Imam Fiat Stilo 1.6 16 v sa fabrickim sekvento BRC plinom.Imao sam problem u septembru prosle godine pukao je kais i polomio ventile pa sam radio popravku.Do tog dogadjaja je auto radio da se ne cuje uopste da li radi.Posle popravke je poceo da trese na leru i da se gasi kad god bih se zaustavio a i cuje se kad radi kad se dodaje gas kao zubor vode pa sam mo povezao sa ventilima da se tako cuju.
Radio sam dijagnostiku i pokazalo je gresku da lambda sonde ne rade kako teba i promenio sam obe sonde,ali je i dalje prisutno tresenje na ler gasu.Auto smanji broj okretaja ispod 800 zatrese i ugasi se pa sam htio znati da li ovo moze prouzrokovati senzor na radilici ili senzor bregaste,mada sa brojem okretaja ima vise veze radilica.Mojstor koji mi odrzava auto misli i da kompjuter prima neke lose podatke.Tresenje i nemiran rad se ispoljava i na plinu i na benzinu pa majstor kaze da takodje moze senzor radilice da daje pogresne podatke.Lampica koje pokazuje kao pumpu upaljena je a nakon zamnjene sondi je greska nestala i upalila se bas pre dva dana.
Sta mi vi mozete o ovome,odnosno nasta bi mi sugerisali.
|