 2010
  • Poruke: 2
  • Gde živiš: Banja Luka

U Stilo ide samo Selenia ulje i nijedno drugo, provjereno.
Stilo nema otvore za maglenke, njemu su maglenke integrisane u svjetla.
Nemoj da se zajebavaš sa tim airbag-om, kada ti se pojavi ta lampica znači da ti nijedan airbag ne radi, a problem je u konektorima ispod suvozačevog sjedišta. Napršći ih sprejem za kontakte i biće ok, ako nije to onda ti je pukao senzor težine, moraš da mijenjaš tu ploču ili da ugradiš simulator težine, koji je bolje riješenje jer ploče veoma lako mogu da puknu.

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

U stilu se vazdusni jastuci ispaljuju pri sudaru bez obzira na gresku sa senzorom koju prijavljuje board. Proverena informacija od osobe koja je nazalost dozivela saobracajku.

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

Da ozivim temu.
Zapao mi za oko jedan stilo jtd 115ks 2003.god sa 5vrata,pa me interesuje kakav su iskustva sa ovim autom u exploataciji.

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Sto se tice mehanike i elektronike petovratna verzija se malo razlikuje od trovratne tako da ti mogu izneti moja iskustva sa trovratnom verzijom.

Pozitivne stvari:
- Izuzetna ekonomicnost (5-7l/100km)
- Snazan auto - odlicno ubrzava, cak i u niskim obrtajima, a iznad 2000 obrt. polece Very Happy
- Bogata oprema - u osnovnoj verziji ima odlicnu opremu a u dinamic moze posedovati ono sto mnogo skuplji automobili nekad nemaju (digitalna kozna sedista sa grejacima, senzor za kisu i svetlo, tempomat, parking senzori, 7" navigacija, panorama krov, 17" felne...)
- Najniza pocetna cena u klasi
- Neunistiv jtd motor
- Poprilicno bezbedan auto - na Crash testu osvojio 4 od magucih 5 zvezdica.
- Bezbroj pregrada za sitnice

Mane:
Losa izolacija sto dovodi do povecane buke u kabini (postoji resenje - zameni se nosac motora ispod akumulatora sa modifikovanim za 1.8 benzinca.)
Elektronika (obzirom da ima milion senzora, desava se da prijavi neku grsku koja zapravo i ne postoji). Najcesce je to: ABS, EBD, ASR, ESP, Airbag failure, loose connection..). Problem sa senzorom vazdusnog jastuka se resava za 10-50e, zavisno da li je problem samo u kontaktu ili mora da se stavlja simulator). Loose connection i verglanje u nedogled se resava promenom senzora radilice. Ostale greske su najcesce nepostojece, a mnoge se resavaju najobicnijim ciscenjem i wd sprejom po odgovarajucim konektorima.
Treba obratiti paznju na sledece: termostat, erg ventil, protokomer. Problem sa termostatotom se manifestuje sa izuzetnim sporim postizanjem radne temperature ili nemogucnost da se ista uopste postigne. Problem sa erg ventilom i protokomerom se ispoljava gusenjem auta u niskim obrtajima, izbacivanjem crnog dima iz auspuha i povremenim gubljenjem snage u voznji. Resenje za termostat je zamena (100e deo+ruke), za erg ventil njegovo zapusavanje (iako ima razlicitih debata oko toga) i/ili ciscenje, a sto se tice protokomera - ciscenje ili zamena.
- Tesko se menja sijalica u faru, pogotovo u onom faru koji je ispred vozaca. .
- Skupa registracija - verzija od 116ks (odnosno 85 KW) za 1KW prelazi u visu klasu pa je registracija skuplja za nekih 4000din. Prva registracija me je izasla 33000, svaka sledeca oko 27000. Sada su nesto pojeftinili pa je moguce da ce biti oko 25000. Varijacije su moguce zavisno da li sami zavrsavate sve u supu ili agencija odradi za vas.

Stilo je u mom vlasnistvu od juna-jula 2010 i od tada je na njemu odradjeno sledece:
Odmah po kupovini sam mu odradio veliki servis i radio male servise uredno. Vanredni troskovi za 2 i po godine: senzor radilice, sajla kvacila, desna viljuska (sve zajedno mislim da nije vise od 100-150e). Stavio sam i suspleh - 60e, mada mozda njega i ne bih morao da stavim u vanredne troskove.

Veliki servis je od 250-350e (zavisno sta se menja)
Mali servis je 70-90e

Sve u svemu ja sam prezadovoljan.

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

Trebao sam juče da se vidim sa jednim likom da se kompenzujemo, ja njemu renoa on meni stila, ali se nije javio.
Stilo mi se sviđa još odavno. Što se tiče registarcije, senik ima 88kw tako da sam na istom. Jedino me brine elektronika i te nesretne viljuske. Za renoa se jabučice zasebno mijenjaju, a ona košta 15eura.

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Nova viljuska je 70e. Generalno, kod stila na trapu stradaju viljsuke i silen blokovi. Malo je komplikovanija zamena na zadnjem trapu. Dobra stvar je sto svi ti problemi mogu lako da se otkriju, samo je potreban dobar majstor. Oko 175e izadje da odradis trap, dok na pr za alfu 147 to izadje oko 500e Very Happy

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

Za senika je oko 100eura.2xjabucice,2xkrajevi spona i 2x nosaci mosta.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 874 korisnika na forumu :: 12 registrovanih, 0 sakrivenih i 862 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: doloress, Kriglord, mikki jons, Miškić, nenooo, Ognjen D., Reinhardt, simazr, sovanova95, styg, uruk, wizzardone