Da li je pametno raditi bušenje karburatora?

Da li je pametno raditi bušenje karburatora?

offline
  • Code Developer
  • Pridružio: 23 Okt 2011
  • Poruke: 163

Imam Stojadina 2006 godište, imam problema sa tim da slabije vuče. Bio sam kod majstora i on mi reče da imam neki stari tip karburatora koji se sastoji iz dva dela (mislim da je spominjao da je Italijanski, no, nisam siguran), kao i to da bi bilo dobro da se probuši karburator.
Pa me sada zanima, da li je neko imao iskustva sa tim i da li je to pametna stvar da se uopšte radi, da to možda neće posle imati neke za posledice kao budem vozio na benzin? Hvala unarped...



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 13392
  • Gde živiš: Z-moon

Verovatno je mislio na Weber dvogrli karburator, koji je Zastava ugrađivala na motore od 1300cm3.
Bušenje karburatora ne bih nikome preporučio, bolje kupi i ugradi ovaj dvogrli.
Mada, nedostatak snage nećeš rešiti ubacivanjem više goriva u cilindre, rekao bih da tvoj motor ima mnogo veće probleme zbog kojih nije više "živahan". Jesi li merio kompresiju?



offline
  • HSMF 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 13 Nov 2013
  • Poruke: 2

Naj bolja opcija za Stojadina je busenje karburatora-jako prosto nema sta da smeta kad budes vozio na benzin.Ne lupam napamet bio sam glavni majstor za ugradnju gasa u jednom Beogradskom servisu-izbusio sam ih stotine(jednogrlih),za dvogrli smo cini mi se stavljali plocu jer nije bilo mesta da se busi tj.creva bi smetala polugama sauha,ali ako maestro tvrdi da moze neka busi mnogo bolja opcija od ploce-davno bese.

offline
  • Code Developer
  • Pridružio: 23 Okt 2011
  • Poruke: 163

Ne znam tačno koji je karburator, ali auto ima 1100ccm3. Auto je slabo vukao, jer mi filter za vazduh nije valjao, sad kad sam ga promenio, drugi auto, ali i dalje imam osećaj da bi to moglo biti bolje, sporo nekako reaguje na papučicu gasa. Stavio sam nove svećice i kablove i ravodnu kapu. I kada je majstro video da imam taj karburator, stari tip, koji se sastoji od dva dela i gde neki vakum nema onda tu ulogu koju treba, rekao mi je da razbušim karburator jer će onda navodno biti bolje, direktno će dolaziti plin i neće gubiti oko filtera, i difuzor je spominjao koji se negde "gore" nalazi...

offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 13392
  • Gde živiš: Z-moon

Napisano: 18 Mar 2014 18:53

@HSMF
Bušenje karburatora zbog ugradnje plina i problem sa slabom vučom su dve različite stvari, mislim da se oko toga slažemo.

Dopuna: 18 Mar 2014 18:54

Proveri ugao paljenja i stanje zupčastog kaiša.

offline
  • Code Developer
  • Pridružio: 23 Okt 2011
  • Poruke: 163

Nov zupčasti kaiš je stavljen pre oko 4 meseca a ugao paljenja je na 10 stepeni...

offline
  • HSMF 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 13 Nov 2013
  • Poruke: 2

Napisano: 18 Mar 2014 19:13

Vrlo moguce(ako je dvogrli veber) da su difuzori na plinskoj ploci premali i motor ne dobija dovoljno vazduha,ranije su se te ploce pravile kvalitetno i po meri pa kada je krenula plinska manija kod nas 2003-4 dovozilo se svakakvo djubre idi brate kod majstora za plin i covek ce ti sve reci koja kombinacija moze a koja ne,uglavnom ako moze da se busi busi ga slobodno i ne plasi se ali kazem ti cini mi se da jedno grlo moze da se izbusi dok drugo ne jer bi cev i crevo smetali polugama sauha.

Dopuna: 18 Mar 2014 19:27

Sale slazem se sa tobom naravno,Lackeee je malo sturo objasnio problem,dakle kada je plin ugradjen i kada je poceo da zajebava?

offline
  • Code Developer
  • Pridružio: 23 Okt 2011
  • Poruke: 163

Plin je ugrađen još 2007 ali sam ga ja kupio pre god dana. Počeo je da trokira i da slabo vuče. Išao kod majstora i on rekao da su svećice, ja promenio sve što se tiče struje, kapa, svećice i kablovi. Zatim je i dalje trokirao, promenio sam filter za vazduh i on pošeo dobro da radi. Danas kada sam skinuo poklopac od filtera, majstor je video i rekao da je t ostari tip i da razbacuje plin, i da zato nije startan, i da zato i dalje slabije vuče. I predložio mi je da probušim karburator...
U pitanju je jednogrlni karburator...

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1242 korisnika na forumu :: 47 registrovanih, 7 sakrivenih i 1188 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., ajo baba, amaterSRB, armor, Atomski čoban, bojank, Bubimir, Buzdovan, cavatina, cenejac111, cinoeye, Dorcolac, dule10savic, Futurama, goxin, ILGromovnik, Istman, Ivan Campo, JimmyNapoli, Još malo pa deda, Kaplar2, Karla, kokodakalo, Krusarac, Krvava Devetka, kuntalo, Luka1998, Marko Marković, mikrimaus, mile23, milimoj, miodrag, moldway, mrav pesadinac, Nemanja.M, NoOneEver Dreams, Oscar2, ozzy, Rakenica, raso7, Regrut Boskica, Srki94, stankolich, Wrangler, zdrebac, Žrnov, žeks62