MidNight studio

2

MidNight studio

offline
  • Pridružio: 05 Jul 2005
  • Poruke: 70

Napisano: 19 Avg 2009 11:10

Map editor jeste Smile ali sad ne ulazim unutar engina, jer u map editoru imas da ubacis objekat, pomeras ga po terenu, rotiras,skaliras, i tako spremis ceo level....a posle kako ga ubacujes u engine da je koristan, to ne znam Very Happy

Kontam ja da je engine spreman, sa osvetljenjem,efektima,fizikom,optimizacijom i svim tim sto ide uz engine...ali kako radi ne znam...ajde da vidimo od tebe neki update! Smile

Dopuna: 19 Avg 2009 22:43

Obavestenje:
Radim na AI-u za automobile koji ce se kretati gradom...ovo je najtezi deo engina..i polako je poceo da me izludjuje..aaaaaa....tako da...eto :)radi se...

Dopuna: 20 Avg 2009 11:27

E da...jos da najavim da sam uporedo radio na 2D enginu, zbog jednog takmicenja...tako da..uskoro cu otvoriti novu temu i ako bog da okacicu jedan exe fajl... Smile



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 26 Okt 2008
  • Poruke: 1560
  • Gde živiš: Sremski Mihaljevci

da li ima neki engine slican prince of persia? nesto na tu foru. ja sam trazio i za c++ i za C# i nisam nasao zeleo bih da napravim igru slicnu toj ali ne mogu engine da nadjem. ja se dvoumim izmedju C++ Dark GDK i C# XNA pa ako nadjem engine koji mi odgovara za C# XNA onda krecem C# da ucim.... Smile



offline
  • Pridružio: 05 Jul 2005
  • Poruke: 70

Nema toga za DZ...to jedino se programira ili da kupis...pa vidi sta ti je isplativije... Smile
Tesko ces naci nesto slicno za dz...jer kad bih uzeo da ti pisem, pisao bih ti do sutra sta su prednosti i mane drugog engina...tako da Smile polako....2d pa 3d... (ja nisam krenuo tako...ali tako je lakse...) Very Happy

offline
  • Pridružio: 26 Okt 2008
  • Poruke: 1560
  • Gde živiš: Sremski Mihaljevci

pa ne mogu sada da radim engine. mislio sam nede ako moxe da se nabavi, kupi...

offline
  • Pridružio: 05 Jul 2005
  • Poruke: 70

Nemoj da se zajebes pa da zagrizes veliki mamac, pa da krenes odmah na 3D igru ... to je veliki promasaj...
Polako..kreni redom..ja sam sve sto sam radio stavljao na papir i pravio seme...tako da....ako ti je potrebna ikakva pomoc, imas PP i to je to...imam email tahirsle@gmail.com....i pomocicu ti koliko mogu...
Ne vazi ovo samo za njega vec i za sve koji se bave game dizajnom, a voleo bih i ja od vas ponesto da naucim Smile

offline
  • Pridružio: 26 Okt 2008
  • Poruke: 1560
  • Gde živiš: Sremski Mihaljevci

a ja imam C# 2008 i XNA studio 3.0 a ne znam da pravim igre. a voleo bih da uradim ono sto sam zamislio. hajde da pocnem nesto da radim a ti mi pomozi koliko budes mogao pa ce mo videti da li mogu to da radim. krecem od neke 2D igre. sa game starterom sto ima na netu da se skine free. jel u redu? ili da krenem od nule? moj engine

offline
  • Pridružio: 05 Jul 2005
  • Poruke: 70

Napisano: 21 Avg 2009 17:18

Game starter moze da ti pomogne u smislu da ti da neku ideju,resenje kako da uradis nesto..da resis neki problem..a ako si nesto zamislio...uradi sam od nule pa polako...
jer kad stvoris osnovu u enginu, lako je doradjivati..Wink
Kreni, imas moj PP pa cemo polako videti kako to sve ide...Napisi mi kako si zamislio...

