Konačno dođoh do kompa i batalih se posla pa kao što obećah da napišem koju reč....
Sve skečeve do sada što su emitovani sam odlgedao po nekoliko puta i nikako da mi dosade tako da je ovo bila idealna prilika da se Čvarkov i kompanija vide uživo...
Sama predstava je sastavljena od 6 skečeva koji su emitovani na TVu kroz epizode. To je ovde onako malo pomešano,izmiksano i sl ali kada se gleda uživo to daje posebnu draž jer nema montaže,nema drugog,trećeg pokušaja i sl nego je sve autentično pa se tako,kao što je sinoć bio slučaj,glumci smeju zajedno sa publikom kada nešto pogreše i jednostavno ta hemija i taj kontakt između publike i glumaca je nešto posebno u odnosu na snimljeni i monitrani materijal....
Uglavnom,da ne dužim mnogo evo malo atmosfere od sinoć....
I na kraju ovacije za ekipu
Moram da kažem da sam veoma bio prijatno iznenađen strukturom posetilaca.
Pored mladih bilo je i dosta,da kažem,starijih ljudi koji su došli da gledaju predstavu.
Nisam do sinoć imao utisak da su Čvarkov i ekipa toliko popularni i među starijom populacijom...
Kao što rekoh sledeća predstava u Beogradu je 1.4.2016 pa ko je zainteresovan moja topla preporuka je da ode da pogleda ove majstore uživo....
...A сада мало о другој страни медаље, оној коју публика не види. Двапут сам преговарао са њиховим менаџером (заступа их Гане Пецикоза) да наступе код мене. Први пут нису могли ни они, а нисмо могли ни ми јер смо реконструисали салу. Други пут, када смо се договорили (да прескочим детаље уговора), у сали која има око петсто места, продали су четири улазнице. Наравно, пошто нико у овом послу није аматер (да не спомињем деценије мог искуства и стручног знања), ништа није изостало што се тиче РИПА (рекламе и пропаганде): све је урађено максимално, као да се дижу из гроба ''Цепелини'': са мрежним групама, сајтовима, мејлинг листама, преко сто плаката Б1 формата, џингловима, спотовима, билбордима, закупљеним страницама и временом на телевизији...Само онај ко је лежео десет метара под земљом у то време није могао знати да они долазе. Резултат ? Четири продате улазнице . Наравно да је њихов менаџер (у сагласности с нама јер ми нисмо били на губитку), у тишини то отказао и затрпао задњим шапама целу ситуацију. Ето, и то је ''Државни посао''...
^ Mišljenja sam da su previše otegli sa epizodama. Nisu mi više toliko zanimljivi kao pre, mada bi mi možda i bili kada bih ponovo krenuo da ih gledam.
E.L.I.T.E. ::^ Mišljenja sam da su previše otegli sa epizodama. Nisu mi više toliko zanimljivi kao pre, mada bi mi možda i bili kada bih ponovo krenuo da ih gledam.
Многи људи себи дозвољавају огроман луксуз - да потцењују публику или да је не схватају озбиљно...а она је наш устав и библија истовремено. Када урадите све како треба (и још мало више од тога), а публика се не одазове, онда је време да се укључе све могуће лампице за узбуну...Мени је било једном довољно, поготово што смо, поред формалних облика рекламе применили и ''арапски телефон'', односно - лично анкетирање другова и пријатеља. Сви су хтели да дођу да их виде, али кад су чули за цену улазнице сместа су одустајали. Не због висине цене, већ због диспропорције. Просто, не вреде они тих пара колико траже и то је све.