Opel, VW, Renault, Mini, Peugeot...

1

Opel, VW, Renault, Mini, Peugeot...

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Procitao sam ovu temu u casopisu ''autostar'' pa rekoh da Vam je prenesem uz ovaj komentar ili zakljucak gospodina sa slike casopisa!
'
Polo GTi 180 KS

''Polo GTi Cup Edition zamalo da odnese pobedu na ovom uporednom testu imajuci u vidu da je on najuravnotezeniji auto, te nema gotovo nikakvih slabosti! Osim toga, voznja ovim automobilom predstavlja veliko zadovoljstvo. Ovakvu mnogostranost nije pokazao nijedan model...
Renault Clio F1 197 KS

Renault se odlicno snalazi u ulozi ekstrema, pa je zbog toga upravo on osvojio prvo mesto! Ipak je on najbolji sportista, a postigao je i najbolje vreme na stazi. On kao da je stvoren za voznju u krivinama - ali bas zato nije idealan za svakodnevnu voznju.
Peugeot 207 RC

Peugeot je pokazao dobar potencijal zahvaljujuci 207 RC-u, ali su zato kod njega mnogi elementi npr. menjanje brzina ili pozicija sedista, samo dopola uredjene...
Opel Corsa OPC 192 KS

Opel Corsa OPC razocarao je u pogledu upravljackog sestema i trim ogibljenja.
Mini Cooper S 175 KS

A Mini? Nazalost, ovaj ''umetnik u krivinama'' koji vozacima cesto pruza veliko zadovoljstvo, veoma je mali, a sadrzi i previse nedostatka u pogledu dizajna!''

Ne znam kako ce se ko sloziti sa mnom ali mislim da je najbolji Opel Corsa OPC posto je upravljac kod svih Opela slican ako ne i isti! Oko motora, motor je Corsin Razz od 1.6 litara sto me bas iznenadilo i sto ima dupli turbo punjac Twinscroll. (1,3 bara (nije lose)) Ima 230 nm u rasponu od 2000 do 5800 obrtaja! Motor joj je tezi samo 15 kilograma od standardne verzije! Sedista su fenomanalna!
Very Happy Sta da Vam kazem OPC (Opel Performance Center)!
Kod drugih modela ni VW GTi nije los bas zbog toga sto je nesto izmedju sportaka i gradskog automobila bar po meni Razz

Have a nice day!1



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Zdravo drugar!!! I ja se slazem da je Corsa OPC najbolja tu. Ja uopste volim OPC modele.



offline
  • DJ i voditelj
  • Pridružio: 16 Jun 2005
  • Poruke: 612
  • Gde živiš: SRBIJA, Beograd

MA zna se sta valja POLO jedan i kraj...nema sta valjaju ali opet ukusi su razliciti ali na kraju NEMAC ipak je br. 1 u svetu avi pricajte sta hocete....e imacu ga jednog dana....ccc

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Od svih ovde navedenih Corsa ima najzesci izgled a i motor je super. Sto se tice Pola, ja ne kazem da je los ali.......... Golf GTI je izvanredan ali Polo GTI mi nije tolko simpatican.

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Kod VW Pola posebno mi se svidjaju felne jer su bas onako racing dok kod Pezo-a, Minija pa i Reno-a su proste, bez nekog posebnog dizajna! Smile

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Opel i VW imaju najlepse felne ovde.

offline
  • Pridružio: 12 Avg 2007
  • Poruke: 212

slazem se da je renault definitivno najsportskiji,ali corsa je ubedljivo najlepsa

offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Hvala d_draguljce, na ovoj temi,

Mislim sta reci, osim bravo za ovog malisana, i uzivati u ovom Renaultu, zna se da je ovo najjaci motor i najbolji auto i normalno je da je prvi!!

