Kako da smršam 10kg

1

Kako da smršam 10kg

offline
  • Pridružio: 04 Avg 2013
  • Poruke: 3

Pozdrav svima. Imam 175cm i 84kg. Imam 17 godina. Mislim da je ovo previše kilograma spram visine i ne izgleda lepo. Želim da smršam desetak kilograma što je pre moguće. Znam da se to neće desiti preko noći i da je potreban trud i napor. Znam da bi najbolje bilo jesti raznu hranu i to nekoliko puta na dan.
1.) Nemam para da kupujem stalno neku posebnu hranu. Lakše mi pada da smanjim unos hrane i malo gladujem. Da li je dobro jesti malo pre podne i za ručak i naravno između toga užina neko voće a izbaciti večeru ? Naravno izbacio sam gazirano, slatkiše i stvari slične njima.
2.) Vežbe: Šta bi od vežbi trebao da radim. Da li bi trčanje u kombinaciji sa sklekovima, čučnjevima i trbušnjacima pomoglo ? Koliko da radim ?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Blue  Male
  • Elitni građanin
  • Pridružio: 06 Avg 2003
  • Poruke: 2214

http://www.youtube.com/watch?v=xYyZfJgm2WM



offline
  • Cigarette Smoking Man
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 9113
  • Gde živiš: Beograd

Pa ok ti je ta težina ali dobro, ukusi su različiti.

Treba da radiš kardio i to jak kardio ako želiš da smršaš 10 kilograma. Sasvim je ok da to bude tri do četiri puta nedeljno. Naravno, možeš i više ali nemoj se forsirati ako ti to predstavlja napor.. Uz pravilnu ishranu i trening, ovo što ti napišem Smile, trebalo bi da smršaš oko 6 kilograma za mesec dana. Neko gubi manje, neko više, zavisi i od genetike ali u principu to je neko pravilo.

TRENING:

Počinješ trening uvek sa trakom i radiš brzo hodanje. Vreme je 20 minuta a posle povećavaš na 25 pa 30 minuta. Ne radi preko 30 jer je to sasvim dovoljno. Počinješ bez nagiba a kasnije povećavaš do 8, kako budeš sticao snagu i kondiciju. Što se tiče brzine počni recimo sa 6 a kasnije do 7 ili 7,5. Znači za jedno dvadeset dana da bude random program, 25 (ili 30) minuta, nagib da ide do 8 a brzina 7,5. Znojićeš se kao lud ali to je dobro, tako i treba.. Smile

Posle prelaziš na tegove. Radiš kružni trening (bar prvih mesec dana). Znači svaka vežba po jednu ili maksimalno dve serije ako želiš da pojačaš određeni deo. Treba da radi sa težinama sa kojima celu seriju možeš da uradiš sa 60% snage i to 12-15 ponavljanja. Na kraju obavezno završavaš trbušnjacima, 2x20, 3x20, 4x20, 5x20.. Koliko možeš ali gledaj vremenom da povećavaš.

Trening završavaš ili trakom ili nordijskim skijanjem. Kombinuj..
Ako je u pitanju traka radi isto vreme (20, 25, max. 30 minuta), bez nagiba, dakle na ravnom. Počinješ tako što hodaš pri brzini od 6,5 - 5 minuta pa onda brzina 8 - 1 minut i tako dalje dok se ne završi trening. Kasnije, u zavisnosti od snage i kondicije pojačavaj brzinu i smanjuj vreme hodanja. Ja recimo radim 1 minut brzina 7,5 pa 1 minut brzina 10 - ukupno 25 minuta.
Ako hoćeš nordijsko skijanje radi program Fat burn isto 20, 25 ili 30 minuta.

