Fiat stilo 1.9 jtd

12

Fiat stilo 1.9 jtd

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Napisano: 18 Sep 2013 22:01

Crkao akumulator. Ne znam koliko je bio star, uglavnom vise od 3 i po godine, obizrom da je automobil toliko u mom vlasnistvu. Ubacio sam VARTA Silver Dynamic 74 Ah. Dobio sam 40 meseci garancije.

Dopuna: 18 Sep 2013 22:06

I da, kupljen originalni nosac motora (onaj problematicni ispod akumulatora). U pitanju je modifikovana verzija sa mnogo vise "mesa" (gume) u odnosu na onaj koji se stavljao pri ugradnji u modele pre 2004, sto je za posledicu imalo pojavu jakih vibracija na leru. Nisam mogao da propustim priliku da kupim originalan deo po akcijskoj ceni koja je bila duplo niza od redovne. Uskoro radim mali servis kad cu i ugraditi ovaj nosac pa javljam utiske. Ljudi koji su ga ugradjivali kazu da je automobil tisi nego kad sidje sa trake, skoro kao benzinac.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

m4rk0 ::Napisano: 18 Sep 2013 22:01

Crkao akumulator. Ne znam koliko je bio star, uglavnom vise od 3 i po godine, obizrom da je automobil toliko u mom vlasnistvu. Ubacio sam VARTA Silver Dynamic 74 Ah. Dobio sam 40 meseci garancije.

Zar je prošlo 3 i po godine od kada si ga uzeo!? Kako vrijeme leti



offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Uradjen mali servis (redovno ga radim na 10000 km) i takodje ugradjen nosac motora koji sam gore spominjao. Rezultat: vibracije na leru potpuno nestale, auto je tri puta tisi. Mislim da jtd od ovoga ne moze biti tisi i da je ugradanja ovog nosaca (pored velikog servisa) najbolja investicija.

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2003
  • Poruke: 4955

Da li jos vozis stila?

Napisi sad neke utiske, cene delova, registracije?

Sa cim si imao najvise problema?

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Vozim ga jos uvek Smile
Registracija za verziju od 116ks je oko 21000 din.
Mali servis se radi na 10000 km ili godinu dana i kosta od 8000-10000 din
Veliki servis se radi na oko 80000 km ili 5 god i kosta oko 30000 din.
Komplet diskova i plocica oko 200e
Set kvacila (bez zamajca): 250e
Zamajac: 250e
Termostat: 100e

To su cene su "sa rukama" majstora i delovi su iz ovlascenih servisa a majstor nije tako da su cene mozda za nijensu vece ako radite direktno u ovlascenom serivisu.

O utiscima u toku dana kad ugrabim vremena.

offline
  • Pridružio: 26 Sep 2012
  • Poruke: 1869
  • Gde živiš: Ček' da vidim...

Posto je radio fabricki odradjen samo za kasete ( one sa trakom ) zanima me da li je moguce zameniti i nadograditi to za CD i koliko bi kostalo?

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Napisano: 30 Nov 2013 16:44

Najjeftinija varijanta: Imas za 50-60e da kubis fabricki player koji cita cd-ove. Izvadis kasetas i prodas i na njegovo mesto stavis cd-player. Postoji i fabricki mp3 playeri ali su dosta retki.
Druga opcija da zadrzis kasetas i da kupis xcarlink za 100e i imas mogucnost citanja i sa USB/SD.
Treca opcija je da nabavis blendu i ubacis neki aftermarket player ali nece lepo izgledati kao fabricki.

Dopuna: 30 Nov 2013 17:00

@Djole

Na jednom drugom forumu sam pisao pa da se ne ponavljam, kopiracu poruku:

Prednosti:

1. Prepun opreme (pored standardnog dual serva, el podizaca, abs, asr, 6xairbag, 6 zvucnika, grejaca stakala i retrovizora.., u dynamic opremi moze posedovati i kozni volan/rucica menjaca, prednji i zadnji naslon, digitalna dvozonska klima, 16" alu felne, tonirana stakla.. a u full verziji cak i sledece: mf volan, kozna sedista sa digitalnim komandama i grejanjem, senzori za kisu i svetla, parking senzori, tempomat, 7" navigacija, 17" alu felne, ksnenoni, krovni spojler, pragovi, panorama krov... Znaci ima dosta opreme i u osnovnoj (active) verziji, a da ne pricamo o "bogatijim" verzijama. U toj klasi, po tom pitanju mu ne moze nijedan automobil ni da prismrdi.
Takodje poseduje dosta korisnih sitnica: brojne pregrade, odlicno osvetljenje enterijera, mini-frizider, prostor za case napred i nazad,

2. Jedan od najkvalitetnijih motora ikada napravljenih. Jtd motori su prakticno neunistivi. Mjtd su jos savremenija verzija sa jos vise snage i uz jos ekonomicniju potrosnju.

