Tasos

• Poruke: 568

Srećan put Catrin i nadam se da je tamo lepše vreme nego ovde u BG. Pozdravi nam Tasos i sve lepe plaže na njemu i javi se kad stigneš da čujemo tvoje utiske Zagrljaj

Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
  • Pridružio: 10 Maj 2004
  • Poruke: 212
  • Gde živiš: sombor

upravo sam saznao naziv vile u kojoj cu osesti> rena lena. ako je neko video istu, javljaj kakva je

Jel Lena u Limenasu?

• Pridružio: 10 Maj 2004
  • Poruke: 212
  • Gde živiš: sombor

rena lena u potosu

• Poruke: 568

E to ne znam gde se nalazi. Mada je Potos po meni najlepši gradić na Tasosu!
Lepo ćeš se provesti svakako, ali nam ipak javi tvoje utiske kad se vratiš!
Srećan ti put!

• Pridružio: 18 Jun 2006
  • Poruke: 1514
  • Gde živiš: Singidunum

I procitaj sta je pisano na prethodnim stranama da se ne ponavljamo, moze ti biti od pomoci... ;-)

• Catrin  Female
  • Legendarni građanin
  • master analiticar zastite zivotne sredine
  • Pridružio: 20 Avg 2005
  • Poruke: 3473
  • Gde živiš: Beograd

Evo ja da se javim, jutros sam doputovala sa Tasosa, ali jos uvek sredjujem utiske. Napisacu izvestaj danas u toku dana.
Ovako ukratko, bilo je fenomenalno i nezaboravno. I naravno vec se okuplja veliku drustvo za sledecu godinu

• Pridružio: 18 Jun 2006
  • Poruke: 1514
  • Gde živiš: Singidunum

O fino fino, dremni ti malo pa da cujemo opsiran izvestaj...utisci, dozivljaji, misljenja, sve... Mr. Green

• Catrin  Female
  • Legendarni građanin
  • master analiticar zastite zivotne sredine
  • Pridružio: 20 Avg 2005
  • Poruke: 3473
  • Gde živiš: Beograd

Evo ovako,ne znam odakle bi pocela.

Prvi prizor koji sam ugledala pri dolasku je onaj prelepi izlazak sunca, i predivno kristalno plavo more koje me je vec u startu odusevilo posto smo dosli rano ujutru. Bila sam premorena ali sam jedva cekala da odemo na prvo kupanje, da osetim more, slanu vodu, sunce posle onog sumornog Beograda. I svideo mi se mnogo osecaj voznje na trajektu, onako kad se ljulja, talasa i oni galebovi koji lete oko njega.

Nasa vila je bila skoro u samom centru (ne znam da li sam spomenula, zove se Anastasia). Mi smo imale po meni najlepsu sobu u toj vili,jedina dvokrevetna soba sa dve terase, jedna od njih gleda na bazen iz susednog hotela.

E sad, za pocetak smo isle na gradsku plazu posto smo prvo nju snimile setajuci gradom. Prva dva dana je bilo malo musavo vreme, sa dosta oblaka tako da smo uglavnom pre podne istrazivale po mestu a popodne bile na plazi, i nasle smo ubrzo onu plazu Karnagio koja je iza gradske, i onaj kafic gore u stenama gde je mnogo lep pogled. Tu blizu se gradio jedan brod, posmatrale smo i kasnije mnogo puta to kako izgleda..

E sad prva plaza na koju smo otisle je Tarzanas, posto sam od drugarice cula da se samo ide uz obalu i lako cemo naci. Tu su lezaljke bile 2 evra. Plaza nije losa, nema mnogo trave (sto mi se svidja) i duboka je voda.

Zatim smo sledeci dan isle na Makriamos, i to smo isle taksijem do tamo za pocetak da bi videle put. Plaza mi se svidela, jedina mana je sto ima mnogo trave i sto je malo plitka, treba dosta da se ide da bi dosla do neke dubine za plivanje. E sad, mi smo tu samo platile ulaz i taksi, ali nismo uzimale lezaljke nego smo nosile one asure za peskir. Tako da smo u povratku isle peske, i naredna dva dana smo isto bile na toj plazi.

Da, uvece smo uglavnom izlazile i setale gradom, trazile neke sporedne ulicice, malo setale i van centra da sto vise delova obidjemo. Malo je mesto, a i ulicice su takve da nema sanse da se izgubis, sve se vrti u krug. Bilo je jako puno stranaca, tipa Britanaca, Nemaca, Rusa, Australijanaca, Amerikanaca itd. Grci su kao sto verovatno vecina vas koji su bili tamo zna, mnogo dosadni ali ajde..Mada ima i druzeljubivih (da kazem izuzetaka).

Hm, e da prvi dan kad smo otisle na tu karnagio plazu gore gde je onaj kafic u stenama, taj prvi dan su bili jaki talasi koji su udarali u stene i videlo se onako belo od soli (to sam uspela da slikam, jedva cekam da vidim slike, naravno ubacicu ovde neke). Kasnije kad god smo setale tuda nije bilo takvih talasa.

