Poznate "muske sovinisticke svinje"

2

Poznate "muske sovinisticke svinje"

MRKY ::Sirius ::''Sreo sam mnogo pametnih i glupih muškaraca; genijalaca i budaletina. Još nisam sreo glupu ženu...'' (Sirius)

A koliko si žena sreo (ako si ih uopšte sreo) Mr. Green


Više nego dovoljno da mogu da napišem ovakvu rečenicu...

@Sirius, da nisi ti žensko?

...ili se možda samo tako osećaš? Smile

Što ste čudite Tesli?
Dobro je poznat njegov stav o ženama, ali se kod nas u školama priča samo o Tesli kao geniju.

real ::@Sirius, da nisi ti žensko?

Mogao bih nekom od tradicionalnih metoda veoma lako da ti dokažem da nisam, ali mrzi me da te tražim po Kragujevcu Mr. Green

Pablo Picasso


****Dvije su se žene, kao prave suparnice počele svađati, sve dok se Marie-Therese nije okrenula Picassu koji je, inače, slušao uvrede koje su njih dvije razmjenjivale i potpuno mirno slikao, sa riječima:
" Ti odluči koja od nas dvije odlazi!"
Picasso je kasnije izjavio da je bilo izuzetno teško donijeti odluku, jer su mu se obe sviđale, ali iz različitih razloga. Marie-Theresa zbog toga što je bila nježna i draga, kao i zbog toga što je znao da bi ona učinila sve što bi od nje tražio. Dora mu se, s druge strane, sviđala zbog svoje zadivljujuće inteligencije i snažne ljepote. Picasso im je hladnokrvno rekao da se za njega moraju same izboriti, što su one i učinile. Tučom, naravno. Upravo kako je on i želio!!!


Žene nisu bila ništa više do žrtve prinošene na oltar njegove umjetnosti, poput djevica ili najboljih među atinskim mladićima koji su svojevremeno žrtvovani čudovištu Minotauru. Sam Picasso je bio opčinjen mitom o Minotauru, čudovišnome biću iz grčke mitologije kojeg je kralj Minos zatvorio u lavirint. Poistovjećivao se sa simbolom ovog divljeg, neukrotivog autsajdera u neprijateljski nastrojenom svijetu, prepunome nerazumijevanja i osude. Mnogi su primijetili da žene na njegovim portretima nikada nisu bile nasmiješene. Maya, njegova kćerka, sjeća se da Picasso nije smatrao privlačnima žene koje su se smijale, te je svaki put kada je slikao njezinu majku, njoj branio da se smiješi. Dora Maar, napuštena i ponižena, rekla je da on nikada u svome životu nije volio i da uopšte nije ni znao šta ljubav znači. Vjerovatno je bila u pravu, jer jedina strast koja je upravljala njime do kraja života bila je strast prema umjetnosti. Bio je čovjek pretjerano kontradiktoran, čovjek koji je sa užasavajućim skepticizmom negirao sve istine i odbacivao ih kao laži. Imao je pogled dželata, čijoj magnetnoj snazi žene nisu mogle odoljeti. Ali su, živeći sa njim i pokušavajući zadobiti njegovu ljubav, naučile da je on bio i okrutan i nježan, istovremeno osjećajan i hladan, plemenitog srca i nemilosrdan....
Henry Matisse i Georges Braque, obojica priznatih slikara moderne umjetnosti i obojica bliskih Picasso-vih prijatelja, bili su takođe originalni. Obojica su stvorili sopstvene stilove, kojima su, uglavnom, bili dosljedni, dok je Picasso, koji je svoju grozničavu kreativnost i neiscrpni talenat sačuvao do duboke starosti, bio čovjek različitih stilova, koji je kroz svoj rad i život otkrio i predstavio umjetnost kao neprekidan proces istraživanja. Stvorio je univerzum za sebe, naselio ga ljudskim bićima koja je sam stvorio, zvjerima i mitološkim bićima kakvim ih je on vidio. Njegovi modeli možda nisu bile ništa više od seksualnih objekata, međutim, na svojim im je platnima Picasso dao određeno mjesto. "Žena koja plače" mogla je biti Dora Maar, no isto tako bi mogla biti i bilo koja druga uplakana žena. Ta bi žena mogla biti izraz ljudske patnje uopšte, svevremenski izraz saosjećanja i boli. Doživjeti Picasso-vu umjetnost kao bilo šta manje od toga značilo bi ograničiti je. Nazvati je određenim imenom, bilo bi isto kao i ukrotiti je, a sam Picasso bio je i ostao neukrotiv, kako njegovo srce, tako i cjelokupno njegovo djelo.***