Generalno, slušaj svoj organizam. Držiš otkucaje srca oko 135-140 i mast će da se topi kao luda.. Smile

ISHRANA:

Ništa specijalno. Par generalnih pravila..
Izbaci grickalice, slatkiše, sokove (osim ceđenih), gazirana pića. Testo (po mogućstvu integralno) jedi samo za doručak. Belo brašno izbegavaj u širokom luku. Voće jedi samo popodne. Od povrća izbegavaj mahunarke (pasulj, grašak..) jer nadimaju. Hleb isključivo integralni. Ako možeš izbaci ga potpuno, ne treba ti. Krompir takođe izbaci ako možeš. Kravlje mleko takođe izbaci, jogurt što manje jer se teško vare i nadimaju.

Za doručak možeš da jedeš šta god želiš. Za ručak isto samo bez testa. Za večeru što laganije. Recimo tunjevina, riba, pileće belo, salate, kiselo mleko..

Glavno je da ne mešaš proteine i ugljene hidrate u jednom obroku. Recimo krompir i meso, pirinač i meso, hleb i meso, punjene paprike (ako su punjene i pirinčem).. Jedi što više povrća, što više svežih salata, od mesa uglavnom piletinu, ćuretinu, junetinu, teletinu, konjsko.. Svinjetinu možeš ali ovo nabrojano je bolje..

Jedi u približno isto vreme. Recimo, doručak od 8-10, ručak od 14-16, večeraj kada hoćeš ali nikako dva sata pre spavanja. Između ručka i večere možeš ubaciti i manju užinu sa voćem, voćnim jogurtom.. Između obroka (ne računajući užinu) mora da prođe ne manje od tri sata.

Eto, to je otprilike to. Smile Možda malo nabacano ali snaćićeš se ili pitaj ako nešto nije jasno.. Wink Ima još ljudi ovde koji treniraju. Možda neko nešto doda, oduzme.. Ovo je ono što ja radim četiri puta nedeljno..

Do oktobra ćeš da budeš kao zmaj.. Mr. Green

offline
  • Pridružio: 04 Avg 2013
  • Poruke: 3

Rapha baš ti hvala za ovaj tekst, mnogo mi je pomogao da shvatim šta bi ustvari trebao da radim. Ja sam već pre 2 nedelje počeo neke vežbe da radim. Radim kući 6 x 20 sklekova (3x široki, 3x uski), 5 x 20 čučnjeva, 4 x 30 trbušnjaka i dižem tegove od 3kg. Sa tegovima radim 4 različite vežbe od kojih su dve vežbe 5 x 20, jedna je 5 x 10 i jedna 3 x 20. (Posebno za biceps, triceps...)

E sad kada bi uz ovo sve dodao i trčanje tj. kardio da li bi to bilo dobro ? Trčao bi pre ovih vežbi snage. Nisam siguran koliko mogu dugo i kojim tempom da trčim ali bi davao sve od sebe i trudio se da trčanje bude oko 25-30 minuta ukupno. Sledeći mesec mi počinju treninzi ponovo sad je pauza zbog leta. Treniram Muay Thai ali tamo nikada ne trčimo nego samo vežbe snage, udaranje u dzak itd.

Naravno, pridžavao bi se ishrane što je više moguće. Ne pijem gazirano, alkohol i ne jedem slatkiše. Ne volim baš slatko...

offline
  • Pridružio: 17 Maj 2006
  • Poruke: 17534
  • Gde živiš: I ja se pitam...

Једина на свету до сада успешно доказана дијета је - катанац на уста. Комбинована, наравно, са здравим животом и обавезном физичком активношћу.

offline
  • drejk 
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 31 Mar 2005
  • Poruke: 448
  • Gde živiš: Novi Beograd

Ubaci mnogo vise kardio vezbi, pored trchanja, vijacha vlada apsolutno.

Vezbe snage (sklekovi, tegovi) ti nece previse pomoci u skidanju masnih naslaga.

Promeni (bar malo) ishranu u smeru da se smanje ugljeni hidrati (hleb, pice, krompir, pivo, koka kola, sta god.....), trebalo bi da radi.