Zatim smo se sledeca dva dana vratile opet na gradsku plazu, posto smo kasno ustajale pa nismo imale vremena da idemo dalje. Sto se nje tice, svidja mi se jedino ujutru npr oko 9-10 kad jos nema mnogo kupaca jer je tada cista, inace ima dosta trave.

Uplatili smo obilazak ostrva autobusom, taman nam je odgovaralo negde pred kraj mora da idemo. A i povoljna je cena, i cini mi se da je povoljnije nego onaj drugi obilazak brodicem, vise mesta se obidje ovako.
E ovako, prvo smo prosli krzo Prinos, tu je poznati medicinski centar, zatim smo isli u onu cuvenu fabriku nakita IRIS GOLD, pa smo prosli kroz centar Limenarije i Potosa (simpaticna su mi oba mesta) i prva plaza nam je bila Psiliamos (malo krupniji i grublji pesak, plaza je lepa jedino sto u plicaku ima dosta ribica sitnih koje grizu sto sam se ja iznenadila), zatim smo prosli pored onog manastira koji je u steni, i isli na Aliki plazu koja je mene fascinirala. Aliki na grckom znaci bliznakinje, to su dve identicne uvale s tim sto je na jednoj mirno more skroz a na drugoj su oogromni talasi, i to je steta propustiti posto je mnogo dobar osecaj sa tim talasima Smile
Dalje smo prosli pored plaze Paradizo (ali samo prosli, nismo se zaustavljali), prosli smo pored Kinire, i otisli gore u Skalu Potamiu. Tu smo isli na plazu Golden Beach (tek toliko da se jednom bucnemo na kratko i da se osusimo) i posle otisli u to mesto Potamia i kasnije u Panagiu do poznate crkve i izvorske vode. I posle toga smo se vratili u Limenas.

I poslednja dva dana naseg letovanja smo bile na gradskoj plazi, i to smo po ceo dan bile na plazi bukvalno posto je nenormalno tesko odoleti moru. A sto se tice nocnih izlazaka nismo isle u one diskoteke. Zasto? Zato sto smo obe dosle tamo na ostrvo u katastrofalnom stanju (blede, bolesne maltene, nikakve) i najvise mi je bilo potrebno okrepljenje vise nego provod. Jer nije mi se nesto ni dopao taj nocni provod tamo. Da li zato sto je kraj sezone ili sta je,ne znam. Nekako mi je bilo smor, nista posebno se ne desava, nema nekih ludnica od zurki.

E jedini problem koji smo imale je sto nismo racunale da ce u to vreme biti tako jako sunce. Znaci sledeci put idem sa malo boljom opremom tamo. Nekako mi je prebrzo proslo tih 10 dana, jedva da sam osetila.

Imam samo jedan savet, sto se tice Tasosa. Ako zelite odmor, u pravom smislu, okrepljenje, uzivanje i malo povoljniju kupovinu, predlazem ovaj period kad sam ja isla. A ako zelite provod, mislim da je bolje ici u jeku sezone, jer se sad vec stisavala situacija, cini mi se da nije tako tokom celog leta.

To je to, ako se jos neceg setim pridodacu. Ili ako nekog jos nesto bude zanimalo da pita, slobodno. A da, sto se tice kupovine, u septembru su rasprodaje (verovatno zato sto je kraj sezone) tako da smo dosta dobro prosle i sa kupovinom i suvenira i ostalog.

Dopuna: 10 Sep 2006 22:47

E da, zaboravila sam jos nesto da dodam.
Sto se tice hrane, dosta smo poneli od kuce tipa suhomesnato (par vrsta, drugarica je ponela slaninu jedno parce, onda ne znam suvi vrat) i tome slicno i poneli smo pastete i supe one kesice. Tako te osnovne stvari, bar da imamo recimo dorucak i veceru ili dorucak i rucak nekad, pa jedan obrok pojedemo u gradu. Ali nismo isli u one taverne i restorane nego uglavnom na giros. Nekako giros najvise vezujem za grcku, a i tamo smo nasli jedno mesto gde prave po meni najbolji giros.

• Poruke: 568

E dobro ti nama došla u "veliki, prljavi grad" Zagrljaj Drago mi je da ste se lepo provele i odmorile.
A, rasrodaje počinju još u početkom avgusta.
Žao mi je što niste silazili na Paradiso, ali ako ste išle autobusom, to i nije bilo moguće, osim da se bus parkira gore, a vi da sidjete peške na plaću.
Ajd okači sličice (moje su još u aparatu - bruka). Embarassed

Ko je trenutno na forumu

Ukupno su 1036 korisnika na forumu :: 31 registrovanih, 5 sakrivenih i 1000 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., amaterSRB, BORUTUS, darkangel, Dimitrise93, doktor1964, FileFinder, ILGromovnik, jackreacher011011, kolle.the.kid, ladro, Leonov, Lošmi, Mi lao shu, miodrag, Mixelotti, mocnijogurt, nebkv, Parker, pera bager, Pikac-47, procesor, raptorsi, skvara, Srle993, tmanda323, Trpe Grozni, Tvrtko I, Vlad000, yrraf, zlaya011