Nacitah se i naslusah ali glupu zenu ne sretoh,..........
Sirius is serious , hahahahaha

MRKY :: Citat:


A koliko si žena sreo (ako si ih uopšte

sreo) Citat:
[quote="real"]@Sirius, da nisi ti žensko?


Citat:

Mogao bih nekom od tradicionalnih metoda veoma lako da ti dokažem da nisam, ali mrzi me da te tražim po Kragujevcu



----------- Dopuna: 31 Maj 2007 21:10 ---------
Alisia ::
Nacitah se i naslusah ali glupu zenu ne sretoh,..........
Sirius is serious , hahahahaha



8
Tc,tc,tc....Sirius je poznat kao veliki dzentlmen.... da vi deco samo
viditekakve ribe on ima pored sebe ... ni manje-ni vise, njih 160

mogao bi da otvori mali kurs za neupucene




Pre svega, »mizoginija« je naučni koncept koji u sebi sadrži ambivalenciju. Jednoznačnost je kontraproduktivna za pojavu koja je tako složena i slojevita i koja označava stalno kretanje između dve krajnosti. U tom smislu, mizoginija ima unutrašnju dinamiku koja se odupire jednostavnim tumačenjima.
Mizoginija podrazumeva relaciju, odnos između objekta i subjekta mizoginije, čime ujedno otvara i problem intersubjektivnosti, interne dinamike subjekta i objekta, pa i interiorizacije mizoginije. Ona takodje isključuje jednostavno mehaničko objašnjenje tipa uzrok-posledica i podrazumeva svojevrsno cirkularno objašnjenje (tipa »samoostavrujućeg proročanstva« ) koje implicira da se uzrok i posledica naizmenično međusobno proizvode, te da je u ljudskom svetu izuzetno teško odvojiti jedno od drugog. Mizoginija je, takođe, kao koncept primenjiva po čitavoj vertikali od kolektivno nesvesnog ( o čemu svedoče mnogobrojni mitovi iz različitih kultura koji sadrže identične mizogine konstante) do individualno psihološkog. Ona je i transistorijska, jer se proteže od arhaičnih kolektivnih rituala, do savremenih institucionalizovanih praksi. Mizoginija kao koncept povezuje diskurzivnu realnost i strukturalnu društvenu realnost , pokazujući kako se proizvodnjom diskursa proizvode strukture koje marginalizuju žene, ali i kako strukturalno isključivanje žena zahteva ideološko opravdanje putem mizoginije, pri čemu sinhronicitet između jačanja mizoginije i strukturalnog isključivanja nije puka slučajnost. Mizoginija kao koncept omogućuje da se uspostavi jasna veza između »racionanih« i »iracionalnih« mehanizama isključivanja žena, i time ukazuje na ograničenost i racionalističkih, naučnih objašnjenja, koje ljude redukuju na racionalna bića, ali i onih fatalističkih, biologističkih, esencijalističkih objašnjanja koja mizoginiju tretiraju kao nešto izvan moguće racionalne društvene intervencije. Racionalno i iracionalno se u mizoginiji međusobno obnavljaju, ojačavaju, proizvode, i individualno i kolektivno
Zagrljaj

Sad sam spazio da se ova tema nalazi u forumu ''Zabava, humor, vicevi'', a neki su je preozbiljno shvatili.

Ipak ću, za svaki slučaj, da se najavim kad prolazim kroz Kragujevac... Mr. Green


@Alisia

Citat:Nacitah se i naslusah ali glupu zenu ne sretoh,..........
Sirius is serious , hahahahaha


I moj kolega , diplomirani pravnik, blistavi um, se tako slatko smejao kada je dao otkaz jednoj tunjavoj, musavoj čistačici, kojoj čovek ne bi uzeo orah iz ruke. Primljena je na šest meseci inače. Kada ga je dobila na sudu i kada je njegova firma morala da isplati sve što se mora (a ima toga dosta) proklinjao me je što je moj citat shvatio kao i većina na ovom forumu...

