Error 81000306

3

Error 81000306

offline
  • Cigarette Smoking Man
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 9113
  • Gde živiš: Beograd

Meni MSN najnormalnije radi. Možda će zvučati kao offtopic, ali moj savet je da pređete na neki drugi mesindžer, kao što Bobi reče, aMSN, Trilian ili neki treći. Em ne brljave toliko, em su sigurniji. Wink



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 12 Jul 2007
  • Poruke: 113
  • Gde živiš: Valley of the Jedi

Isti problem koji mi traje vec tri dana.
Probao sam sve sto su mi /oni/ preporucili i kao sto sam pretpostavio - i dalje ne radi...

A pre ovoga radi savrseno



offline
  • Pridružio: 08 Feb 2008
  • Poruke: 5

Da li kojim slucajem svi koji imaju problem sa ovom greskom su korisnici telekom ADSL?

offline
  • Pridružio: 08 Jun 2007
  • Poruke: 10

Ja sam na ADSL. Sto?!

offline
  • SSpin 
  • Saradnik foruma
  • Pridružio: 09 Dec 2004
  • Poruke: 6488
  • Gde živiš: Nis -> ***Durlan City***

zlaja87 ::Da li kojim slucajem svi koji imaju problem sa ovom greskom su korisnici telekom ADSL?

Izgleda da si u pravu.

I ja sam Telekom ADSL... dakle, zakljucujemo... Evil or Very Mad Bebee Dol

offline
  • Branislav
  • Pridružio: 27 Feb 2006
  • Poruke: 1762
  • Gde živiš: Sombor

Jupi... Telekom nas blokira... Ma da...
Nego, imam dva racunara spojena preko cuvenog rozo-belog telekomovog modema/rutera na ADSL i na racunaru, koji je spojen preko USB MSN ne radi, a na racunaru, koji je spojen preko LAN MSN radi...
Isti je slucaj sa nekoliko sajtova, tipa: facebook, brodyaga itd...

offline
  • Pridružio: 08 Feb 2008
  • Poruke: 5

Hm meni je spojen preko USB, no evo sad cemo proveriti za Lan, pa cemo znati na cemu smo...
Ali definitivno nesto u telekomu ne valja...

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Resenje:

U browser kucajte 192.168.1.1 ( ako je modem povezan preko mreze) ili 192.168.1.2 ( ako je modem povezan preko USB-a ). Kada vam trazi username i pass vi unesite admin (i kao username i kao pass). Nakon toga idite BASIC -> WAN settings i sa desne strane kliknite na ikonicu u obliku olovke. Nakon toga, u donjem delu idite na Configured MTU i umesto 1432 stavite 1480. Na kraju kliknite na Submit pa Save all.

offline
  • Pridružio: 08 Feb 2008
  • Poruke: 5

m4rk0 ::Resenje:

U browser kucajte 192.168.1.1 ( ako je modem povezan preko mreze) ili 192.168.1.2 ( ako je modem povezan preko USB-a ). Kada vam trazi username i pass vi unesite admin (i kao username i kao pass). Nakon toga idite BASIC -> WAN settings i sa desne strane kliknite na ikonicu u obliku olovke. Nakon toga, u donjem delu idite na Configured MTU i umesto 1432 stavite 1480. Na kraju kliknite na Submit pa Save all.

Zagrljaj
Hvala...

offline
  • Pridružio: 12 Jul 2007
  • Poruke: 113
  • Gde živiš: Valley of the Jedi

Omg thx Smile

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 735 korisnika na forumu :: 7 registrovanih, 2 sakrivenih i 726 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: DejanSt, Dorcolac, goxin, MikeHammer, mnn2, sasa76, Shilok