Eee pa ima ona epizoda South Parka [11 sezona] gde se pominje Touretteov sindrom...Mozda je ta epizoda parodija na ovu reklamu...Aj razumem South Park..>Ali reklama za Twix....Malo je preterano...
Jbga, već ti rekoh da je i meni mrsko to što su nečiji problem pretočili u osnovnu ideju za reklamu, ali ona (reklama) suštinski nije loša... no, ja se ipak ne mogu smejati uz nju.
I Hrvati su neuporedivo bolje sinhronizovali - od mnogih, pošto sam video par drugih verzija...
Uzgred, nejveća zabluda u širem društvu (a naravno, umnogome uslovljena filmovima) je to da su ljudi sa Tourette-ovim sindromom duševno zaostali, retardirani; a maltene niko od njihnije. Štaviše, često su (ironično, za sve 'neverne Tome') blago inteligentniji, jer zbog svojih tikova postanu kognitivno svesni, bolje kontrolišu svoje generalno ponašanje (a tu ne mislim na tikove, već na maltene bilo koji drugi svestan potez, jer tikovi to nisu)... tako da s tom mišlju ova reklama deluje kao zadirkivanje, a ne toliko uvredljivo (ekvivalent tome bi bilo da npr. 'dobar frajer' završi sa lepom devojkom, a ne onaj slabašni, ružnjikavi, koliko god da je pametniji/finiji itd.).
I da, njihovi tikovi uopšte ne moraju da budu toliko učestali i naglašeni...
Reklame smišlja čitav tim ljudi...mada u zadjnje vreme ima prilično morbidnih i nerazumljivih sa potpuno nekim suludim asocijacijama...
Sve reklame imaju neokortikalno dejstvo, kao i sve što se može čuti ili videti na medijima....i cilj da privuku odredjeni segment potrošača ako govorimo o potrošnoj robi il već ciljnu grupu ako je nešto drugo u pitanju....često puta su agresivne, il čudne i to neko voli...Ideja koju je imao marketing tim ne mora da bude shvaćena uvek na pravi način..a to može biti mana tog tima...
...Takva reklama za ovde pomenuti twix po onome ko je napravio baš kao takvu i treba da ima jako dejstvo i ne može da prodje nezapaženo a automatski i sam prizvod..Pa bilo da dobije negativne il pozitivne kritike al je zapažena..u svakom slučaju
Setite se samo one reklame noblice, noblice...jeste simpatična...i svakako je imala kao takva efekta na promet, pa se ta melodija koristila i na mobilnim telefonima, deca su pevušila tu reklamu i takvih primera ima dosta.....
To je jedan od primera koliko smo podložni sugestiji...i koliko mediji i reklame imaju moć...
@natrix
Kada bi se u nekoj reklami ismevali bolesni ljudi ona sigurno ne bi prosla ne zapazeno, ali da li je to opravdava sto je reklama i sto joj je cilj da privuce paznju pa sme da ismeva bolesne ljude, po meni ova reklama je veoma neukusna
Dragan,
Daleko od toga i u pravu si što se toga tiče apsolutno, zato sam i rekla da ima prilično i morbidnih neukusnih i nemoralnih reklama koje se vrte po svetskim medijima..
No, ja sam više rekla uopšteno o reklami i njenom dejstvu....
OK. tvoj post mi je delovao kao da to opravdavas time sto je to samo reklama. Kao sto kazes, ima dosta morbidnih reklama i cini mi se kako vreme prolazi sve su mi nekako neukusnije i bezveze