Poslao: 22 Avg 2014 21:19
|
offline
- Pridružio: 04 Feb 2010
- Poruke: 203
|
Nije mnogo čudno za konkretan primer. Čovek baš KORISTI sve što mu Abarth pruža.
Nisu samo TD-ovi, njemu je TD bar jedom u dve nedlje (i bez piste).
Ponekad vozi duge relacije (do Poljske i nazad) i naravno deo kroz Nemačk ... i "do daske" po autobanu (autobahn-u, što bi rekli). Prelazi (kako se vidi iz teksta) 20.000km godišnje.
... da "uspeo" je i da mu 75W-90 bude pregusto (zima u Poljskoj pre par godina) ... doduše na -32°C ... i tako to.
Rekao bih da mu je faktor 2 do 3 u odnosu na normalnu vožnju u normalnim kolima (ali ne više od toga).
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 28 Avg 2014 14:25
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Naletio danas na neko Valvoline ulje gradacije 5w30 sa Sn odobrenjem,kao i mb229.51 i dexos2 koje kostalo 6.50eur. Imalo je deklaraciju. U cemu je caka!!??
|
|
|
|
Poslao: 29 Avg 2014 20:26
|
offline
- Pridružio: 04 Feb 2010
- Poruke: 203
|
Caka kao i kad neko prodaje zlato ispod berzanske cene, zar ne?
Zašto bi to radio, kad berza otkupljuje neograničene količine (uz naravno pad cene za izuzetno velike količine)?
Zato što mu se isplati. Zašto mu se isplati? Zato što je kupio (ili nekako nabavio) ne sa (iste) berze nego po nižoj ceni.
Neko nekom (recimo) duguje pa nema da vrati pa mu uzmu robu upola cene (evo to ti je u Srbiji "zadnji modni krik", prinudna naplata sa privatnim "uterivačima dugova" po zakonu ...).
Ima i gorih i boljih primera.
Inače, cena istog je u Evropi 8 do 10€ i to na net-u (gde je jeftinije) u slobodnoj prodaji, to puta jedan i po ili dva, zavisno od mesta prodaje.
U USA je nekih 5€ (7$), tj. nešto manje ali za 946ml ... "obično" 5W-30 (bez MB 229.51) i nešto jeftinije. U USA su ulja u proseku 30-50% jeftinija nego u EU. Ko kaže da nismo (niste) Amerika?
Pozdrav!
|
|
|
|
Poslao: 30 Avg 2014 09:05
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
3eur/l razlike izmedju mobil xe 5w30 i ovog(mislim da je MST) cini da na 4l kupljenog mobila (koliko mi i treba) dobijam dva litra gratis valvoline!? Jel toliko bolji xe? Mislim da nije
|
|
|
|
Poslao: 01 Sep 2014 23:53
|
offline
- rackoradue
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 01 Sep 2014
- Poruke: 1
- Gde živiš: uzice
|
moze li mi ko objasniti gde se sipa ulje za menjac na peugeot 205? ima onaj inbus sraf koji se odvije da proverim da li ima ulja ali ne moguce da se tu doliva ulje? pretpostavljam da ima neko drugo mesto kao sto je i na motoru ili mozda gresim.
hvala unapred ...
|
|
|
|
|
Poslao: 02 Sep 2014 17:50
|
offline
- Pridružio: 04 Feb 2010
- Poruke: 203
|
grbe ::3eur/l razlike izmedju mobil xe 5w30 i ovog(mislim da je MST) cini da na 4l kupljenog mobila (koliko mi i treba) dobijam dva litra gratis valvoline!? Jel toliko bolji xe? Mislim da nije
Nije!
|
|
|
|
Poslao: 21 Nov 2014 19:19
|
offline
- xandar
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 02 Avg 2008
- Poruke: 8
|
Pazario skoro Floridu sa 1.6 Pezoovim motorom, 2004. godiste. Zastava kao Zastava ali motor odlično radi i ne troši ulje, na otvorenom milina voziti. Auto je neko vreme bio u linijskom taksiju, kratke relacije, stalno iste. Presao je oko 108-109 000 km (sigurno, uzeo sam ga od druga i cesto sam se sa njom vozio i pre). Dakle, korišćen intenzivno, majstori takođe potvrdili da je motor dobar, a ja ga koristim skoro svakodnevno. Mešovita vožnja, najviše po gradu, ali po km otprilike pola pola. Do sada je sipan Total Quartz 10w40, drug je jednom probao da sipa Mobilovo ali se palila lampica pa je sutradan stavio Total, i otada samo ovo ulje. Pošto mogu povoljno da uzmem Petrolova/Texaco ulja, koje bi mi preporučili, jer je već vreme za zamenu, ili da ostanem na Totalu?
|
|
|
|
Poslao: 24 Nov 2014 08:33
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Moja preporuka je Petrol Premium performance 5w40 sa C3 normom.
|
|
|
|
Poslao: 25 Nov 2014 13:10
|
offline
- Pridružio: 04 Feb 2010
- Poruke: 203
|
Teorijski da, praktično ne.
Iako bi trebalo da 0/5W-40 ulja budu najbolja za taj motor (mada bih prednost dao Full SAPS uljima a ne Mid SAPS, dakle Total Quartz 9000 ili Texaco Ultra (i adekvatno Petrol-ovo)) nakon svega navedenog, ipak 10W-40 ili čak i 15W-50 (do -15°C a u + do Sahare).
Petrol je jeftiniji ... Total je već korišćen dugi niz godina ... ostao bih ja na Total-u. Eventualno preći na 7000 15W-50 (ili sezonski menjati isto ulje u dve viskozne gradacije, 10W-40 zimi a 15W-50 leti, zavisno od klimatskog područja). Eventualno i 10W-50 ... (samo Elf je realna opcija, koja se može nabaviti i nije visoke cene ... Q8 ako je "pri ruci") koje spaja najbolje od oba.
|
|
|
|