Sličan problem sam imao pre par godina, sa drugom markom frižidera. Naime po uklučenju, kompresor je jako brujao, da bi vremenom taj zvuk malo oslabio, ali je i dalje bio jak . Okom je bilo vidljivo da kompresor bukvalno skakuće, a tek kada se pritisne rukom zvuk bi se umanjio i isčezao . Problem je bio u loše pritegnutom kompresoru, to bi sam sredio, da nije bilo one zaštitne boje na navoju i maticama (sreća pa nisam) .
Posle i šetanja, od prodavaca i jednog pa drugog menadžera, pristali su da pozovu i pošalju servisera, koji je izmenjao sve gumene amortizere, koji su blago rečeno bili u užasnom stanju, guma je bila nejednake veličine a na jednom se i raspadala. Njegov komentar je bio: " Nisi jedini, to je loša serija koju uvaljuju nama." Posle te intervencije frižider više nije služio kao budilnik, ali nakon nekog vremena, kao posledica, je usledilo pucanje cevi i opet reklamacija...
Prvo se obrati prodavcu, razgovaraj sa njima, tek potom sa serviserom pošto ipak nije mali predmet kao npr. pegla, da se lako pošalje/ odnese u ovlašćeni servis, pogotovu ako je neki 100 km daleko, nego serviseri sa kojima je sklopljen ugovor trebalo bi da dođu na adresu.
|