Peugeot 308 u Srbiji

1

Peugeot 308 u Srbiji

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Premijera 308-ice je inače održana još u septembru, na salonu automobila u Frankfurtu, a kao što smo ranije pisali, iznenađenja u pogledu dizajna i nema, jer nova 308-ica predstavlja mešavinu stilova 207-ice i odlazećeg modela 307, odnosno više liči na ugojenu 207-icu ili kako je neko lepo primetio na "atletu u tesno skrojenom odelu". Sličnost sa modelom 207 se nastavlja i u unutrašnjosti gde su dizajneri upotrebili neke poznate dizajnerske elemente 207-ice ali dovoljno vešto promenjene da u 308-ici izgledaju različito. Gama motora počinje 1,4 litarskim VTi benzincem (95KS i 136Nm, ubrzanje do 100 km/h traje 12,3 sekunde, maksimalna brzina je 183 km/h, potrošnja 6,6 litara), sledi 1,6 VTi (120KS i 160Nm, ubrzanje 10,8 sekundi, 195 km/h, potrošnja 6,7 litara), 1,6 THP sa turbo punjačem (150KS i 240Nm, ubrzanje 8,8 sekundi, 213 km/h, potrošnja 7,1 litar), a dizelaši su zastupljeni sa sledećim agregatima : 1,6 HDi (90KS i 215Nm, ubrzanje 12,2 sekunde, 181 km/h, potrošnja 4,7 litara, emituje samo 120 grama CO2 po kilometru), 1,6 HDi (110KS i 240Nm, ubrzanje 11,3 sekunde, 190 km/h, potrošnja 4,7 litara) i 2,0 HDi od 136KS i 320Nm obrtnog momenta, koji postiže 205 km/h, ubrzava do 100 km/h za 10,1 sekundu i troši 5,5 litara na 100 km. Za benzince su rezervisani manuelni menjači sa 5 stepeni prenosa i automatska transmisija sa 4 brzine, a za dizelaše manuelni sa 5 i 6 stepeni, kao i automatski sa šest brzina. Što se dimenzija tiče, međuosovinsko rastojanje je ostalo isto kao i kod 307-ice, dakle 2,61 metra. S druge strane, dužina je sada 4276 mm (+65 mm), širina iznosi 1815 mm (+69 mm), visina 1498 mm (-16 mm), dok je zapremina prtljažnika skočila sa 341 na 430 litara. Težina se kreće, zavisno od verzije, od 1277 do 1408 kg. Francuzi su se potrudili i oko bezbednosti, pa se 308-ica oprema i vazdušnim jastukom za kolena (ukupno je na raspolaganju do 9 vazdušnih jastuka), Lane Departure Warning sistemom iz bratskog Citroena C4 (upozorava vozača kada pređe liniju na putu bez davanja žmigavaca), bi-xenon farovima, ojačanom strukturom karoserije i već standardnim elektronskim sistemima kao što su ABS, EBD, EBA i ESP. Uz privlačan dizajn, veću prostranost, komfor, bolju ergonomiju, veliki izbor karoserijskih varijanti (kada paleta bude potpuno kompletna), veći kvalitet upotrebljenih materijala, bolje vozne osobine, pomenute moderne motore i vrhunsku bezbednost (308-ica je osvojila maksimalnih 5 zvezdica za sigurnost odraslih putnika na EuroNCAP kreš testu), nije ni čudo da Peugeot očekuje prodaju od 350.000 komada novog modela godišnje, koji će se proizvoditi u fabrikama u Miluzu i Sošou. Peugeot naravno planira i dalje, pa pored verzija sa troja i petora vrata, koja su trenutno na raspolaganju, već najavljuje i CC (Coupe-Cabrio) i SW (karavan) varijante svog novog predstavnika u C segmentu. I za kraj cene u Srbiji. Osnovni Peugeot 308 sa 1,4 litarskim benzincem od 95 konja i Comfort paketom opreme košta 16.670 evra, dok bazni dizelaš 1,6 HDi sa 110KS i istom opremom, treba platiti 18.200 evra (navedene cene su sa PDV-om).






