Da li vodite žene u ribolov?

KaBoom ::... Svesni su svi istine. Možda se nekome ne sviđa, boli, ali takva je - surova... Mora se prihvatiti i idemo dalje. Što pre - to bolje! Mr. Green

Kad smo već kod istine, hteo sam da prećutim (solidaran sa kompletnim "muškim" rodom) odgovor na pitanje: voditi ženu na pecanje ili ne, ali mi proradi onaj djavolak na ramenu (savest) Embarassed . Ustvari, tvorci, zagovornici ove terorije i njeni najdosledniji praktičari su oni "stručnjaci" koji ne znaju da pecaju... Mr. Green . Zamisite sutrašnju priču (uz "jutarnju") u kojoj žena - tvoja, kaže komšinici: - Onaj moj (što zna da peca), upecao jednu ribu (moju, kad smo došli kući), a ja pojma nemam o toj muškoj raboti, pa ti donesoh ova 2 kila mog ulova, jer me nije naučio da je očistim...
Čuj, voditi svedoka, pa još svoju ženu kojoj treba svaki "adut"... Twisted Evil
E zato "muškarci" ne vode žene na pecanje... Laughing

@ Dusan52

E, to je vec bolje!!!!!!!!!!! Wink

@baxuz!
zagorece ti rucak Mr. GreenMr. GreenMr. Green
bilo je ovo jace od mene

Moj kum stalno vodi devojku na pecanje i njoj se svidja. Ne bi je ni vodio da joj se ne svidja. Cak je pocela da uci i musicu da zabacuje, sto kako sam cuo, nije bas prosto ako hoces lepo to da izvedes.

Evo ja kao devojka strastvenog pecarosa odbijam poslusnost vec godinama da idem sa njim na pecanje iz jednog jedinog razloga .Komarci.
Jednom sam bila i dosla kuci ko da imam boginje a njemu nista, nepravda pa to ti je. Tako da sto se mene tice i ne mora da me vodi Mr. Green

baxuz! ::A, ko ce peci ribu kad je ulovis, a iskreno ima zena koje bolje hvataju ribu nego muskarci........nismo mi samo lutkice koje su za pokazivanje!!!!!!!

Ali to su muska posla a nasa su da peremo i peglamo, e pa ne slazem se, al' nikako....... Bebee Dol

Zato ja te lincujem i tebe KaBoome nisam to ocekivala od tebe Mr. Green

Baxuze & ostali, opet sam neshvaćen. Opet sam šovinista, peder, autonomaš, vegetarijanac... i šta ja znam kakve ću nalepnice sve dobiti! Mr. Green

Dakle, još jedanred. Nemam ja ništa protiv žena, nemam ja ništa ni protiv koga! Žena je potrebna muškarcu, kako iz fizioloških potreba Mr. Green tako i da čisti ribu, rađa decu (decomat = autmat koji izbacuje decu), mušku po mogućnosti, skuva ručak svom mužu, opere ga, opegla i bude srećna i nasmejana pored svega toga. A muškarac ide sam na "pecanje". Na "pecanje" se ne ide da muškarac peca i uhvati ribu i donese je ženici da čisti, već ide da odmori od žene! Znači imamo dve vrste pecanja. Na pravo pecanje, radi ulova ribe, radi sporta itd bih vodio ženu (ako obavi sve dnevne zadatke). I zato je greota voditi ženu na pecanje, jer to nema smisla. Bežiš pobogu malo od nje... A i ima komaraca tamo, to je ustvari za njihovo dobro, kad bolje sagledamo stvari... Mr. Green

Dopuna: 25 Jun 2007 16:36

Dusan52 ::
Čuj, voditi svedoka, pa još svoju ženu kojoj treba svaki "adut"... Twisted Evil
E zato "muškarci" ne vode žene na pecanje... Laughing

