Istine i zablude o trbusnjacima [Diskusija]

1

Istine i zablude o trbusnjacima [Diskusija]

offline
  • mcrule  Male
  • Legendarni građanin
  • Michael
  • Spy[Covert OPS], Gathering Intel/Info & The Ultimate Like Master[@ MyCity]
  • Pridružio: 21 Feb 2010
  • Poruke: 16928
  • Gde živiš: 43.6426°N 79.3871°W

Htedoh da pokrenem jednu diskusiju o ovome, verovatno se vecina vas pita kako se dobijaju trbusnjaci, nekima ne uspeva?
U cemu je tajna?


Ovaj sledeci video po meni je fake, odnosno prevara, ako je neko koristio ovaj program neka se javi da dokaze suprotno. Smile






Da cujem vasa misljenja? [Ne samo o ovom video klipu vec uopste o trbusnjacima i kako se dobijaju, vasa iskustva itd. ] Smile



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • lnenad  Male
  • Stručni saradnik
    Web
  • Nenad
  • Arhitetak
  • Pridružio: 16 Jan 2007
  • Poruke: 2860
  • Gde živiš: Bijeljina

Ma nema tu misljenja, ovaj video veze sa vezom nema, dijeta skida salo, kardio nacin vjezbanja skida salo, a stomacne vjezbe jacaju misice da se stomacni misici lakse definisu, dosta muke treba i najteze je kad dodje covjek najblize tome, tada ostane mali sloj salca koji se najteze skida (jos ga skidam Mr. Green) Vazno je shvatiti da osjecaj kad ih fino vidis je jednak... pa ne znam sa cime da ga uporedim, uglavnom veoma je lijepo Mr. Green i sav taj trud se nekako isplati Smile



offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Trbusnjaci se grade sledecom kombinacijuom: aerobne vezbe - kardio, ishrana, anaerobne vezbe i to one u kojima ucestvuju trbusni misici.

Kardio - pospesuje skidanje masnih naslaga "sa stomaka"
Ishrana - sprecava stvaranje masnih naslaga "na stomaku"
Vezbe - povecava volumen trbusnih misica.

"Trbusnjaci" (vezba) jacaju trbusni zid i odlicna je preventiva protiv stvaranja trbusne kile. Ipak, vecina ljudi ne radi pravilno tu vezbu pa vise im donese stete nego koristi ( los uticaj na kicmu, nedovoljno opterecenje trbusnih misica).

Nastavljam kad dodjem sa posla..

offline
  • mcrule  Male
  • Legendarni građanin
  • Michael
  • Spy[Covert OPS], Gathering Intel/Info & The Ultimate Like Master[@ MyCity]
  • Pridružio: 21 Feb 2010
  • Poruke: 16928
  • Gde živiš: 43.6426°N 79.3871°W

Napisano: 16 Apr 2012 22:45

Ok, super, korisno je sve to znati.

Ja sam temu i otvorio da bi, i vi i ja, dakle svi naucili po nesto, jer iskreno, ja se i ne razumem bas najbolje u ovu oblast.
Ako bih gledao po celom telu, u ovu oblast se cak i najmanje razumem. Jer nikada nisam imao savrsene trbusnjake [Six Pack Abs]. Ljudi tvrde da je to najteze postici. Jer za to je neophodno najvise truda, vremena, dakle strpljenja.


Zeljno ocekujem jos informacija. Sta ko zna - neka podeli. Ziveli


Evo jos jedan video, doduse, ovaj je vec ozbiljniji i nije bullshit ko onaj iz mog prvog post-a.




Dopuna: 17 Apr 2012 4:19





Ovde kaze da postoje 2 tipa radjenja trbusnjaka:

1) Ako zelite da vam trbusnjaci budu veliki i snazni - Radite ih oko 30-40 minuta i onda pauza 6-7 dana.

2) Ako radite trbusnjake cisto zbog zdravlja - Radite ih svaki dan na par minuta.



To je njegov savet, njegovo misljenje.
A koliko vidim, ovaj covek ima dobre tutorijale i ozbiljan je (dobro, tu i tamo se malo nasali), zna ovu oblast, zna znanje.
Posetite njegov YouTube channel.

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Na tv-u mozete videti razne aparate koje vrse kontrakciju trbusnih misica i navodno zamenjuju vezbe za trbusne misice. Od tih stvari treba bezati kao djavo od krsta. Izometrijske vezbe su generalno veoma neefikasne a cesto mogu dovesti i do problema. Aparati koji vrse kontrakciju misica (u ovom slucaju trbusnih) vrse i pomeranje unutrasnjih organa sto za posledicu moze dovesti do povrede istih.

offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Xaxaxa, nindza kornjaca Laughing

offline
  • mcrule  Male
  • Legendarni građanin
  • Michael
  • Spy[Covert OPS], Gathering Intel/Info & The Ultimate Like Master[@ MyCity]
  • Pridružio: 21 Feb 2010
  • Poruke: 16928
  • Gde živiš: 43.6426°N 79.3871°W

Svuda citam i cujem da je bolje za trbusnjake raditi kardio trening (Dakle - trcanje, biciklo etc. ...) nego zapravo vezbe za trbusnjake.


Ovo se najvise pominje u ovom video klipu sto sam dao:
http://www.youtube.com/watch?v=95xRTID478I


I jos na mnogo mesta.


Kontam da je istina, sta vi ostali kazete?


P.S.
Nemojte me pogresno shvatiti, to lepo kaze i u video klipu, i na drugim mestima, niko ne kaze da ne valja i ne treba raditi trbusnjake, samo da je mnogo efektivnije i bolje raditi vise kardio. Smile

offline
  • Dušan
  • Pridružio: 18 Jun 2012
  • Poruke: 986

@m4rk0
Vidim da se razumes u ovo pa bi da te pitam nesto
Da li ja smem da radim 30 trbusnjaka 3 serije svaki dan (da li je opasno raditi toliko)

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Napisano: 06 Nov 2012 14:42

Kakve si gradje: mezo, ekto ili endomorf ?

Tj debeo, misicav ili mrsav ?

Dopuna: 06 Nov 2012 14:46

Generalno, trbusnjake ne bi trebalo svaki dan raditi jer svakom misicu treba odmora da bi rastao. Trbusnjaci, za razliku od drugih misica se najbrze regenerisu pa se mogu raditi i do 3 puta nedeljno, ali da razmak izmedju vezbi ne bude kraci od 48h. Ja bih jedan dan stavio akcenat na gornji deo trbusnjaka, drugi dan na donji, a treci dan na bocni deo. Takodje bih broj ponavljanja smanjio na 15-ak uz povecanje opterecenja (ako vec mozes da uradis 30 bez opterecenja), stavi opterecenje (teg) one tezine kojim ces moci da uradis max 15 ponavljanja. Tri serije su ok.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 623 korisnika na forumu :: 7 registrovanih, 1 sakriven i 615 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3028 - dana 22 Nov 2019 07:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., mačković, MikeHammer, novator, RecA2, shaja1, suton