odgovor reklamacije sa telenor portala

odgovor reklamacije sa telenor portala

offline
  • Pridružio: 08 Jan 2009
  • Poruke: 35
  • Gde živiš: BG SFRJ

Citat:Subject:Reklamacija korisnika sa portala
Postovani


prijavu uznemiravanje, ukoliko se isto vrsi putem propustenih poziva, je potrebno izvrsiti licnim odlaskom u Telenor predstavnistvo kom prilikom biste kolegama na uvid podneli aparat sa evidentiranim propustenim pozivima (minimum pet) i licnu kartu.


Srdacan pozdrav,

Sluzba reklamacija
Korisnicki servis
Telenor d.o.o.
tel: +381 63 9863
fax: +381 63 311311
e-mail: reklamacije@telenor.rs
Zagrljaj



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1213 korisnika na forumu :: 37 registrovanih, 11 sakrivenih i 1165 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., amaterSRB, aramis s, Buzdovan, Denaya, Dimitrise93, DonRumataEstorski, dragoljub11987, Dukelander, FOX, Georgius, Istman, ivica976, Karla, kunktator, kybonacci, ladro, Milometer, Mixelotti, nemkea71, Pakito93, Petarvu, RJ, royst33, sasa76, Shinobi, Sirius, slonic_tonic, solic, Srle993, stegonosa, Tvrtko I, vathra, vukovi, wolverined4, zziko, |_MeD_|