php&mysql

php&mysql

offline
  • sahbaz 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 02 Maj 2005
  • Poruke: 3

ja sam takod epocetnik i zanima me veza izmedu php-a i mysql-a, i nacin na koji se moze napravit jedan forum al bez koristenja gotovih koji se mogu nac na netu.
hvala unaprijed!



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Peca  Male
  • Glavni Administrator
  • Predrag Damnjanović
  • SysAdmin i programer
  • Pridružio: 17 Apr 2003
  • Poruke: 23211
  • Gde živiš: Niš

najbolje nadji neki php tutorial, ili kupi knjigu za php



offline
  • sahbaz 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 02 Maj 2005
  • Poruke: 3

znam za taj nacin al nemam vremena za kupovinu knjige, a u tutorijalu mogu naci opis rada a trebaju mi neke opste stvari o php-u i njegova veza sa mysql-om

offline
  • Pridružio: 14 Nov 2003
  • Poruke: 367

Forum nije tako lako napraviti, bar ne neki tako jednostava i funkcionalan kao sto je phpbb.
Ako bas hoces ja ti savetujem da napravis prvo jedan koncept na papiru, celog sajta i tabela u bazi.

offline
  • sahbaz 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 02 Maj 2005
  • Poruke: 3

ok, al mozda nisma dobro opisao da meni u stvari treba neki uopsten text o mogucnostima php-a i mysql-a te njihovom povezivanju i neke uopstene stvari o pravljenju foruma, a ne nesto poput tutoriala il opisa komandi.
hvala u svakom slucaju na pokusaj pomoci

offline
  • Peca  Male
  • Glavni Administrator
  • Predrag Damnjanović
  • SysAdmin i programer
  • Pridružio: 17 Apr 2003
  • Poruke: 23211
  • Gde živiš: Niš

primer, kako se iz php-a citaju podaci iz mysql-a

   $result = mysql_query ("SELECT username from users where user_level=1;");    while ($row = mysql_fetch_array($result, MYSQL_ASSOC))       echo "<b>".$row['username']."</b><br/>\n";    mysql_free_result($result);

offline
  • Emil Beli
  • Pridružio: 03 Jan 2005
  • Poruke: 2990
  • Gde živiš: Beograd