Samo uporno i strpljivo... nece biti preko noci, mada mlad si, rastes i razvijas se i nece ti biti toliko tesko ako se malo disciplinujes.

Pozdrav,

Drejk

offline
  • Cigarette Smoking Man
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 9113
  • Gde živiš: Beograd

@sirius

Istina, u Aušvicu nije bilo debelih ljudi. Ako ne jedeš, ne možeš se ugojiti. Mr. Green

Šalu na stranu, treba katanac ali u smislu da se izbace gluposti. Povrća, voća i ostalih korisnih namirnica možeš jesti do mile volje. Još ako treniraš uspeh je zagarantovan. Ako nema fizičkih aktivnosti možeš biti na bilo kojoj dijeti teško da će biti bilo kakvog uspeha. Možeš da napraviš više štete nego koristi iscrpljivanjem organizma.

Ljude goji nedostatak fizičkih aktivnosti, slatkiši, grickalice, prežderavanje (naročito pred spavanje), razno gazirano đubre od pića, brza hrana..

Nisam pristalica "zdrave hrane", muslija i ostalog đubreta jer smatram da je na ovoj našoj planeti nemoguće dobiti bilo šta zdravo. Jednostavno normalna ishrana sa dosta povrća, mesa, voća. Jedi kada si gladan a ne kada ti je dosadno. Jedi dok se ne zasitiš a ne dok ima. Wink

@dragec

Što se tiče bodyweight vežbi (sklekovi, zgibovi..) su podeljena mišljenja. Mislim da čovek uz njih ne može da se "napumpa" ali da može imati snage i da može da bude u sasvim finoj formi.
Sve jedno, te vežbe i vežbe sa tegovima su ti sasvim ok. Na tebi je da odlučiš koji ćeš program raditi.
Što se tiče skidanja kilograma kardio je najbolji. Promena ritma i tempa su jako važni. Hodaj i trči koliko god možeš i rezultat će sigurno doći. Wink

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

rapha ::Nisam pristalica "zdrave hrane", muslija i ostalog đubreta jer smatram da je na ovoj našoj planeti nemoguće dobiti bilo šta zdravo.

Ja sam tim "djubretom" skinuo 15 kg i regulisao trigliceride i holesterol Smile


@dragecv2

Pisao sam o mom dorucku ovde: http://www.mycity.rs/Ishrana-dijete-fizicka-aktivn.....ljice.html

Ovde pogledaj deo o skidanju kilograma: http://www.mycity.rs/Ishrana-dijete-fizicka-aktivn.....tezin.html

Dosta zanimljivih tema imas i na sledecem linku: http://www.mycity.rs/Ishrana-dijete-fizicka-aktivnost-teretana/type-1/

offline
  • Pridružio: 04 Avg 2013
  • Poruke: 3

Ljudi stvarno hvala vam svima !

Osmislio sam šta ću i kako ću:

1.) Kardio. Trčanje što više uz promene tempa.
2.) Regulisana ishrana. Nema gaziranog, slatkiša, brze hrane...
3.) Uz sve ovo nastaviću da radim i vežbe koje sam naveo u predhodnom odgovoru. Ne radim da bi se ''napumpao'' već da bi imao što više snage. Smile

Na kraju meseca ako budu neki rezultati objaviću ovde !

offline
  • Pridružio: 17 Maj 2006
  • Poruke: 17534
  • Gde živiš: I ja se pitam...

Рафа, управо тако. Осам сати рада дрвосече надокнади се с ДВА ПАРЧЕТА ХЛЕБА! Доказано. Научно. Све остало је наша жеља да напунимо стомак пре него што сензори ''пријаве'' да смо сити...С тим готово нико не рачуна.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 482 korisnika na forumu :: 15 registrovanih, 5 sakrivenih i 462 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., aljosa7, Arhiv, arton, BSD, darkstar101, dragoljub11987, Dzoni90, GreenMan, Joja, kolateralnasteta, plavii, sabros, Smiljke, Snorks