Tasos

• Gde živiš: Beograd

Ne radi sajt, meni nece da otvori.

Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
  • Pridružio: 05 Maj 2006
  • Poruke: 568

Jean Luc
Drago mi je da si se srećno vratio i u komadu (obzirom da su ti saputnici pretili linčovanjem ukoliko im propadne letovanje).
Mi se vratismo pre dva dana - tužni - kratke behu tri nedelje i nije nam se vraćalo uopšte.
Zbog male bebe, ove godine nismo puno obilazili plaže preko dana. Jednom smo krenuli na Pachis i razočarali se. Ova plaža je bila naš dosadašnji favorit, ali suncobrani su propali, a druge nisu stavili i mi odosmo odatle neokupani pravo na Golden beach. Čim smo spustili stvari na ležaljku, uze nam devojka 7 evra i ode. A osa puna plaža, te pobegosmo i odatle u naše selo, mada po meni Zlatna plaža ima najlepši pesak na ostrvu. Jedino što sunce rano zadje, pa nema kupanja do 8 uveče.
Onima koji prvi put idu na Tasos, preporučila bih i Kekec beach - plaža samo za odrasle, jer se stepenicama ulazi u vodu. Takodje i Metalia beach je lepa plaža, mada je ulaz u vodu malo nezgodan zbog betonskih ploča obraslih mahovinom (postoji u vodi uski prolaz).
Naravno, obavezno je (ko može) da uzme neko prevozno sredstvo. Tako će pronaći svoju najlepšu plažu, koja ne mora da bude ni jedna od gore pomenutih.

Catrin

Pre Pachisa, imaš i Tarzanas i Nisteri plažu (ima još jedna, ali sam joj zaboravila ime). Takodje, iza gradske plaže u Limenasu (desno, kada si u vodi, a plaža ti iza ledja), imaš plažu Karnagio - mala (za 20-tako ljudi), a sa druge strane je kafić sa stenovitim prilazom vodi, ali je lepo za kuliranje uz piće.
Probaj da otvoriš ovaj sajt http://www.zagi.rs/THASSOS/Thassos-map.htm. Mislim da ćeš naći korisne informacije. (onaj sajt koji ne možeš da otvoriš je www.thassos-island.gr - falilo je jedno "s").

Mi smo ove godine više obilazili unutrašnjost ostrva. Bili smo u Mariesu, malom selu na 10-tak km od Skale Maries. Selo je živo, ali su tu uglavnom stariji ljudi - bar su oni bili na trgu u restoranu. Uličice su jako uske i strme. Imala sam utisak da bih se u njima izgubila, ako ne bih bacala kamenčiće iza sebe. Najlepši specijalitet ostrva Tasos, koji bi svima preporučila, jogurt i med smo jeli u Mariesu. Ako hoćete i orahe, morate to da naglasite.
Takodje, najlepšu jagnetinu smo jeli u Kazavitiji iliti Megalos Prinosu. Tu uglavnom dolaze Grci, jer turistima preporučuju Teologos i grčke večeri petkom u restoranu Augustos. Po nama, ovde je klopa bolja. Imaju jagnjeće iznutrice - kokoreci (iznutrice su urolane u trake od mesa i kao rolat ispečene na ražnju). Takodje i jagnjetinu sa ražnja i ispod sača (ne zna se koja je bolja). Najbolju, grčku, dzadziki salatu smo jeli upravo ovde (jedino je tu bila začinjena i mirodjijom i napravljena sa domaćim sirom). Na glavnom trgu Kazavitija su dva restorana - preporučila bih onaj sa plavim stolicama, tako su nam rekli Grci, jer onaj drugi, sa braon stolicama je uvek poluprazan (loša usluga i klopa). Na sredini trga je drvo, koje je unutra šuplje i po kome se deca pentraju (probali su i oni stariji, kad se malo razidje gužva). Desno od trga se nalazi crkva, koja je bila zatvorena sva tri puta kada smo bili. Ispred crkve je ogromna vrba.
Put do Mariesa i Kazavitija je asfaltni. Jedne večeri smo krenuli put sela Kastro, ali pošto je već pao mrak, a put je šljunkovit, to smo ostavili za sledeću godinu i naravno da krenemo ranije (hteli smo mi i ove godine, ali nikako da nam padne kiša jedan dan, pa da odemo i do tog mesta).
Toliko za sada. Kada skinem slike sa aparata, možda i okačim neku.

