Koju skolu srednju da upisem

3

Koju skolu srednju da upisem

offline
  • Pridružio: 25 Feb 2012
  • Poruke: 157
  • Gde živiš: Valjevo

Ja imam još malo vremena da odluči šta ću da upišem,dvoumim se između ova tri smera.
-farmaceut
-finansiski administrator
-prirodno- matematički

Pokušavam da odlučim prema tome koji ću fakultet upisati.Upisala bihz Matematički fakultet ili Farmaceutski...

E sad, da li ja posle farmaceuta i finansijskog aadministratora mogu da nastavim matematiku?
Da li posle finansijskog i prirodno-matematičkog mogu da nastavim Farmacetski fakultet?

Od ova tri smera,koji je po vama najbolji?
Da li u farmaceutskom smeru ima najviše da se uzči od ova tri smera? smešak



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Kule  Male
  • Elitni građanin
  • Aleksandar
  • student
  • Pridružio: 25 Maj 2012
  • Poruke: 2398
  • Gde živiš: Beograd

Obrni okreni,mislim da je dobar izbor za svakoga ko želi da ide kasnije na fax i ko je ozbiljan i spreman da radi gimnazija. Stručna škola daje stručno znanje i olakšava fax ako upišeš isti ali to nije ništa što se ne može nadoknaditi radom. A gimnazijalci globalno gledano imaju bolje radne navike a to je bitnije po meni.



offline
  • Pridružio: 25 Feb 2012
  • Poruke: 157
  • Gde živiš: Valjevo

Hvala! smešak

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1213 korisnika na forumu :: 37 registrovanih, 11 sakrivenih i 1165 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., amaterSRB, aramis s, Buzdovan, Denaya, Dimitrise93, DonRumataEstorski, dragoljub11987, Dukelander, FOX, Georgius, Istman, ivica976, Karla, kunktator, kybonacci, ladro, Milometer, Mixelotti, nemkea71, Pakito93, Petarvu, RJ, royst33, sasa76, Shinobi, Sirius, slonic_tonic, solic, Srle993, stegonosa, Tvrtko I, vathra, vukovi, wolverined4, zziko, |_MeD_|