Eto, razumemo se. Wink Nema potrebe za ", i to je ljudski. Smile

Hmmm, opet mi KaBoom nešto 'muti'... Mnogo si mi sumnjiv - samo da znaš! Wink
Čini mi se da namerno patrijarhalno 'delaš' u ovom blog-u... Mr. Green

P.S. Majke mi, kad bi me žena/devojka naučila da spremam jela/kuvam - i u tome bih je odmenio (mada znam par stvari i sam)... Bilo bi mi merak, prosto! A ionako sam navik'o da čistim stan sam, perem veš (dobro, posredstvom mašine), sudje (i to mahom preko mašine).
Ima neke miline u tome da zameniš ženu u kućnim poslovima (a plus što i one to gotive)...

MladjaVR ::Hmmm, opet mi KaBoom nešto 'muti'... Mnogo si mi sumnjiv - samo da znaš! Wink
Čini mi se da namerno patrijarhalno 'delaš' u ovom blog-u... Mr. Green

A gotovo, svi su me već provalili... Da, namerno sam palio i žario, namerno sam išao protiv svih, bilo mi je zanimljivo! Smile Ne mislim ja tako. U stvari bih rado otišao u prirodu sa devojkom/ženom, da uživamo zajedno, radimo nešto timski... Lepi su to trenutci. Ali se bojim da ima neke istine u tome što sam pisao, da takvi ljudi stvarno postoje. Ne mogu da ih osuđujem, jer smo mi ipak na brdovitom Balkanu, tako smo patrijarhalno odgojeni (naravno ne svi, ali ima i takvih) i takav pristup se smatra normalnim. Ne mogu da kažem da je to pogrešno, niti da je dobro, to je jednostavno tako, ljudi su takvi i ne možemo ići silom protiv toga. To bi bilo kao kad bih ja mom dedi rekao kako da obrađuje zemlju, jer sam naučio neke stvari na faksu (lupam primer!). On obrađuje zemlju tako-i-tako čitavog života i dobro je i nema potrebe za promenama... Razumete šta hoću da kažem. Nije to pogrešno, samo je - tako! Prihvaćeno kao najnormalnija stvar.

Eto, rekoh šta sam mislio. Dakle žene, Limit, Baxuze i ostale - vodio bih vas na pecanje i ne bih vas vezao za kujnu i dao vam na dohvat ruke peglu i vešmašinu. Wink Mislim da žena treba da sama opere svog muža, opegla zato žto želi da mu ugodi, zato što ga voli, poštuje i da muškarac isto tako treba neke druge stvari da uradi... Da rade i funkcionišu zajedno, zauvek, u nekom kompromisu... Jer uvek se može naći rešenje. Poljubac

kontam da bi se velika vetjina devojaka/zhena smorila..

meni bi npr itekako prijalo..

=]

KaBoom ::Mislim da žena treba da sama opere svog muža, opegla zato žto želi da mu ugodi, zato što ga voli, poštuje i da muškarac isto tako treba neke druge stvari da uradi...

... Ili iste stvari da uradi ženi... Ne mora muško da se vadi na drugačije stvari! Wink

Ko je trenutno na forumu

Ukupno su 1028 korisnika na forumu :: 52 registrovanih, 12 sakrivenih i 964 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., arsa, Ben Roj, bladesu, brundo65, Dimitrise93, Djokislav, DonRumataEstorski, Dorcolac, dragoljub11987, DragoslavS, Georgius, glada, ivan979, kinez88, kljift, Krusarac, kunktator, Lieutenant, ljuba, lord sir giga, LUDI, Luka Blažević, M1los, Marko.anticc, marsovac 2, mercedesamg, milenko crazy north, nebkv, nemkea71, Neretva, Parker, savaskytec, Shinobi, slonic_tonic, Smajser, Smiljke, Srky Boy, Steeeefan, Stoilkovic, theNedjeljko, tmanda323, tubular, uruk, VanHelsing, vathra, VJ, Vlad000, voja64, Volkhov-M, zixmix, Čivi