http://auto.blog.rs/

Dopuna: 07 Nov 2007 21:08

Moj komentar... Ovako na prvi pogled lepo izgleda i mislim da je dobar odnos cena - kvalitet.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 24 Okt 2007
  • Poruke: 48

Jel zna neko kada ce se pojaviti neki zvanicni cenovnik? Na sajtu Verana stoji baner za ovaj automobil, ali nema nigde cena.

Vasa misljenja?

1.6 benzinac?
1.6 HDI - 110 ks?



offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

1.6 HDI je def. bolji izbor za mene.
Ali u Auto bildu su već ‚‚ospljuvali‚‚ 308-icu.

offline
  • Pridružio: 24 Okt 2007
  • Poruke: 48

Jel mozes da kazes sta su napisali o njoj? Naravno da prepricas? Sto se motora tice, kazu da su ove dizelase razvijali u saradnjis a Fordom. E sada ne znam koliko je bas Ford sinonim za kvalitet bilo cega. 1.6 benzinac su radili u saradnji sa BMW-om, a to bar meni kao laiku dosta obecava, jer ako BMW ista zna, onda je to da napravi dobar motor. Takodje kazu da ce isti taj motor ugradjivati i u novog Minija, koji je opet pod vlasnistvom BMW-a, tako da sumnjam da bi im BMW napravio nesto lose ako to planira da stavlja u svoj automobil.

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

grbe ::...Ali u Auto bildu su već ‚‚ospljuvali‚‚ 308-icu.

Mene isto interesuju komentari...

offline
  • M5  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 16 Sep 2007
  • Poruke: 376

Sto se izgleda tice, ne primecujem nikakvu razliku u odnosu na 307. Bolje da su te novije motore ubacili u postojeci 307 (razvijanje novog modela je mnogo, mnooogo skupo), ili da su iz pocetka konstruisali nov model.

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

Evo ću prepričati koliko me sjećanje služi. Prije 2-3 broja, bio je uporedni test par auta iz tog segmenta, i pežo 308. Zaključak je bio da 308-ica ne oduševljava, da su svi konkurentni bolji od nje, da je bila bolja 307-ica, da je za vožnju potpuno bzvz i sl.

offline
  • Pridružio: 24 Okt 2007
  • Poruke: 48

Pa po cemu su konkurenti bolji? Koji su uopste bili konkurenti? Daj nesto konkretno.

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Da li se kritika odnosi na enterijer ili motor?
Grbe sada si nas zagolicao i probaj izgooglati taj tekst iz bilda Wink Razz

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

Momcilo
Nisam to skinuo sa googla, već redovno kupujem izdanje za SCG. Ako ga nađem doma(čisto sumnja), skeniram ga i postavljam ga ovdje. Ali čisto sumnjam da ću ga naći.


milisav_bl
Ne znam sada detalje, zaboravio sam.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1084 korisnika na forumu :: 56 registrovanih, 5 sakrivenih i 1023 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: arsa, babaroga, bojank, bojanM84, BORUTUS, BraneS, brundo65, dankisha, Dannyboy, DeerHunter, djboj, Djokislav, Djokkinen, doklevise, Dorcolac, dragoljub11987, GandorCC, gorval, ikan, Istman, ivan979, jukeboxer, Klecaviks, kokodakalo, kovinacc, Kubovac, kunktator, kybonacci, lord sir giga, Luka Blažević, Lukaaa, mercedesamg, Metanoja, mgolub, milenko crazy north, Misirac, mkukoleca, oldtimer, opt1, pein, raptorsi, sap, sasa87, savaskytec, slonic_tonic, Stoilkovic, vathra, VJ, Vlad000, vladulns, voja64, wolverined4, Wrangler, zixmix, zlaya011, 79693