@ne znam bre
Onaj prvi link sto si stavila isto ne radi, ne mogu da ga otvorim a onaj drugi sam uspela, malo cu da provrtim da vidim sta ima.
Nego zanima me jeste vi uzimali rent-a-car kad ste toliko obilazili? Posto mi verovatno necemo to uzimati pa bi u tom slucaju pomogli neki saveti od onih koji su bili bas u Limenasu i oko Limenasa sta ima da se vidi i koliko toga moze peske da se obidje ili eventualno ako bi uzeli taxi.
Posto ja prvi put idem na Tasos jedino sto znam za tu vilu gde smo uplatili je da je 800 m od gradske plaze a da je 150 m od mora, i da su mi rekli da to sto je 150 m od mora da tu ima 5-6 manjih plaza ali ne znam kako se zovu.

• Pridružio: 05 Maj 2006
  • Poruke: 568

Catrin
Mi smo išli kolima, tako da smo mogli da zujimo po ostrvu. Ne znam sa kim ideš na more, ali ako vas je dvoje, možda možete da nadjete još jedan par, pa da podelite troškove. Ili da iznajmite skutere, koji su 8-9 evra dnevno (zavisno od agencije i broja dana rentiranja). Poslednja alternativa ti je bus, ali oni imaju svoj red vožnje, pa to može da ti bude malo smorno. Mada dobra organizacija može sve da učini i da busom obidješ more. Iskreno, pojma nemam gde se tvoj hotel nalazi, ali ako kažeš da je 800 m od gradske plaže, pretpostavljam da je bliže plažama Tarzanas, Nisteri, Pachis itd. Bez obzira na sve, sigurno ćeš se lepo provesti, ukoliko ne očekuješ ludi noćni provod (jedno veče, vraćajući se iz Limenasa, kolima, u jednoj uličici, iz kafića čuje se Vlada Georgijev, a iz drugog, odmah do njega, Ceca.....onda možeš da zamiisliš koliko ima naših i koji će ti nadam se pomoći. Ako neće naši, Grci hoće sigurno).
Probaj http://www.zagi.rs/THASSOS/Thassos-map.htm
Bila je tačka viška

• Gde živiš: Beograd

Pa idemo drugarica i ja ali sam cula da je tamo zakon takav da tek sa 23 godine mogu da se iznajme kola, tako da to necemo moci da uzmemo. Ali sam bas htela da pitam da li neko zna za skutere koliko su kad se iznajmljuju jer sam htela to da probam Smile
pa znas kako, sto se tice nocnog provoda pored nase vile je diskoteka (u Limenasu) tako da ici cemo tamo verovatno par puta.

Evo mene opet...

>>Catrin
Paradiso ti je otprilike na pola puta izmedju Limenasa i Limenarije, ali oniom duzom stranom, ima 30-tak km do nje iz Limenasa, ali ako budes ikako mogla, svrati obavezno...ako volis klasicne grcke plaze sa puuuno peska i dugim plicakom sa veoma cistom vodom. Very Happy

Skuteri su ti bas kao sto NZB kaze-od 8-9E pa navise, zavisno od kubikaze valjda.Mislim da nije problem ni za auto da iznajmis bez obzira koliko imas godina, samo ako imas vozacku.Izvadi i medjunarodnu za svaki slucaj, ona je valjda 1000 din. ali na 3 god. i vadi se u AMSS, trebaju ti 2 slike i kopija vozacke da se prilozi, koliko se secam.
Prvi put cujem za taj zakon o preko 23...a na kraju krajeva mozete sa vodicem videti da iznajmi na njegovo ime ili tako nesto...mada kazem, ne verujem da ce to biti problem.Nemojte iznajmljivati u prvoj agenciji na koju naidjete, vec ipak uporedite cene malo.
Ali moj vam je savet da nadjete prevoz kako znate i umete, inace cete mnogo propustiti.

>>NZB
Jao cuti, ja sam bio u depresiji zadnji dan...kako mi je proletelo 15 dana... Sad
Razmisljao sam i da produzimo, ali sva sreca da nismo jer nisam primetio da na vizi nezavisno od duzine trajanja stoji broj dana koliko mozes boraviti u zemlji, a to je knap.Cak su mamlazi kod sestrinog decka stavili 11 dana, a mi svi ostajemo 15, pa smo imali malo problema na granici ali sva sreca pa nas pustise...inace je kazna 600E, a sve zato sto je neko u ambasadi nezuran, obratite paznju na to ljudi, ako uzimate individualne vize slucajno!

A dobro sam prosao-svi su bili prilicno zadovoljni, hvala Bogu...nadrljao bih da nije bilo tako zaista, u najmanju ruku bi me prozivali negde do penzije otprilike Very Happy ...ma sledece godine neka organizuje ko misli da moze bolje, manje je opasno po moje zdravlje Very Happy Very Happy

A sto se tice Golden beach...hahahaha, slatko sam se smejao kad sam procitao-identicno se i nama desilo...a jos smo se cudili kako su revnosni za naplatu, obicno na drugim plazama niko ne dodje pre 12 da naplati...ubrzo smo videli zasto i pobegli glavom bez obzira Very Happy ...bio sam gladan ali ni za zivu glavu ne bih vadio sendvic na onoj plazi...nisam bas toliko hrabar Very Happy
Inace da nije toliko osa, bila bi pristojna plaza zaista.

