Prvi rad [Lost President]

1

Prvi rad [Lost President]

offline
  • Pridružio: 21 Okt 2005
  • Poruke: 65
  • Gde živiš: localhost



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Data Center Engineer
  • Pridružio: 13 Avg 2004
  • Poruke: 3048
  • Gde živiš: Holandija

Jako mi je drago kad vidim da se neko ne samo interesuje za razvoj igara, već nešto i uradi po tom pitanju. Ako je ovo tvoj prvi projekat, sve pohvale i samo napred.



offline
  • Pridružio: 05 Jan 2008
  • Poruke: 89

ovo uopste ne izgleda lose . cak naprotiv odlicno je .
ove nove igre prave citave armije programera Very Happy a ti si ovo napravio sam ...
pozz i puno srece u daljem radu Smile

offline
  • Bojan  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 13 Nov 2003
  • Poruke: 11059
  • Gde živiš: Novi Sad

Ovo zasluzuje pohvalu jer kao sto crossover konacno da neko nesto i uradi konkretno po tom pitanju a ne samo prazne price, jer mnogi samo pricaju a nikad nista ne naprave, stoga bravo. Fino izgleda na slikama a kad skinem i probacu kako to izgleda kad se igra.

offline
  • Pridružio: 21 Okt 2005
  • Poruke: 65
  • Gde živiš: localhost

Hvala na pozitivnim odgovorima koji mi sluze kao podrska za dalji rad.

Tacno je da je ovo moj prvi , ajd da nazovemo ozbiljniji rad , i iskreno da vam kazem na pocetku ucenja sam par puta hteo odustati jer sam mislio da ja to ne mogu , sto se kasnije ispostavilo netacno. Ovo napominjem zbog onih koji takodje imaju zelju da se bave razvojem igara a nisu dovoljni hrabri i uporni , da ne odustaju kada se pojavi neka prepreka.

@atomic
Haha , osetio sam ja nedostatak te armije ljudi ... jako je naporno kada saam razmisljas i o grafici / muzici / programiranju .... al kao sto sam u gornjem postu naveo , ovo je polod moga ucenja.

Ako se nekada bude nesto ozbiljno radilo , nadam se da cu biti clan jedne vece armije Smile

Gore sam takodje naveo sta imam u planu da doradim u skorije vreme , pa se nadam da ce uskoro biti zavrsen neki alpha_demo2 Smajli

Pozdrav

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Radi Irrlicht posao Smile

Moras priznati da nije bilo mnogo tesko da napravis ovo... verovatno ti je trebalo vise vremena da pronadjes modele ako ih vec nisi imao, nego da isprogramiras sve Smile

Sve je super za pocetak, jedino si pogresno postavio texture za nisan i listove drveca. Tu bi trebalo da koristis key color transparenciju. Sve sto je crno treba da je transparentno.

offline
  • Pridružio: 13 Jan 2008
  • Poruke: 3657
  • Gde živiš: Stara Pazova

Srki_82 ::Sve sto je crno treba da je transparentno.
Tu se slažem, ali probao sam i skroz je dobro odrađeno. Sve pohvale za igru. Wink

offline
  • Pridružio: 21 Okt 2005
  • Poruke: 65
  • Gde živiš: localhost

Da Srki u pravu si. Zato sam i napomenuo gore sta sam koristio jer iskreno mislim da je zahvalan [Irrlicht] za pocetnike i za shvatanje osnova.
Takodje sam napisao da sada gledano sa moje strane nije neko cudo ali pre koji mesec za mene je izlgedalo nemoguce.
Drago mi je da sam istrajao u ucenju osnova, i sada mi je sve mnogo lakse.

Ima dosta gresaka i sa grafikom i sa funkcionalnoscu sigurno ... ali ovo je samo plod pocetnickog ucenja i nisam obracao paznju da sve izgleda cakum-pakum Smile

Za sada imam u planu da napravim jos par nivoa / neprijatelje / i da implementiram newton fiziku pa cemo da vidimo kako ce sve kasnije izlgedati.

Naravno i da sredim texture ...

offline
  • Data Center Engineer
  • Pridružio: 13 Avg 2004
  • Poruke: 3048
  • Gde živiš: Holandija

Čisto informativno, koliko je vremena prošlo od prvih pokušaja sa pravljenjem igara do ovakvog rezultata?

offline
  • Pridružio: 21 Okt 2005
  • Poruke: 65
  • Gde živiš: localhost

Davno sam se zezao sam programiranjem igara tj. vreme mog ulaska u svet programiranja i to je trajalo oko godinu dana. Ali da napomenem , to nije bilo nista ozbiljnije i dugo sam "gubio vreme" sa VisualBasic-om (da se ogradim , nemam nista protiv VB samo meni to nije odgovaralo jer nisam shvatao kako stvari funkcionisu...) . Ovde je bilo i dosta pauza.

Sa irrlichtom sam se zezao skoro godinu dana , ali to je bilo bezveze jer nisam savladao c jezik tj. c++ .

Imao sam jedan projekat iza sebe (slot machine) 2d radjeno u irrlichtu ali sada kada gledam kood je totalno ludilo ... jer ima oko 1000 linija a gotovo da nema niti jedne fukcije , klase ... To tada nisam ni poznavao.

Tesko mi je da odredim tacno koliko vremena mi je bilo potrebno jer sam pravio veeelike pauze , po par meseci nisam nista radio , pa sam se zaludio PHP-om i kasnije pre jedno par meseci sam se vratio c++ i prvi put okusao u 3D okruzenju.

Irrlicht sam izabrao radi dobrog community-a . Uporno sam gledao forume , source ... iako mi dosta toga nije bilo jasno.

Stvarno mi je tesko da ti tacno odgovorim , dugo sam u svetu kompova ali nikada nisam nista ozbiljno radio (osim prosle godine neke PHP projekte).

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 714 korisnika na forumu :: 34 registrovanih, 6 sakrivenih i 674 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Apok, Boris90, BSD, cenejac111, cikadeda, crnitrn, djboj, dragon986, dule10savic, Faki-Valjevo, goxin, HrcAk47, Koridor 11, kybonacci, MB120mm, Megapurpletv, mercedesamg, Milan A. Nikolic, Milos ZA, nebkv, Nebo_M, pein, pristinski korpus, sams6245, shone34, Snorks, srecko81, Srki98, Toni, uhogrlonos, USSVoyager, Van, Vlad000