Doslovce, mizoginija je mržnja prema ženama. U širem smislu radi se o bezrazložnoj mržnji i/ili strahu, koji su najčešće praćeni osećanjem neprijateljstva i gađenja. Mizoginija je izražena u institucionalnim i svakodnevnim praksama, u javnim diskursima i u privatnim, intimnim odnosima. Njene karakteristike su da je ona skoro opšteprisutna (ubiquity), institucionalizovana, najšešće ritualizovana, i istovremeno i ideologizovana služeći kao opravdanje iskljućivanja, hijerarhizovanja i eksploatacije žena. U tom smislu, mizoginija je i ideologija, i praksa i diskurs, i kulturna institucija, ali i odnos među ljudima. Ona je u biti esencijalistička, jer se primenjuje na “sve žene”, a ženskost je biološki definisana.
Mizoginija je institucionalizovana fobija, dakle bezrazložan, ali institucionalno podržan strah koji muškarci imaju od žena. Bezrazložnost ovog straha najbolje se može sagledati kroz dve osnovne činjenice: prvu, da su muškarci tokom istorije činili masovne zločine nad ženama (D. Mićunović, ), a ne obrnuto; i drugo, da mnogobrojna antroploška istraživanja nisu utvrdila postojanje paralelnog fenomena – mizandrije, koji označava mržnju žena prema muškarcima. Iako je, naravno, pojedinačna i ad hoc mizandrija prisutna ona se nikada nije uzdigla do masovnog fenomena kakav je mizoginija. Mizandrija, mržnja prema muškarcima je relativno retka i ona nije dominantno institucionalno podržana. Čak i kada je izražena, npr. u nekim segmentima feminističkog pokreta, za nju bi se moglo reći da je više reaktivna nego proaktivna, vise posledična nego uzročna.

“Sve imaju jednu zajednicku crtu: hoce da budu razlicite i po tome su sve iste”

Aleksandar Tijanic, novinar i aktuelni savetnik Predsednika Jugoslavije, Vojislava Kostunice

Zapadna tradicija od anticke Grcke ima veoma izrazenu mizoginiju. Od grcke mitologije i zastasujucih likova Harpija, Furija ili zavodljivih i opasnih Sirena pa preko srednjevekovnih svetih otaca koji su pisali mizogine traktate o zenama, do Sopenhauera i Nicea u filozofiji. Ni znameniti naucnici u drustvenim naukama, kao na primer Cezare Lombrozo, Herbert Spenser i Emil Dirkem, nisu bili imuni na mizoginiju svog vremena koju su, naravno, reflektovali u svojim tekstovima (uvek je, naravno, moguce da su njihovi mizogini stavovi bili inspirisani i konkretnim iskustvima sa zenama, sto ne iskljucuje njihovo mizogino citanje vlastitih iskustava). Spenser i Dirkem su, kao i Bahoven, smatrali da su zene na nizem stupnju evolutivnog razvitka u odnosu na muskarce. Darvin je, slicno, stajao na stanovistu da zene reprezentuju prosli i nizi stupanj civilizacije. Kolonijalna imaginacija je Drugost Orijenta ali i Afrike konstruisala kao “zenskost”, upotrebljavajuci iste, mizogine, atribute. Viktorijanski moral takodje je bio izgradjen na nemogucoj ambivalenciji “zena-svetica naspram zena-prostitutka”, “dobra devojka naaspram lose devojke”. U istoriji su poznate pandemije mizoginije kao sto je bio talas spaljivanja vestica u srednjevekovnoj Evropi. Gilmor smatra da je krajem devetnaestog veka u Evropi takodje vladala antizenska histerija, pa su cak i prosveceni i inace liberalni muskarci potpadali pod nju i za to navodi primere Frojda i Bramsa

