Tyranny...

Tyranny...

offline
  • Pridružio: 25 Avg 2008
  • Poruke: 740
  • Gde živiš: na bezbednom rastojanju od pojedinih

A..ne brinite necu govoriti o nekakvom nasilju kao zloupotrebi sile i njegovim slicnim pojavnim oblicima vec odavno ispricanim...
Ovde cu nesto reci ,o tiraniji poznatog kulturnog fenomena i interes. formi perfidnog nasilja ...reklami...da,da...ne znam kako ih vi dozivljavate,ali ja skoro kao ono katastroficno..(posto ne postoji u reklami..nema ga ni u stvarnosti.)..Naravno,uglavnom mislim na reklame koje vidjamo na nasem omiljenom mediju..televiziji...Reklamna gospoda, su toliko zagospodarila nasim zivotima,da su potpuno ugrozila nasu spontanu komunikaciju sa vrednostima, brutalno prekidajuci komunikaciju sa medijskim sadrzajem,nudeci svoju nekreativnost,dosadu i nasrtljivost i podilazeci najnizem ukusu...
Ponekad sam toliko iziritirana,usled toga, sto se one, cesto spustaju sve do mikro-struktura svakodnevnog zivota,nase privatnosti,i prisnosti..pa cak i sna...
Naravno,da postoji estetski i kreativni potencijal reklama...to niko ne spori...no o tome se vodi jako malo racuna...
Po sveprisutnosti,duzini trajanja i beskonacnom ponavljanju neinventivnih sadrzaja i njihovoj nekreativnoj prezentaciji,one predstavljaju pravu napast...Uzas,zaista!!!
No,ocigledno,nas nema ko da zastiti...a to nam dodje kao kazna za vernost carobnoj kutiji i njenoj praznini...
A,sad cao...o ovome se moze mnogo jos toga reci...ali,mislim,da smo se razumeli...
Sad,kazite nesto vi..!!!

Parodije na reklame

Da li ste ikada imali jedan od onih dana kada su vam sve reklame mučne?”, pitanje je kojim započinje jedna od mnogobrojnih Internet prezentacija posvećenih fenomenu reklamiranja i kritičkom osvrtu na njega. Svedoci smo prave eksplozije reklamerstva svih vrsta i u svim mogućim oblicima. Mnogi časopisi i privatne radio i TV stanice svoje glavne prihode stiču upravo od prodaje reklamnog prostora i vremena. Proizvođači se opet, na svoj način trude da privuku pažnju potencijalnih kupaca baš putem reklame koja će biti originalnija od drugih.

Ali ni marketinški biznis nije imun na raznorazne gluposti. Počev od dosadnih i neinventivnih reklamnih spotova do problematičnih i dvosmislenih slogana, sve do skandaloznih pa i uvredljivih reklamnih plakata. A kako je i skandal jedna vrsta marketinga - „sve ide u rok službe”. Ipak neki su vidovi reklamiranja toliko loše osmišljeni da vremenom počinju da iritiraju ljude pa stvaraju tzv. „kontraefekat” („E neću da im kupim za inat!”). Živi primer za to su dosadne reklamice koje se stalno „vrte” u najvažnijim trenucima fudbalskih utakmica. Sledi i spisak nekoliko zanimljivih prezentacija na kojima obični „smrtnici” mogu sebi da daju oduška i ponude svoje viđenje poznatih reklamnih slogana i plakata ili da se pak prosto nasmeju radovima drugih.

www.dnai.com/~sharrow/parody.html - virtuelna galerija parodija na reklame koje su delo raznih korisnika

members.xoom.com/outlawyr/mark.html - sajt na kome se može naći dosta parodičnih reklamnih plakata

www.hatchoo.com/benneton - stranica sa zanimljivim „reklamama” Bennetonove modne kolekcije za decu

adbusters.org/spoofads - simpatična stranica na kojoj se, sem već gotovih „parareklama”, mogu naći i uputstva na šta sve treba da obratite pažnju kada kreirate sopstvenu reklamu (bilo pravu ili šaljivu)

parody.organique.com - prezentacija na kojoj se može naći oko 60 parodija na reklame, uz otvorenu mogućnost slanja radova i od strane korisnika

www.crapco.com - stranica na kojoj se zbijaju šale na račun „Microsofta” („McRosofta”) i njegovog vlasnika, a tu su i „prikazi” njihovog najnovijeg softvera

www.dumbentia.com - interesantna stranica na kojoj se mogu naći i parodije na sedam smrtnih grehova

www.prehensile.com/does/simplyporn.htm - vrlo zanimljiva stranica koja parodira na sve raširenije i agresivnije reklamirane stranice sa XXX sadržajima

home.earthlink.net/~rhmeyers - prezentacija izvesnog gospodina iz Amerike koji je krenuo u lični krstaški pohod protiv popularizacije duvana među omladinom pa su shodno tome i njegove parodije namenjene upravo raskrinkavanju sladunjavih slogana po reklamama za cigarete.

Vojislav ĆIRKOVIĆ

(svet kompjutera)

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1371 korisnika na forumu :: 35 registrovanih, 7 sakrivenih i 1329 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 9k38, ajo baba, amaterSRB, Andrija357, Asparagus, Batinas, bladesu, Boris90, BSD, cenejac111, Dimitrije Paunovic, Djordjevic, Dorcolac, Fabius, Georgius, Karla, kihot, kybonacci, Leonov, Lieutenant, Mcdado, milos.cbr, mrvica78, nemkea71, procesor, Regrut Boskica, royst33, shadower78, srbijaiznadsvega, Srky Boy, Stanlio, stegonosa, Toper, Trpe Grozni, vathra