Dopuna: 25 Avg 2009 11:21

E ovako, da vas obavestim...(jeste da niko ne cita ovaj post, al ajd), resio sam neke glavne delove u engine, jer mi je FPS dosta bio nizak, tako da sam pre 2 dana osmislio unikatan kod za teren, koji ce se sekvencijalno ucitavati...i sa tim sam podigao FPS na 80 Smile...uskoro updateovi......

Dopuna: 27 Avg 2009 23:29

Malo smo se povukli u ilegalu...i uradio sam dosta stvari...napokon skyBox sistem je uradjen (Dinamcki sistem), a evo i par shotova iz engina Very Happy


~Cheers, Tahir Slezovic Smile






Dopuna: 27 Avg 2009 23:30

P.S - Boja oblaka se moze menjati, moze se kombinovati vise boja, moze se zadati koliko je sati...i naravno oblaci se menjaju,tj. menjaju svoj oblik...i naravno imaju svoj rotacioni sistem.

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Cita se tvoj post, samo nema bas mnogo da se procita jer ne pises kako resavas probleme, na sta si pazio, zasto si izabrao jednu, a ne neku drugu tehniku za iscrtavanje objekata, ne postavljas kodove u kojima pokazujes kako koristis engine, itd, itd... Smile

Samo nabrajanje toga sta je gotovo i stavljanje par slicica nije mnogo zanimljivo za programere Smile

U svakom slucaju, lepo ti ide... bas bih voleo da vidim kako si organizovao engine i kako izgleda API.

BTW zasto si se odlucio da pises engine kad ih vec mnogo dobrih besplatnih? Smile

offline
  • Pridružio: 05 Jul 2005
  • Poruke: 70

Napisano: 28 Avg 2009 15:17

Heh...nisam znao da to nekoga zanima...naravno da mogu napisati tehnike, ali kod ne mogu davati...

Pa resio sam da pisem engine, jer kada sam seo sa svojim timom, resili smo da sve i doslo je pitanje engina, i skontali smo da cemo imati vise kontrole ako pisemo svoj engine...jer ako u jednom trenutku neka stvar treba da se izbaci ili cak da se izmeni...vrlo je lakse u mom enginu, koji poznajem...nego neki drugi besplatan engine..tako da sutra mozemo i da ga licenciramo (ako ugleda svetlost dana, naravno)... Smile

Jos pitanja?Neke konkretne tehnike ili??
Pozabavicu se za koji minut tehnikom za oblake..pa cu pribliziti sve to malo vise... Smile

Dopuna: 28 Avg 2009 15:34

Za oblake sam koristio tehniku bilborda (eng. Bilboard), gde spritesheet sa oblacim kombinujem u 3D varijanti...sada nisam pri ruci da nacrtam kako sve to izgleda ali fora je u tome da...ako imamo samo jedan oblak koji je uradjen u PS, sa crnom pozadinom, preko sejdera(eng.shaders) mozemo ga iskoristiti kao alpha kanal, da dobijemo providnost, i preko alpha kanala mozemo menjati boje....e sada projekcija oblaka...jeste u tome da se jedan oblak ponavlja vise puta (trik) po samom centru...nacrtacu pa cu okaciti Smile

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Tvoja tehnika mi zvuci kao ona koju je koristio Niniane Wang.
Evo njegovog resenja: http://ofb.net/~niniane/clouds-jgt.pdf
Evo i kratkov video fajla koji pokazuje kako to sve radi: http://www.ofb.net/~niniane/clouds/CloudsInGames_NinianeWang.mpg

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 924 korisnika na forumu :: 45 registrovanih, 10 sakrivenih i 869 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Andrija357, babaroga, BlekMen, bojcistv, BORUTUS, Bubimir, Caruga5, Centauro, cikadeda, darkangel, doklevise, DragoslavS, drimer, Fabius, GenZee, Goran 0000, HrcAk47, ILGromovnik, JOntra, kunktator, ladro, loon123, maiden6657, Marko Marković, MB120mm, mercedesamg, Mi lao shu, MiG-29M2, mikrimaus, mile23, Mixelotti, nemkea71, Petarvu, RJ, Rogan33, savaskytec, Sirius, slonic_tonic, sokars, vathra, Vatreni Zmaj, yrraf, Zimbabwe, |_MeD_|