Poslao: 17 Nov 2010 18:23
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Savetujem ti da ne radis ovo zatamnjivanje stakala. Prica se da ce morati da se ide na atestiranje za to prilikom registracije a to sve kosta dodatno. Ovo ostalo je OK.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 17 Nov 2010 19:48
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Ja bih se dotako samo chip tjuninga, za ostalo samo napred. Dobar chip je skuplji od 250e, a ako se lose odradi kasnije mozes imati problema. Skracujes vek motora i menjaca, dobijas 15-20ks vise. Ono sto je najbitnije chipovanje se radi samo na zdravom motoru. Dobro razmisli o troskovima, turbine menjaca, kvacila na jednoj strani i drugoj 15ks vise na papiru. Cipovanjem se najvise dobijaju bolja medjuubrzanja, veca brzina ne.
|
|
|
|
Poslao: 17 Nov 2010 19:54
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Napisano: 17 Nov 2010 19:53
Za Stilo 1.9 jtd 116ks bi islo ovako:
Fabricki-
Snaga 116ks/4500rpm
Obrtni momenat- 275nm/2000rpm
Chip tuning:
Snaga 144ks/4100rpm
Obrtni momenat 318nm/1800rpm
Dakle, 29ks i 43nm kosta oko 250 evra.
Dopuna: 17 Nov 2010 19:54
A nasao sam i neki Power chip kojim dobijas +39ks i 80nm za 300 evra.
|
|
|
|
|
Poslao: 17 Nov 2010 20:12
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Naravno, te reparirane drze malo i to je to. Obicno se reparira pred prodaju, i tako se utopi auto.
|
|
|
|
Poslao: 17 Nov 2010 20:13
|
offline
- m4rk0
- Administrator
- Administrator tech foruma
- Marko Vasić
- Gladijator - Maximus Decimus Meridius
- Pridružio: 14 Jan 2005
- Poruke: 15766
- Gde živiš: Majur (Colosseum)
|
@FAMAS
Jel zatamnjena stakla atestiraju pri svakoj registraciji, ili samo pri prvoj registraciji koja je dosla nakon zatamnjivanja ?
|
|
|
|
Poslao: 17 Nov 2010 20:15
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Pretpostavljam da samo na prvoj. Sad imas ono koliko sme da bude zatamnjeno, odnosno do koliko %. To moras da vidis da posle ne bi morao da gulis tu foliju.
|
|
|
|
Poslao: 17 Nov 2010 20:20
|
offline
- m4rk0
- Administrator
- Administrator tech foruma
- Marko Vasić
- Gladijator - Maximus Decimus Meridius
- Pridružio: 14 Jan 2005
- Poruke: 15766
- Gde živiš: Majur (Colosseum)
|
Ako je samo na prvoj onda nije problem.
Inace koga zanima, soferka ne sme da se zatamnjuje, prozori u nivou vozaca mogu da se zatamne do 25%, dok zadnji bocni i zadnji prozor mogu kolko hoces.
|
|
|
|
Poslao: 17 Nov 2010 20:37
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Ja sam zadovoljan chipovanjem automobila. Pre chipa je u drugoj jedva ''gurao'' do 90, a sada ide u crveno i preko 110 kad malo jace stisnem papucicu gasa... Otuda i dolaze kvarovi. Inace, to je potpuno ista mashina kao i kad je ne tjunirana. Razlika je samo sto su tada vozaci neizivljeni i da misle ako imaju chipovan auto, da su reli vozaci sa tih 15-ak konja...
Medjuubrzanja su vise nego odlicna, a razlika kod Audija A3 je oko 10-15sek do 200km/h...
Kvalitetan chip tjuning kosta vise od 250€ i nemoj da ti ubacuju mapu vec da ti ubace novi CPU ako postoji za Fijata sto su meni uradili...
|
|
|
|
Poslao: 17 Nov 2010 23:31
|
offline
- klodovik
- Saradnik foruma Linux
- Pridružio: 02 Sep 2008
- Poruke: 4092
- Gde živiš: Bg
|
m4rk0 ::Ako je samo na prvoj onda nije problem.
Inace koga zanima, soferka ne sme da se zatamnjuje, prozori u nivou vozaca mogu da se zatamne do 25%, dok zadnji bocni i zadnji prozor mogu kolko hoces.
Mali tip za foliju - gledaj obavezno da ti ne uvale neku 'ž' klasu folije, nego traži isključivo onu koja se ne grebe (3M je moja preporuka, može i LLumark), koja ima u sebi UV filtere, koja nema problema prilikom dodira sa vodom, jer sve što ih ti bolje i češće održavaš, duže će ti i stajati - mogu čak i po 3-4 godine da stoje bez ikakvih oštećenja (posle tog perioda će se valjda voziti bolji auto ).
Nemoj da stavljaš veliku gustinu (preko 30%) jer po noći ništa ne vidiš, veruj mi, ja sam bio stavio na svoja kola i skinuo ih za par dana jer sam bio opasan po ostale učesnike u saobraćaju (bile su 40%).
|
|
|
|