3. Dosta snazan i startan. Do 100 za oko 10-11s, a multijet verzije od 140-150 KS i za ispod 10s. Verzija 1.9jtd (koju i ja posedujem) po fabrici max ide 192h, mada sam ja (i to GPSu) isao i preko 200 sa 4 ljudi u njemu. Mjtd verzije idu i preko 200.

4. Mala potrosnja. Za automobil tezine 1.3t cija kubikaza dostize 1.9 a konjaza 150ks, potrosnja na otvorenom od 4.5l i u gradskim uslovima od 7l je fascinantna.

5. Poprilicno bezbedan auto - na Crash testu osvojio 4 od magucih 5 zvezdica.

6 . Lep izgled. Pogotovo verzija sa 3 vrata IMHO ima prelep izgled.

Mane:

1. Los kvalitet plastike u unutrasnjosti koja ume da krcka.
2. Cesto pregorevanje sijalica. Vezano za pregorevanje, kada treba zameniti sijalicu u faru, bolje oterati kod majstora i postedei sebe muka. Ko je menjao sijalicu u faru i to pogotovo onog ispred vozaca, zna o cemu govorim.
3. S vremena na vreme prijavi gresku iako kvar ne postoji (asr failure, bulb failure i sl)
4. Posebnu paznju obratiti na ispravnost sledecih stavki: EGR ventil, protokomer, plivajuci zamajac, termostat.. Sve to moze da zeza na polovnom stilu a delovi+ruke su preko 100e za svaku navedenu stavku (plivajuci zamajac i 300e).
5. Ako je bucan, proveriti stanje nosaca motora. Buka se eliminise menjanjem onog nosaca motora koji se nalazi ispod akumulatora. Stavlja se modifikovani nosac koji ima dosta vise gume od fabrickog. Cena je 50e.

Takodje sam pisao i na prethodnoj stranici (manje-vise iste stvari su u pitanju):

http://www.mycity.rs/Polovnjaci-predstavite-svoj-a.....l#p1458957

Ono sto se jedino promenilo je cena registracije koja je sada za oko 4000 din jeftinija.

offline
  • GTA  Male
  • Počasni građanin
  • Pridružio: 14 Avg 2008
  • Poruke: 717

Posto i ja posedujem Fiat stila ali je u pitanju benzinski motor 1.8. (133Ks) cu malo da se ukljucim u diskusiju.
1.Auto je dosta neudoban tj oseca se bas svaka rupa. GUZ - Glavom U Zid
2.Trap mu je ocajan tj. nije auto pravljen za nase rupe i rupcage, ja sam posle samo jedne godine vozenja po nasim puteva morao da menjam spone (nije skupo).
3.Ta elektronika koju svi pominju jesta ocajna, bord izbacuje neke greske koje ponekad nemaju veze sa vezom. Inace ja nisam imao problema sa Airbag jer je neko pre mene sredio. Prilikom zamene sijalice pogotovo one u vozacevom faru su mene i auto psovali majstori LOL, a za suvozacev je mnogo lakse treba samo da se skine posuda sa tecnoscu za pranje stakla.

E sad pored ovih problema koje sam nabrojao postavlja se pitanje zasto treba kupiti Fiat Stila.
1.Motor je odlican barem ovaj moj. Samo redovan servis i veoma dugo ce da traje.
2.Kao sto je vec receno veoma bogata opreme.
3.Auto je veoma jeftin za kupovinu a i za odrzavanje.

offline
  • Pridružio: 26 Sep 2012
  • Poruke: 1869
  • Gde živiš: Ček' da vidim...

Imam jos jedno pitanje. Kljucaonica na vratima suvozaca se obrce i moze se slobodno izvaditi iz vrata. Koji je najlaksi nacin da se to sredi. Moze li u " kucnim " uslovima ili se 'pak mora nosti kod majstora?

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Elektronika je u odnosu na pocetne modele polako popravljana, pogotovo prelaskom sa marelli eletronike na boschovu.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 819 korisnika na forumu :: 5 registrovanih, 1 sakriven i 813 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: ALBION101, mrav pesadinac, Nobunaga, sokojet, 125