Bili smo i mi u Mariesu, ali samo u prolazu, nismo se zadrzavali, trazili smo one slapove sa slika, pa smo sipcili onim kamenjarom ko zna koliko km, jezero smo nasli, ali do slapova nismo stigli, jer ima jos 10-12 km preko onih 6-7 koje smo prosli, i to po jos losijem putu, kasnije se i suzava i mestimicno obrusava, jedino mozda skuterima da se stigne do gore.A za Castro se odvaja put, ne znam koliko ima do njega, ali mislim da se ne isplati ici svojim kolima tamo, zamalo da otkinem auspuh kad sam naleteo na jednu kamencugu, sva sreca da smo polako isli.
Onaj pocetni sljunak je autoput u odnosu na ono kasnije, ne znam koliko ste daleo isli, jeste li stigli do onog jezerca gde ima zgodan rashodovan buldozer za slikanje...mislim pored samog jezera koje je isto lepo za fotke? Very Happy

• Pridružio: 10 Maj 2004
  • Poruke: 212
  • Gde živiš: sombor

niko ne spominje potos. zivo me interesuje kakvo je to mesto, posto je rentakar i sl. ako je neko bio pricajte. ja idem 15. sept.

• Gde živiš: Singidunum

Pa Potos je po meni idealno mesto da se odsedne, jer ima mnogo bolju plazu od Limenarije, tako da prepodne moze komotno tu i da se ostane, a za popodne onda da ides po drugim plazama.
Od Limenasa je bolji zato sto ima vise lepih plaza u neposrednoj blizini.
Jos je bolji izbor za nekoga ko ide bez prevoza jer u krugu od 2-3 km ima bar 3-4 lepe plaze: gradsku, San Antonio, onu izmedju (ne znam kako se zove, to je mozda i deo San Antonia) i Pefkari, a i Sun Beach je na 2-3km max.

A plus ima i lepo setaliste i solidan sadrzaj sto se setnje uvece tice.Uopste nije toliko malo koliko sam ja zamisljao kad sam ga gledao u ponudi.

Catrin je trebala da odabere Potos mozda, s obzirom da nije sigurno da li ce imati prevoz, ali gotovo sad.

...ah da, rent-a-car, negde sam citao da je u Potosu najpovoljniji, imas nekoliko agencija pa ispitaj pre no sto se odlucis, mi smo isli svojim kolima, tako da nisam siguran za cene, ono sto znam je da su nasi drugari iznajmili Daewoo Matis na 6 dana za 160E (sa full osiguranjem), a da su mali skuteri vec od 7-8E/dan, pa plus popust na vise dana...a i to ce ti biti sam kraj sezone, pa ce ti dati i po nizim cenama mozda

• Gde živiš: Beograd

@Jean Luc, izabrala sam Limenas jer je moja jedna rodjaka tu isla godinama (u istu vilu gde sam i ja uplatila) i to mi je nekako bila sigurna varijanta s obzirom da prvi put idem na Tasos i ne znam kako je tamo.
E sad kao sto si rekao, tu je vec kraj sezone mozda ce biti i nize cene iznajmljivanja kola i skutera tako da ako nista drugo bar cemo to uzeti, a i ici cemo sigurno na ono krstarenje oko ostrva. Tako da se nadam da ce sve na kraju ispasti dobro.

• Gde živiš: Singidunum

Pa bolje si izabrala nego mi, cak i Limenas ima lepsu plazu nego Limenaria, ja mislim, samo zna da bude daleko...ali tu je problem sto u krugu od 7-8 km ima mozda 1 dobra plaza (mada nisam bas merodavan, svega smo 2-3 puta bili tu u blizini) a sve ostale su dalje.
Makar imate Makryamos koji je na 1-2km odatle, mislim da moze i peske da se ide, samo da ne bude prljava voda kao nama i nece vam nista drugo od plaza ni trebati maltene...istina placa se ulaz.

A skuteri ce vam uvek biti dostupni, vrlo ih je lako iznajmiti, maltene i bez dozvole, samo pasos.(tako sam nesto cuo, mada nije 100% sigurna info)

Ko je trenutno na forumu

Ukupno su 625 korisnika na forumu :: 11 registrovanih, 1 sakriven i 613 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: cikadeda, DPera, Kenanjoz, Kruger, mikki jons, novator, Parker, Pohovani_00, repac, slonic_tonic, Vitomir