Pascal binding za Horde3D engine

Pascal binding za Horde3D engine

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Napisano: 19 Dec 2009 0:55

Polako, ali sigurno pocinjem da pravim igre koje koriste novije graficke kartice. Trenutno se malo zanimam gledajuci razne open source engine i resenja koje koriste, i naisao sam na Horde3D koji je malo drugaciji od vecine drugih. Totalno je shader based, fixed function pipeline se uopste ne koristi. Za crtanje trenutno koristi iskljucivo OpenGL API. Ako nekog zanima, vise o Horde3D mozete procitati na njihovom sajtu: http://www.horde3d.org/

Pascal binding i "quick 'n' dirty" prevod jednog od primera: http://www.mediafire.com/file/5atzjmmjlig/Horde3D.zip

Dopuna: 31 Dec 2009 15:44

U primeru je jedna mala greskica, koja je onemogucavala aplikaciju da udje u benchmark mod, koja je sada popravljena.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1295 korisnika na forumu :: 61 registrovanih, 11 sakrivenih i 1223 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 357magnum, AC-DC, Apok, Atomski čoban, babaroga, Ben Roj, bojank, Boris Bosiljčić, Bubimir, cenejac111, crnitrn, DejanSt, delrey, Dimitrise93, djboj, Djokislav, Djokkinen, Doca, Dorcolac, dragoljub11987, dule10savic, Georgius, havoc995, HogarStrashni, ikan, JimmyNapoli, kalens021, Karla, kokodakalo, Krvava Devetka, ksyyaj, kunktator, kybonacci, ljubacv, mačković, milimoj, Miloskec, MiroslavD, mnn2, nebkv, nemkea71, nikoladim, oganj123, opt1, panonski mornar, panzerwaffe, pein, radionica1, Romibrat, royst33, ruso, S1Mk3, Shinobi, Sićko, SR-3m, Srky Boy, vathra, virked, wizzardone, Wrangler, zdrebac