Poslao: 30 Nov 2008 00:23
|
U Beogradu vise nema mesta za nas Beogradjane..Meni su baba i deda rodjeni na Zvezdari..imam 28 godina i nemogu da prepoznam svoj grad..Svuda gde udjes narodnjaci-zamisli KARLEUSA je kod nas ELITA,to je tuga..Pre 30 godina i manje da si doveo kuci kafansku pevaljku i rekao caletu da hoces da je zenis covek bi te istog trenutka rokno iz tetke,ali danas grandove rospije pune silikona koje pevaju po ciganskim svadbama u Cirihu su ELITA,90ih nas je unistavala tv Palma sa turbo folkom,danas posle 5og oktobra tradiciju nastavlja Pink..Da ne pricamo o gomilama izbeglica koji su svi zapalinski u BG,ko da je to jedini grad u Srbiji,onda Bosanci i nasa braca Crnogorci kojih ima vise u BGu nego u njihovoj ekoloskoj drzavi i jedni i drugi su ko ormari,puni kesa,voze Audije,sisaju se na opasno iz kraja i naricu i sricu dok pricaju bruka...
|
|
Poslao: 30 Nov 2008 13:26
|
Kako ti znas sta bi pre 30 g. ti rekli da dovedes pevaljku, kad tad nisi bio ni rodjen, imas 28 ?
Napricao si gomilu gluposti. Nekultura i primitivizam koji se sire ovim prostorima, a ja u njih racunam celu bivsu drzavu, nisu ograniceni na odredjeni krug ljudi. Ti bi ocito da sagradis zidove oko BG, pa da niko ne dolazi. Jesi li bio igde u svetu ? Pa u svakom velikom gradu imas milione ljudi koji su odnekud dosli, stotine nacija, razlicitih rasa, i nije problem, samo kod nas se stalno preispituje ko je odakle, zasto je dosao, itd.
Ja sam iz Bosne, zamisli nisam pun ko ormar, nemam Audija, idem gradskim busem i pesice, ne sisam se na opasno, niti naricem. Sta tebi smetaju izbeglice, da ih ti mozda ne hranis hljebom ? Sta ti smetaju Crnogorci, ako je neko od njih mafijas, ne znaci da su svi takvi.
Generalizujes ljude, a mislim da se oni Beogradjani koji se ponose svojim gradom, apsolutno ne ponasaju kao ti.
Molim stvarno vise ljude da prestanu s ovim rasistickim postovima, gde citave grupe ljudi proglasavaju nekakvim divljacima ili kriminalcima, ovo je stvarno vise.. 16 godina slusam te gluposti kako su u svakom mestu gde sam zivio, i gde sad zivim, i u Bosni i u Srbiji, za sve probleme krivi ljudi koji su dosli sa strane. Stvarno mi se vise povraca od tih prica.
Ama, za ime Boga, dosta vise!
|
|
|
Poslao: 30 Nov 2008 13:49
|
pa pazi Džoni....i jesi i nisi u pravu...vrlo dobro znaš da se Sundance-ov post odnosi na one primitivce( a ne normalne) koji su došli u BG tokom ovih ratnih godina....jbg kad je meni ćale bio na ratištu i nisam 3 meseca znao šta je sa njim čujem u prolazu čoveka sa bosanskim naglaskom koji komentariše kako su Beograđani p..ke što ne idu na ratište....znači dok on pije kaficu u Grinetu i diluje devize moj ćale mu čuva kuću koju je verovatno sada prodao i kupio stan u Bg-u a moj ćale doneo sa ratišta dva metka koja su još uvek u njemu...pa je za ono para što je preteklo kupio posao a moj ili nečiji drugi ćale ostao bez posla u svom rodnom gradu....e to njega boli kao i mene...nemoj da zameriš ali to je tako....
ne kažem da si ti ili tvoji takvi ali dosta tvojih zemljaka se bahatilo ovde dok su naši očevi krvarili...
izvini još jednom i ništa lično,znam da je ovih koje ja pominjem znatno manje od poštenih i dobrih ljudi ali ovi su se toliko eksponirali i bahatili da su jedino oni pretstavljali ljude koji su izbeglice i dali vam svima pečat koji niste želeli
|
|
Poslao: 30 Nov 2008 14:57
|
I Sun je bio na kosovu kod Gnjilana sa 19 god. u pristinskm korpusu,nepijem kafu u grinetu jer mi keva ne radi,a cale ima platu manj od 200eura o sebi nezelim da komentarisem...Nista licno,za nikog..neznam zasto se ljudi vredjaju..Ja sam odgovorio na temu iz svoje perspektive i vidjenja situacije u BGu mozda nisam u pravu,ali veruj ovo u svakoj privatnoj firmi u kojoj sam radio nije je drzao Beogradjanin nego nako iz kore navedene grupe!!
