problem sa konekcijom

problem sa konekcijom

offline
  • lisnik 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 20 Jan 2012
  • Poruke: 11

Ima vise od godinu dana kako sam se obratio na forumu u vezi problema sa komp...Uspjesno ste rijesili moj problem i ovom prilikom se zahvaljujem.
Sad je nastao novi problem i nadam se da cu ga uz vasu pomoc rijesiti.Odjednom mi je prestao raditi internet.Tacnije pokazuje da imam konekciju,al nemogu otvoriti nijednu stranicu.Kad hocu da otvorim internet pise da je stranica nedostupna.Pokusao sam sve i svasta i nece da radi.Imam ruter TP'link koji radi ok.Kad kabal za internet ukljucim u laptop sve normalno radi,a u komp. nece da otvara internet.Iskljucivao sa Watrozid ,pokusao skroz deinstalirati avast,odradio system restore i opet nece..
Jos da kazem da je to prestalo raditi kad sam skidao sa neta razno raznih programa pa ih onda deinstalirao.Mozda sam deinstalirao nesto sto nisam smio.Mislim da ce ovaj podatak pomoci brzem rjesavanju problema.Inace nisam nesto upucen u svijet komp. i zato sam i zeznuo izgleda stvar.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Nemanja Djukanovic
  • Pridružio: 18 Dec 2012
  • Poruke: 1761
  • Gde živiš: Niksic - Crna Gora

Pozz .. provjeri jel ti namjesten tacan datum i vrijeme. 05.02.2015



offline
  • lisnik 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 20 Jan 2012
  • Poruke: 11

Datum je ok..Vrijem ok..Inace na komp.. je win 7 ultimate.

offline
  • Pridružio: 10 Okt 2005
  • Poruke: 13526
  • Gde živiš: Beograd

Preuzmi program Complete Internet Repair sa donjeg linka i sacuvaj ga na Desktop
http://www.rizonesoft.com/?rs-download=27

Extractuj taj program u zaseban folder na Desktop.

Dvoklikom pokreni comintrep i klikni na dugme Extract.
Program ce napraviti nov folder pod imenom Complete Internet Repair.


Zatvori sve aktivne programe.
U kreiranom folderu dvoklikom na CIntRep () pokreni program.
Stikliraj sve kucice () ispred ponudjenih opcija a potom klikni na dugme Go!
Pricekaj da program zavrsi popravku a potom ce zatraziti restart sistema.
Ukoliko program ne restartuje sistem,restartuj ga.

Ponovo pokreni program dvoklikom na CIntRep.
Klikni na File > Logging > Open logging Directory.

Arrow Uz poruku okaci CIntRep.txt koristeci opciju prikaci file.
Ukoliko ima vise logova, i njih okaci uz poruku.

offline
  • Pridružio: 10 Okt 2005
  • Poruke: 13526
  • Gde živiš: Beograd

lisnik ::
Jos da kazem da je to prestalo raditi kad sam skidao sa neta razno raznih programa pa ih onda deinstalirao.Mozda sam deinstalirao nesto sto nisam smio.Mislim da ce ovaj podatak pomoci brzem rjesavanju problema.Inace nisam nesto upucen u svijet komp. i zato sam i zeznuo izgleda stvar.


Pogledaj u Device Manageru da li su svi drajveri uredno instalirani (da nema žutih uzvičnika i upitnika), posebno da li je instaliran drajver za mrežnu karticu (Ethernet adapter).

offline
  • Nemanja Djukanovic
  • Pridružio: 18 Dec 2012
  • Poruke: 1761
  • Gde živiš: Niksic - Crna Gora

SlobaBgd ::lisnik ::
Jos da kazem da je to prestalo raditi kad sam skidao sa neta razno raznih programa pa ih onda deinstalirao.Mozda sam deinstalirao nesto sto nisam smio.Mislim da ce ovaj podatak pomoci brzem rjesavanju problema.Inace nisam nesto upucen u svijet komp. i zato sam i zeznuo izgleda stvar.


Pogledaj u Device Manageru da li su svi drajveri uredno instalirani (da nema žutih uzvičnika i upitnika), posebno da li je instaliran drajver za mrežnu karticu (Ethernet adapter).


U Device Manager ulazis na sledeci nacin -> Start - u search kucas -> Device Manager
ili desni klik na -> My Computer -> Manage -> Device Manager
ili desni klik na -> My Computer -> Properties -> Device Manager

offline
  • lisnik 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 20 Jan 2012
  • Poruke: 11

Svaka cast kolega SlobaBgd.Internet je proradio i upravo pisem sa komp..U svakom slucaju evo sta pise kad je program svoje odradio.Jos da pitam kako bi odradio pregled sistema jer sam dosta toga deinstalirao,brisao itd.Deinstalirao sam AVAST i on opet kao radi.Neznam mozda je napola deinstal...Mislim da nebi bilo jos kakvih problema kasnije sa ostalim programima..

mycity.rs/must-login.png

offline
  • Pridružio: 10 Okt 2005
  • Poruke: 13526
  • Gde živiš: Beograd

Avast deinstaliraj pomoću avastclear programa, pogledaj ovo uputstvo: https://www.avast.com/uninstall-utility
U Safe mode ulaziš po ovom uputstvu: http://www.mycity.rs/MyCity-Laboratorija/Kako-uci-u-Safe-Mode-2.html

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 809 korisnika na forumu :: 3 registrovanih, 0 sakrivenih i 806 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: draggan, pein, Shilok