Mozemo se, na primer, s pravom zapitati da li bi ubijanje hiljada zena pod optuzbama da su vestice u Srednjem veku uopste bilo moguce da nije postojala veoma razudjena mizoginicna potka u religijskim doktrinama i spisima, da nije bilo izrazene konkurencije muskaraca i zena u praksma lecenja i isceljivanja, i da nije postojala jaka institucionalna podloga za sporovodjenje zlocina. Ali, pitam se, da li bi bili moguci koncentracioni logori u Drugom svetskom ratu da nisu na teritoriji srednjevekovne Nemacke postojale velike peci u kojima su spaljivane vestice? Pitam se, da li bi uopste bilo moguce ponizavanje, vredjanje , iskljucivanje, proganjanje Drugog, da ne postoje nauceni obrasci ponizavanja , vredjanja, nasilja u porodici? Verujem, takodje, da postoji jaka veza izmedju cinjenice o rasirenosti porodicnog nasilja u Srbiji, prihvatanja nasilja kao “normalnog reda stvari” i prihvatanja rata kao “normalnog”. Mislim da su cinjenice o postojanju mizoginije cvrsto povezane sa svim drugim obrascima iskljucivanja bilo kojih ljudskih grupa, koje su “drugacije” i da se obrasci ovog iskljucivanja uce kroz mizoginiju. U postkomunistickom svetu mizoginija je odgovor na prethodnu egalitarnu ideologiju, i ona je i sama politicka ideologija, jedna od mnogih koja uspostavlja sistem “opravdanih hijerarhija”, etnickih, rasnih, rodnih..

"Muskarce uce od detinjstva da su zene inferiorne, a onda oni provedu ceo zivot verujuci u to, bez obzira na suprotne dokaze kojima su okruzeni”.

Joan Smith, autorka knjige “Mizoginije”

“Sve sto se u istoriji desavalo imalo je neke svoje razloge, ali se sve sto se desavalo nije moralo desiti. Ljudi grade istoriju sa svojim svrhama i voljama i zato su odgovorni. Zrelost pojedinca, naroda, kao i citavog covecanstva , meri se sposobnoscu da se prihvati odgovornost za ono sto se desavalo, a nije se moralo desiti. Muski rod se mora suociti sa odgovornoscu za jedan od najuzasnijih zlocina: spaljivanje vestica. Iskljucivo su muskarci bili teolozi, inkvizitori, pravnici, sudije, dzelati. Bila je to muska zamisao, muska drmaturgija, muska rezija i muska egzekucija. “ ( D. Micunovic, 342)

Dopuna: 31 Maj 2007 21:43

Sirius ::Sad sam spazio da se ova tema nalazi u forumu ''Zabava, humor, vicevi'', a neki su je preozbiljno shvatili.


Ova tema uopste nije za "Zabava,humor,vicevi" !
Neki ,da ne kazem mnogi ,muskarci,neuspesni i neostvareni na emotivnom cesto kompenzuju svoju slabost ispraznim pricama o zenskoj gluposti Mr. Green

Pa da se vratimo na zabavu... Very Happy
Pa ja se bas prepoznah u prvom postu posebno u onom:Zena je bice koje se odeva,brblja i svlaci Wink
Pa sad mi kazite da li vam ne odgovara kada se vasa gospodja tako ponasa,mislim na poslednju rec Mr. Green
I evo skromnog doprinosa:
"Srecno ozenjen je tek onaj covek koji razume svaku rec koju njegova zena
nije rekla. "
Hickok
"Novac je kao zena: da bi ga sacuvao, treba da se bavis njime, inace ce da
usreci drugoga."
Safir
I moram jos i ovo jer mi je smesnoooooo ohohohoooo:
"Srecni brak i danas sacinjavaju troje. Muz, zena i televizor."
Buhvald

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 831 korisnika na forumu :: 26 registrovanih, 4 sakrivenih i 801 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: babaroga, bbogdan, FileFinder, hooraay, Kibice, kolle.the.kid, Koridor, Lazarus, MaksicZoran, Marko Marković, marsovac 2, Milometer, Milos ZA, mrav pesadinac, nedeljkovici, panzerwaffe, raketaš, repac, S2M, shaja1, Srki94, Trpe Grozni, vathra, W123, Zimbabwe, šumar bk2