Vezbe za jacanje noznih misica - odraz

1

Vezbe za jacanje noznih misica - odraz

offline
  • Pridružio: 23 Apr 2012
  • Poruke: 54

Ko je vezbe su najbolje za jacanje noznih misica, tj konkretno da bi se postigao sto bolji rezultat u skoku u dalj iz mesta? Za koje vreme i zahvaljujuci kojim vezbama bi se postigao cilj skok u dalj iz mesta razdaljina 2,20 m?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
online
  • Milan
  • Pridružio: 17 Dec 2007
  • Poruke: 14468
  • Gde živiš: Niš

vojvodjanka68 ::Za koje vreme i zahvaljujuci kojim vezbama bi se postigao cilj skok u dalj iz mesta razdaljina 2,20 m?Na ovo pitanje ne postoji odgovor. Meni recimo za ovako nešto ne treba nikakva vežba (220 sam skočio poslednji put kad sam merio Mr. Green ), dok nekome drugome može da treba nedelju dana nekog vežbanja, a drugome pak mesec dana istog takvog vežbanja. Jednostavno, kod svakoga je drugačije, pa tako ni ne možemo da odgovorimo na to pitanje. Takođe, vreme je manje više relevantno. Bitan je intenzitet treninga, pravlino izvođenje vežbi, pravilno raspoređeni dani odmora...

A tu je i mišićna memorija. Znači, nije dovoljno samo raditi vežbe, već je potrebno i skakati u dalj, jelte. Smile

E sad, reci ti nama, kakve vežbe? Vežbe u teretani ili vežbe kod kuće/u dvorištu/parku? smešak



offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

vojvodjanka68 ::Ko je vezbe su najbolje za jacanje noznih misica, tj konkretno da bi se postigao sto bolji rezultat u skoku u dalj iz mesta? Za koje vreme i zahvaljujuci kojim vezbama bi se postigao cilj skok u dalj iz mesta razdaljina 2,20 m?

Dok sam trenirao odbojku radili smo vežbe za odraz/skočnost sa tegovim za noge. Medjutim ma koliko ta vežba bila korisna isto toliko je u neku ruku i štetna jer tegovi opterćuju skočni zglob.

Možeš da probaš nešto ovako:



Na ovom linku isto imaš dobrih saveta za vežbanje skoka/odraza
http://goo.gl/TF0QC

A kada savladaš te vežbe sa tog linka onda bi trebao da predješ na nešto ovako
http://www.exrx.net/Plyometrics/PlatformDepthJump.html

offline
  • Pridružio: 04 Mar 2012
  • Poruke: 903

Slazem se sa Acid_Burn. ,kombinuj sto vise varijacija vezbi, ovim vezbanjem mozes da popravis svoj dosadasnji rezultat ali ne ocekuj da sutradan ides na olimpijske igre Smile

offline
  • Pridružio: 23 Sep 2012
  • Poruke: 45

- потребно је јачати мишиће ногу;
- чучњеви на стопалима 4–6 серија по 10–20 понављања;
- скокови са коленима на грудима, 4–6 серија 10–20 понављања.

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Bez ikakve vezbe iz mesta sam ima drugi rezultat u srednjoj skoli: Mislim da je bio 2.75m bez ikakvog treninga. Ogromnu ulogu igra genetika. Tada sam bio sama koza i kost, al izdrzljiv, sto bi se rekao zilonja. Nogice kao kod vrapca.

Ono sto bi mogao da radis je da sto vise istezes misice/zglobove - naravno kontrolisano i pazljivo. I da radis vezbe eksplozivnosti i izdrzljivosti. Eksplozivnost mozes vezbati na sledeci nacin. Video si kako sprinteri krecu iz niskog starta na trkama. Neka ti to bude vezba za eksplozivnost. Naravno tu nije bitno da istrcis i generalno trcanje, vec eksplozivnost niskog starta (otrci taman toliko koliko te povuce inercija - kao sprinteri kod pogrsnog starta). Bitan je silovit start i prvih tridesetak metara, onda mozes kociti.
Druga vezba za eksplozivnost: iz cuceceg stava skoci najvise sto mozes, horizontalno uz ispruzeno kompletno telo i ruke.

Izdrzljivost ces postici velikim brojem ponavljanja vezbi koje pogadjaju misice nogu. Brzo penjanje uz stepenice/tribine, trcanje preko guma (kao u vojsi na poligonu i naravno ne moraju gume mogu i krugovi da se nacrtaju) i sl.

offline
  • Pridružio: 23 Apr 2012
  • Poruke: 54

vasa.93 ::E sad, reci ti nama, kakve vežbe? Vežbe u teretani ili vežbe kod kuće/u dvorištu/parku? smešak


Vezbe su u teretani, kardio vezbe. Uz to je i trcanje s vremena na vreme. Ali rekose mi da su za skok u dalje najbitniji stomacni misici. Kod kuce je trcanje s vremena na vreme (otprilike dva tri puta nedeljno oko kilometar i po). A teretana je 3 puta nedeljno.

U svakom slucaju hvala svima na odgovorima. Mnogo ste mi pomogli.

offline
  • Pridružio: 24 Jan 2013
  • Poruke: 244

Imam 14 godina, visok sam 170 cm treniram kosarku i hteo bih uz neke jednostavne vezbe (ne programe) da povecam svoj odraz. Cool Very Happy. Ako neko moze da pomogne, neka pomogne. Hvala Very Happy

offline
  • Pridružio: 04 Mar 2012
  • Poruke: 903

Radi istezanje za listove, cucnjeve i skaci sto vise. Ne moze mnogo da pomogne oko odraza jer je to urodjenja stvar ali nece da odmogne sigurno.

offline
  • Kosarkas
  • Pridružio: 26 Jun 2012
  • Poruke: 323
  • Gde živiš: Pionir,Spens

Meni je najjaca vezba ono kad stanem na ivicu stepenica i podizem se.ja sam to radio i stigao sam do 8x100 ponavljanja.cini mi se da mi je pomoglo.ali ipak ne mnogo.tu je najvaznija genetika. Ziveli

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 590 korisnika na forumu :: 40 registrovanih, 7 sakrivenih i 543 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3028 - dana 22 Nov 2019 07:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 8u47, Abdee, Adekvatan, Aleksa-, alkatraz080, Cvetkovic, doom83, draggan, dragoljub11987, drdoca, Drug pukovnik, ekser222, Filip Marinković, FOX2, Hektor2, Ispettore Morosini, Jethro, jovan.simovic97, Konda, kunktator, kvcali, ladro, leptirleptir, Libertas2, madza2, mercedesamg, Panonsky, pein, royst33, rus1974, shaja1, sombrero, ssekir75, ucenik32, vasa.93, VJ, vlvl, Voja1978, VP6919, zixmix