Tasos

• Gde živiš: Grad Beograd

Ja predlažem obilazak ostrva na scooteru. Kreneš ujutro na sever i uveče se vratiš obišavši celo ostrvo...

Inače, ranije se mogao iznajmiti skuter na internacionalnu dozvolu B kategorije, ali prošle godine mi nisu dali (baš na Tasosu), a pretprošle jesu (na Krfu). Zna li neko kakva je sada situacija? Pitao sam ove u auto moto savezu, oni naravno nemaju pojma...

Dopuna: 20 Jun 2007 15:21

Nata granata ::Ja sam se sada vratila iz Limenaraije, bila sam vila Vana koja se nalazi preko puta Atine. Tina nije nista posebno, ulazila sam u 03 studio jer su moji prijatelji bili tamo smesteni. Ali dobro, najbitnije ti je da tentiras auto i da obidjes ostrvo, jer je plaza u Limenariji ruzna. Ostrvo je super, mi smo uspeli da rentiramo kola za 15 eura dnevno. To je stvarno povoljno.
Zelim ti lep provod ako te nesto zanima pisi.

Ja sam bio prosle godine, ali nisam uspeo da nadjem kola tako jeftino. Kod kojeg rent a cara ste tako dobro prosli? Sve sto sam ja gledao bilo je dosta skuplje...

Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.

• Gde živiš: Grad Beograd

Catrin ::To sve zavisi i u kom periodu ides na Tasos, izgleda se tako i cene krecu. Naravno u jeku sezone da ce biti skuplje iznajmljivanje nego pred kraj sezone ili generalno van sezone. Bar sam ja takve price cula.
Slažem se da to zavisi od sezone, ali recimo na Kritu razlika u sezoni i van nje na nekih 7 dana je samo 20-tak EURa (bar na sajtovima na kojima sa gledao). Ali ovo na Tasosu me baš iznenadilo jer sam ja prošao nekih 35% skuplje... Sad

• Gde živiš: Grad Beograd

janja035 ::Idemo u vilu Ilinois , da li mi neko moze reci nesto vise o njoj , negde je u centru grada . Kako je sa toplom vodom u vilama , cula sam da je ima malo i retko .

Ja ne znam nikoga ko je imao problem sa vodom (bilo toplom ili hladnom) na Tasosu. Vilu Ilinois ne znam, ali ne verujem da ima takvih problema.

• Gde živiš: Beograd

Ja isto prvi put cujem to za vodu. Ne znam za sve vile kakve su, ja sam prosle godine bila u Vili Anastasia, i nisam imala sa tim problema.
Da, i jedan savet. Ako idete ove godine na Tasos, ne morate da kupujete flasiranu vodu. Ja sam se ispalila u pocetku, posle mi je drugarica rekla da Tasos ima svoju izvorsku vodu, tako da moze normalno da se pije i ova sa cesme.

• Pridružio: 20 Jun 2007
  • Poruke: 17

Catrin ::janja035 ::Ne idemo kolima vec busom , kakve su plaze u blizini Limenasa , one lepse i blize gradu , da li se lezaljke svuda moraju iznajmiti , kakav im je gradski prevoz , HVALA

Ne moras ni na jednoj plazi da unajmljujes lezaljke i suncobran. Sve zavisi od tebe da li to zelis.
Na Makriamosu je to najskuplje, cini mi se da je prosle godine bilo 7 eura lezaljka po osobi, i tu se placa ulaz, oko 3-4 eura.
Na Tarzanasu se ne placa ulaz i lezaljke i suncobran su oko 2 eura, ko hoce da iznajmi.
I meni se cini da je Limenas lepsi, i jeftiniji je sto se tice aranzmana. Jedino sto je dole ona fabrika nakita, inace u gornjem delu ostrva ima vise da se vidi, a uvek moze da se uplati obilazak ostrva.

Idemo busom u Limenas 3.jula a nemamo u planu da iznajmljujemo kola ili skuter tako da je svaka informacija o blizim plazama dobro dosla. Ili neka slicica. Hvala unapred!

• Poruke: 14

Drago mi je da cujem da nema problema sa vodom , vec sam se uplasila . Ko zna , osoba koja mi je rekla moguce da se neumereno kupa . . .
Sta ne bih trebalo da propustim , ako ne budem stigla sve da obidjem , jer je aranzman na samo 9 dana .

• Gde živiš: Beograd

Bilo je reci vec o plazama u blizini Limenasa.
Imate gradsku plazu i plazu Karnagio odmah pored gradske, tu je najlepsi pogled na zalazak sunca Smile Na gradskoj plazi imate deo koji je u okviru kafica gde se verovatno zakupljuju lezaljke ali imate i pored prazan deo gde ne morate da uzimate lezaljke.
Zatim, ako mogu tako da kazem, levo od gradske plaze pratite obalu i nacice te plazu Tarzanas, ima mozda 1-2 km pesacenja.
Tu se ne placa ulaz, isto mozete a i ne morate da iznajmite lezaljke i suncobran, ima kafic na plazi. Tarzanas ima samo jednu manu, a to je da mnogo morate da idete u vodu da bi dosli do neke dubine.
Kokteli su uglavnom 5-10 eura.
Zatim pitajte u toj agenciji sto je u centru grada, ili mozete i ovako nekog da pitate za plazu Makriamos, ima malo vise da se pesaci (predlazem pre to nego da uzimate taxi do tamo). Jer se na Makriamosu i placa ulaz.
Makriamos je sto bi ja rekla fensi plaza. Pesak je lep, beo kao sneg. Voda je prelepa, kristalno plava. Mi smo nekoliko dana za redom isli na tu plazu.
Eto otprilike sto se tice okoline Limenasa.
Vidite u toj agenciji u centru, mada ce i vasa agencija staviti na neku tablu kad se moze uplatiti krstarenje trajektom kao obilazak ostrva, i kad se ide autobusom u obilazak ostrva. Ja preporucujem obilazak autobusom, vise toga cete uspeti da vidite.
Vodice vas sigurno i u fabriku nakita, cene su onako, tu i tamo. I vodice vas sigurno na 3-4 plaze koje su na jugu ostrva. Posto sa one druge strane nesto i nema plaza.

• Poruke: 14

Hvala na korisnim informacijama .
Koliko si upucena u mesta za klopu u gradu , neko dobro i sa cenama pristupacno mesto .

Ko je trenutno na forumu

Ukupno su 933 korisnika na forumu :: 51 registrovanih, 6 sakrivenih i 876 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Rade, A.R.Chafee.Jr., amstel, Andrija357, Apok, babaroga, BlekMen, bojcistv, Boris90, Bubimir, cenejac111, Dimitrise93, djordjekec, Dorcolac, Duh sa sekirom, dule10savic, esx66, HrcAk47, Istman, ivan1973, Kibice, kolle.the.kid, Koridor, Kubovac, kunktator, Luka Blažević, Marko Marković, mercedesamg, Mercury, Milometer, Nemanja.M, Nobunaga, panonski mornar, prashinar, randja26, Ripanjac, Sirius, slonic_tonic, sombrero, Steeeefan, t84dar, Tandrkalo, theNedjeljko, trajkoni018, uruk, vathra, Vatreni Zmaj, Vlada1389, vobo, šumar bk2, žeks62