Kako postati pilot?

4

Kako postati pilot?

offline
  • Pridružio: 27 Dec 2011
  • Poruke: 1

Jel zna neko kako preko vojne skole postati pilot putnickog aviona, i da objasni kako to sve ide, koliko kosta, kako se skolujes i to......posto sada zavrsavam osnovnu, sa 4.62, pitam se jel moze preko vojne pilotske skole, posto nemam puno para za Jatovu skolu, posto se neplaca na Kredit, kada dobijem posao da im otplacujem mesecno tolko i tolko.......



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 03 Maj 2011
  • Poruke: 2381

b737ify

Војна академија је најбољи и најсигурнији начин да постанеш пилот. По новим стандардима који ступају ускоро на снагу, сви пилоти путничких авиона мораће имати седми/два, степен образовања. Тај степен образовања у Србији, за пилоте, даје за сада само Војна акедемија.
Академија у Вршцу се само тако зове, а даје шести степен образовања, те ће сви пилоти који су је завршили, ускоро морати да потраже школе да би се дошколовали до седмог степена образовања. Ново време-нови стандарди.

Недостатак, када је у питању Војна академија, је што потписујеш уговор са државом и по завршеном школовању за пилота, мораш "одрадити" држави једно 15-так година или ако раније желиш напустити позив војног пилота, мораш дебеле паре да спремиш да обештетиш државу, што те школовала за војног пилота. А то није баш мала цифра, много већа него цена за школовање за комерцијалног пилота у Академији у Вршцу. Зашто? Зато што су цивилни пилоти "на леђима" само у кретвету кад спавају! Војни пилот мора да добро лети, као и цивилни, већ и да борбено употреби летилицу, што цивилни немају у обуци. Формула је ипак формула, а ГСП је ипак градски превоз.

Па ако немаш новца и имаш жељу да постанеш пилот у пуном значењу те именице, путоказ је јасан-Војна академија.



offline
  • Milos Stevanovic
  • Pridružio: 12 Avg 2010
  • Poruke: 226
  • Gde živiš: Leskovac

8 godina moras da radis u vojsci posle VA. A posto su upropastili VA i dalje je upropastavaju (delimicno je postala i civilni fakultet, zavrsi ce kao PA), novim generacijama nije zagarantovan posao, tako da u svakom slucaju je najbolje da se za pilota skolujes na VA, ako naravno prodjes selekciju.

offline
  • vukm 
  • Zaslužni građanin
  • Pridružio: 24 Dec 2010
  • Poruke: 607

Fulcrum-A ::hehe znaci nemogu da budem vojni pilot imam dioptriju -0.75 jbg... a sto se tice kluba u Nisu?

imas na niskom aerodromu skolu letenja i padobranstva pokusacu da ti nadjem br tel.
to je onaj mali beli avion sto skoro svakog dana leti iznad Nisa kada je lepo vreme... cuo sam informaciju da negde oko 5 hiljada eu kosta obuka sa diplomom za dnevno letenje a kasnije se nesto doplacuje i za nocno.

online
  • Pridružio: 21 Jul 2008
  • Poruke: 10345

sto se tice vazduhoplovstva na VA, ne nadaj se mnogo i ako prodjes, verovatno ce te oboriti do zavrsetka, a ako zavrsis, igraces odbojku na bataji...i jednog dana kada postanes kapetan, mozda i steknes neko iskustvo sa kojim bi ti neka aviokompanija platila preobuku za neki b737/a320...probaj da dobijes PPL, sa tim ti se sanse za stpiednije i kurseve drasticno povecavaju...

@djordje, radi se 8 godina po zavrsetku VA, a to sto ste Vi opisali su samo neka davna, lepa vremena...a to poredjenje sa GSPom i formulom je u najmanju ruku neozbiljno...

offline
  • Pridružio: 03 Maj 2011
  • Poruke: 2381

Mercury

Па сигуран сам да ће се та давна времена вратити у ваздухопловство Србије.
За ГСП нисам баш претерао колега!
Наведите ми пример где је то пилот путничког авиона, који је завршио "цивилни" профил обуке и едукације, способан да буде резервни пилот (официр у резерви) на ловачкој авијацији или још тежи случај-морнаричкој ловачкој авијацији?