Dopuna: 30 Nov 2008 14:57
Respect za chepeca,POGOTOVO za caleta koji je dokazao da mi Beogradjni nismo cave,i sta tvoj cale ima od ratista jer mu neko rekao hvala kao i meni,neverujem!!Dobro ja sam izasao citav da neracunam da posle vojske nisam spavao posteno 6 meseci..I da digao bi zid oko BGa ,ali pre 15 god sada je vec kasno..SKC je bilo kultno mesto BGa 80ih sad se raspada,toliko o turbo kulturi operaciji trijmf MACI,velikom bratu..da Chepec video sam tvoj profil imamo slicna interesovanja
|
|
Poslao: 30 Nov 2008 15:14
|
A što Bosanci imaju monopol na prostakluk i kriminal? Razumem da su se određene kategorije ljudi nafucale ovde tokom 90-ih, ali i među Beograđanima, Srbima, Srbijancima kako se već zovu ovi odavde, ima jednak boj onih koji su zarađivali na tuđoj nesreći. Prozivanje ljudi iz Bosne, kakav god ološ bili, na toj nacionalnoj osnovi je pogrešno. Došli su ovde jer se u Bosni ratovalo, a ratovalo se jer je taj rat i ovde imao podršku, pa što da ne dođu?
|
|
Poslao: 30 Nov 2008 15:30
|
Ja nisam u Beograd dosao, i ne zivim u BG.
Chepeka : Ja razumem sta ti pricas, veruj mi da te koji su zaradjivali lopovlukom, ja potpuno jednako mrzim isto kao i ti. Ja nisam, ja sam bio na ratistu i dosao 95-e, praznih dzepova, a moji su se potucali kao i ja sest godina dok se nismo skucili. No, vecinu ljudi koje ja poznajem iz Bosne, su totalno drugaciji od tih o kojima ti govoris, a kojih naravno da ima. Ali nisu vecina. Drugo, nemoj mi molim te reci da nema rodjenih Beogradjana koji su kriminalci. U to stvarno necu poverovati. Nece bas biti da su za sve nevolje u gradu krivi ljudi sa strane.
Sto se tice toga ko je krvario, ne bih o tome. Bilo je ljudi i odavde i iz Bosne, koji su isli iz casnih namera, patriotizma, idealizma, nazovi to kako hoces. A bilo je i onih drugih, bilo je i onih odavde koji su isli u pljackaske pohode, to sigurno znas. Ja samo mislim da je besmisleno da se mi obicni ljudi, prepucavamo oko toga. Kriminalce i lopove, koje ti spominjes ne interesuje ko je odakle, oni savrseno dobro saradjuju, izgleda mnogo bolje od nas.
Sundance Kid : Nisi ti jedini koji je bio u ratu. I ja sam otisao sa 19 godina u rat, i hiljade drugih. Pa ne krivimo druge za nase probleme. Nisi ti jedini koji ima finansijskih, ili bilo kojih drugih problema u zivotu. Najlakse je naravno naci krivicu u drugima. Sto se tice dizanja zidova, hvala Bogu, ti ne odlucujes o tome, a vremena feudalizma i zabranjenih gradova su prosla.
Sta bih ja sad, trebao da mrzim ceo svet zbog onoga sta mi se izdesavalo, taman posla, sad da pronalazim krivce. Moja majka je decenijama radila i sticala, pa ostala i bez posla, i bez kuce koju smo imali, pod stare dane je sest godina bila beskucnik, pa nije kukala. A tebi su krivi Bosanci i Crnogorci sto lose zivis.
|
|
Poslao: 30 Nov 2008 15:41
|
Nisu mi krivi,ocigledno se ne razumemo,ok nema problema sorry ako je nesto bilo sa moje strane ne fer,ali sad kad si mi objasnio ko si moj komentar netreba da te dotice,jer se neodnosi na tebe zar ne..Ti nisi iz te ekipe zasto onda tako reagujes..
|
|
Poslao: 30 Nov 2008 15:42
|
Zasto se stalno delimo ? Nebitno je ko je odakle, tu smo gde smo, imamo ista prava i iste obaveze. Ionako nas nema puno, odumiremo polako i sigurno, pa hajd i ovo malo sto nas ima da se izdeli i podeli. Besmisleno i glupo. Ja volim Beograd, imam puno rodbine i prijatelja tamo, i volim da odem u BG, i ne moze mi to niko oduzeti. A kriminalce i lopuze prezirem jednako, bili iz Bosne, Beograda, Crne Gore, nebitno.
|
|
Poslao: 30 Nov 2008 15:49
|
Slazem se potpuno..Da se i ti i ja slozimo u necemu,a!Primirje,malo smo svi burno reagovali na ovu temu..Tesko se zivi,ljudi su kratki sa zivcima,slazes se..
|
|