U startu košta mnogo, kasnije su mali troškovi. Francuz u startu košta malo, a kasnije puno!
To kaže jedan moj prijatelj koji radi u Peugeot servisu.
- Šta te konkretno interesuje, ostao si nedorečen?
- Benzin/dizel?
- Automatik?
Na tom autu ne radiš veliki servis, samo mali servis i filteri i to nije skupo. Ostalo je diskutabilno. Može da se desi da ode nešto što je veoma skupo, kao na svakom drugom autu, ili da stavljaš što jeftinije delove pa ih opet menjaš posle nekog vremena, u tom slučaju te održavanje košta papreno. Ako je auto redovno održavan, ne bi trebao da te skupo košta.
Ako hoćeš da pazariš taj auto, gledaj limariju i da nije udaran. Španer lanca kažu da čuju dobri majstori, obavezno to proveriti, preporučujem Radulovića. Mercedesov propisani servis je na 25.000 km ako se sećam, naravno u zavisnosti od same vožnje servisni interval može biti i pre.
Baš je diskutabilno da neko kaže koliko ga košta održavanje kola, jednostavno nije svaki auto isti. Servis je od 200-300 € (bez svećica, kod benzinca), možda i manje kod majstora koji popravljaju od Juga do GTR-a
|