Нису војни пилоти толико "глупи" да им школовање вишеструко дуже траје од пилота који се едукују "цивилним" профилом.

С поштовањем

online
  • Pridružio: 21 Jul 2008
  • Poruke: 10345

@djordje, pa traje im duze zato sto se skoluju i za oficira, a ne samo za pilota...traje im duze jer se zna ko se za sta skoluje, u civilnoj to nije slucaj, prvo PPL, pa MCPL pa tip aviona (npr. a320), pa onda tu idu valjda jos neki kursevi, pa prepobuka za neki veci avion i sl...naravno, vecina tih civilnih pilota zavrsi i neki fax pored toga pa mu dodje to na isto...naravno da nije isto biti pilot bobrenog aviona i civilnog, ali onaj civilni nema rucicu za katapultiranje, a ima na dusi 200 putnika....

inace, poenta moje price je da, ako zeli da postane pilot, proba da konkurise za neku od stipendija koje nude aviokompanije...to je nekada bilo mnogo lakse, ljudi su preko lokalnih aeroklubova dobijali PPL, potom bi JAT davao stipendiju za obuku na b737 i postajali su piloti bez mnogo muke...danas moras da budes pravi bogatas za tako nesto....inace, ako mislis da ce vojska, ako prodjes selekciju, da ti plati skolovanje i pusti te da ides gde hoces,e pa taj film neces gledati...Mr. Green

pogledaj ovo Arrow http://www.2beapilot.co.uk/flyingscholarships.htm

Arrow http://www.flightschoollist.com/aviation-info-center/aviation-scholarships.php

offline
  • Milos Stevanovic
  • Pridružio: 12 Avg 2010
  • Poruke: 226
  • Gde živiš: Leskovac

Na nasoj VA, vazduhoplovci sednu u aeroplan tek u trecoj godini studija i to tek na kraju drugog polugodja. A prve dve godine jedinu dodirnu tacku koju imaju sa vazduhoplovstvom su lekarski pregledi, valjda na sest meseci.

offline
  • Pridružio: 09 Jun 2011
  • Poruke: 412
  • Gde živiš: blizu aerodroma

Mercury ::naravno da nije isto biti pilot bobrenog aviona i civilnog, ali onaj civilni nema rucicu za katapultiranje, a ima na dusi 200 putnika....


I vozac GSP ima odgovornost za 50 ljudi, ali se ne moze porediti sa reli vozacem ili vozacem formule.
Pilot putnickog aviona je vrlo zahtevan i odgovoran posao, ali ipak taj pilot nikad ne leti nadzvucno i ne trpi opterecenje od 9G.

offline
  • EOD 
  • Legendarni građanin
  • UES
  • Pridružio: 03 Okt 2011
  • Poruke: 3580
  • Gde živiš: Tanhauser Gate

heh...sjecam se trodnevnih ljekarskih pregleda na Batajnici i spavanja na sklopivim krevetima u nekoj fiskulturnoj sali osamdeset i davne devete godine.
od tog pregleda do danas, dvadeset i dvije godine, niko me nije toliko detaljno preskenirao...a vec godinama uredno idem na sistematski pregled za dobijanje ovlastenja za rad.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 834 korisnika na forumu :: 28 registrovanih, 5 sakrivenih i 801 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3195 - dana 09 Nov 2023 14:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Andrija357, Arahne, cenejac111, dule10savic, FileFinder, gorval, HrcAk47, janbo, Karla, mercedesamg, Mercury, mik7, mikrimaus, milan.vukovic, minmatar34957, Mlav, Nemanja.M, RJ, Romibrat, sasa87, Sir Budimir, Srki94, vathra, vladetije, vlajkox, wizzardone, 1107