Pomoc oko phpBB

1

Pomoc oko phpBB

offline
  • Pridružio: 30 Jun 2005
  • Poruke: 30
  • Gde živiš: Krusevac

Pre par dana sam napravio forum i naravno naisao na problem...Pa ako moze neko da mi kaze neki savet kao prvo:
1.Kako da ubacim Avatare u galeriju...
2.Downloadovao sam neke skinove ali ne znam kako da ih ubacim...
3.Takodje u Profilu ne mogu da atachujem Avatar?!?!?
4.Kako da pomerim ove Banere ili bar da ih stavim u dno foruma...
P.S. Glupo pitanje je samo ono koje se ne postavi...
Zato nemoj te da se smejete,jer sam pocetnik...Pa ako moze neko da me uputi malo...Unapred hvala.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Bojan  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 13 Nov 2003
  • Poruke: 11059
  • Gde živiš: Novi Sad

Avatare pakuj u: www\phpBB2\images\avatars\gallery (tu kreiraj neki folder pa ih ubacuj).

Stilove stavljaj u: www\phpBB2\templates (imas za primer subsilver).

U admin panelu konfigurisi da mozes atachovati avatare.

U svakom stilu pod images imas i sam baner pa ga mozes tu promeniti.



offline
  • Pridružio: 30 Jun 2005
  • Poruke: 30
  • Gde živiš: Krusevac

Naso sam ovde neki Search Toolbar?!?!?I nista vise ...Kako da napravim folder?A u admin config. nisam nasao gde da podesim za Atach files.Otvorio sam novi PhpBB i na njemu ima atach files(a isto su podeseni)...Ali sam ovaj prvi forum skoro zavrsio sto se tice topica...Daj neki link gde ima neki tutorijal po mogucstvu da je na srpskom(ma da moze i engleski)..Pa da malo prostudiram to.Usput ima li ko da mi predlozi neki bolji izbor za forum od Phpbb?!??!?!Ivision sam vec koristio...

offline
  • SVITAC 
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 28 Apr 2003
  • Poruke: 5919
  • Gde živiš: Beograd

Nema smejanja .. ja sam juče pola sata razmišljao šta mu dođe opcija pruning u podešavanjima foruma .. na kraju sam morao da pitam ..
Najgore od svega je što sam znao pre 2 godine šta znači. Smile