A sada cu da vam kazem jos nesto o njemu (sve sto kazem volim i da dokazem):

Prvi put se kod automobila ovog segmenta nudi zadnji difuzor vazduha, derivat iz F1, struktura do sada rezervisana za najprestižnije i najskuplje sportske automobile. Difuzor usmerava protok vazduha ispod automobila, ubrzava ga i stvara područje niskog pritiska, koje vozilo "lepi" za put. Ovo eliminiše potrebu za zadnjim spojlerom, a da bi se izbeglo remećenje aerodinamike, dve završne izduvne cevi smeštene su sasvim sa strane, u spoljnim kanalima. Mogao bi jos da pricam o ovome ali je dosta, dalje,

Clio Sport III generacije pokreće evolucija dvolitarskog 16v agregata, čija je snaga povećana na sada maksimalnih 197 KS pri 7.250 o/min, a maksimalni obrtni moment na 215 Nm pri 5.550 o/min. Po specifičnoj snazi (100 KS po litru zapremine) i (nemojmo zaboraviti da Reno takodje ima najjaci dvolitarski dizel agregat), ovo je najmoćniji agregat svoje kategorije. Proizvođač deklariše potrošnju od 8,9 litara na 100 kilometara
Clio Renault Sport isporučuje se sa šestostepenim manuelnim menjačem. Njegovi prenosni odnosi podešeni su tako da favorizuju ubrzanje, pa mu od 0 do 100 km/h treba 6,9 sekundi.

Automobil je opremljen sa 8 vazdušnih jastuka.
U razvoj ovog modela uloženo je 29 miliona evra, a biće proizvođen u Dijepu, gde već nastaje sportska verzija Megane-a. Cene za Clio Sport, automobil vrele krvi, počinju od 23.000 evra, mada mislim da je sada nesto jeftiniji!!

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Evo jedne adrese sa odlicnim slikama Corse OPC: http://www.netcarshow.com/opel/2008-corsa_opc/

Malo o ovom automobilu:
Kubikaza: 1598 ccm
Snaga: 141kW/192ks
Max. obrt. mom.: 266Nm
Tockovi: 215/45 R 17
Manualni 6-stepeni menjac
Ubrzanje 0-100 km/h: 7.2s
Max. brzina: 225km/h
Potrosnja: 9 l/100km
Cena: 22.560 Evra

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

@lorki
Da, kod Renaulta posebno cenim to sto je motor bez Turbo punjaca jer svi znamo koliki je vek motora posebno sa malom kubikazom!
Renault je.....boli glava! Kako pisu svedjani retko ko moze da uradi jedan praktican ''mali' auto koji ima 197 konja!
Ima dobre kocnice, kako i ne bi, ali jedino sto bih ja zamerio to je da automobil nije udoban na duza putovanja poput Corse! Wink
Jeste to F1 ali svako zeli da ima brz, mali i presvega udoban automobil! A oko potrosnje fabricki podatak je 12,3 a na testovim je sigurno 15l (nemogu da pronadjem tacan podatak vlasnika!)

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1340 korisnika na forumu :: 65 registrovanih, 7 sakrivenih i 1268 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 357magnum, A.R.Chafee.Jr., Apok, Atomski čoban, babaroga, bladesu, Boris Bosiljčić, botta, Bubimir, cenejac111, DejanSt, Denaya, djboj, Doca, doktor1964, Dorcolac, dragoljub11987, dule10savic, Faki-Valjevo, GandorCC, Georgius, havoc995, HogarStrashni, ikan, ivicasimo, Joco Skljoco, kalens021, Karla, kokodakalo, Krusarac, Krvava Devetka, kunktator, kybonacci, mačković, mercedesamg, Mercury, mile23, milenko crazy north, milimoj, Miloskec, MiroslavD, mrvica78, nebkv, nemkea71, nikoladim, NoOneEver Dreams, oganj123, opt1, panzerwaffe, Parker, Rogonos, Romibrat, ruso, sasa87, Shinobi, Sićko, SR-3m, vathra, virked, VJ, vukovi, wizzardone, Wrangler, YugoSlav, Zimbabwe