Specifikacija FotE

Specifikacija FotE

offline
  • NULL 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 06 Jan 2004
  • Poruke: 29
  • Gde živiš: Na zemlji

Broj igraca
neogranicen, klasicni single player uopce ne postoji kao opcija(kratki tutorijali za upoznavanje se samom igrom bi bili dostupni kao single player offline opcija, sve ostalo se odvija online). Svaki igrac ce dobiti svoj username i password. I onda ce kreirati virtuelni nalog tj samog igraca i za svu mogucu komunikaciju ce se koristiti poziv na taj virtuelni nalog. Kada igrac pogine kreirace novi virtuelni nalog. Na taj nacin korisnici ce moci da cuvaju svoj username i password.

Organizacija
Svi podaci o igracima se nalaze na glavnom serveru, svaki sistem je jedan ne zavisan server koji vodi racuna o samoj poziciji igraca i celokupnoj ekonomiji sistema, proizvodnji potraznji itd..Svi podaci ce biti vodjeni u triplikatu na klijentu, serveru zvezdi i glavnom serveru za trgovinu. A najmerodavniji ce biti na glavnom serveru kako bi se izbegao svaki vid varanja.

Borba
Borba izmedju brodova se odvija direktnom komunikacijom izmedju kompjutera ukljucenih u borbu a samo se kontrolni podaci salju na server kako bi se smanjilo samo opterecenje servera zvezde.

Ekonomski model
Ekonomski model je u potpunosti dinamican, cene svih proizvoda zavise od ponude i potraznje, sama proizvodnja svih artikala u igri je moguca putem fabrika. Takodje sve sto postoji u Fleets of the Empire ce se praviti od artikala ukljucujuci tu i brodove, stanice, oruzija itd...

Istrazivanje
Igraci/korporacije ce moci da pored fabrika, naprave labaratorije u kojima ce istrazivati nove modele oruzija/brodova/dodatne opreme za brodove ili ce pokusavati da unaprede postojece modele. Kada istraze novi model. Dobice spisak potrebnih sirovina da proizvedu zeljenu stvar. Takodje to ce proizvoditi u odgovarajucim fabrikama.

Sistemi
Broj sistema u samoj igri nije ogranicen, za prvu radnu verziju cilj je napraviti jedan popuno funkcionalni sistem. Kada igra bude pustena u masovno igranje taj prvi osnovni sistem ce biti vojna zona. Gde ce biti testirani novi modeli brodova i oruzija.

Planete
Svaki sitem bi imao po nekoliko planeta, sto naseljivih sto ne naseljivih a oko svake planete je moguce raditi orbitalne stanice. Takodje je moguce raditi Stanice-kolonije u asteroidnom pojasu. Stanice mogu biti potpuno u vlasnistvu igraca-korporacija dok su planete u trajnom vlasnistvu vlade a igraci-korporacije samo iznajmljuju-kupuju zemlju na neograniceno vreme tj do smrti igraca kada se zemljiste ponovo prodaje. Korporacije opstaju i posle smrti samoga igraca ali propadaju onoga trenutka kada troskovi prevazidju profit(tj bice ostavljen neki period od npr mesec dana da korporacija izadje iz dugova)ili kada svi clanovi korporacije budu ubijeni. Takodje postojace sistemi koji nece biti naseljeni, na takvim sistemima obicno ce se praktikovati rudarenje ili ce se skupljati ljudi koji beze od zakona itd...

Brodovi
Nacin upravljanja brodom je zamisljen vise kao simulacija tako da ce i kretanje kroz sistem biti dosta vremenski zahtevno osim ukoliko se ne koriste „star-lanes“ koji ce povezivati sve glavne tacke naseljenih sistema. Omogucavace 5 do 10 puta vece brzine od standardnih dok se brod krece kroz njih. Star-lanes ce biti moguce blokirati i na taj nacin napraviti “sacekusu” putnicima koji prolaze kroz njih.

Medjuzvezdano putovanje
Kretanje izmedju razlicitih sistema je zamisljeno putem wormhole-a tako da ce omoguci brzi prelaz izmdju sistema. Postojace i uradjene kapije tkz. Vestacki wormhole-ovi. I te kapije ce imati sigurnosnu zastitu koja ce omogucavati da vlasnici sistema zatvore kapije za odredjene brodove kako bi lakse hvatali kriminalce. Tu zastitu je moguce i zaobici ali ce trebati vremena a i zaobilazenje zastite ce aktivirati alarm. Prirodni wormhole-ovi ce imati i vremenski rok u kojem se pojavljuju i nestaju npr neki wormhole-ovi ce bit funkcionalni izmedju 15-20 datuma u mesecu, medjutim mogu i stalno da budu funkcionalni. Za razliku od vestackih koji su uvek funkcionalni.

Odnosi
Svako udruzenje(korporacija,klan,trade guild, imperija, vojska, policija) ce imati relaciju koliko je sa nekim igracem dobra ili losa u rasponu od (-100,100) ukoliko je ta vrednost izmeju (101,127) to znaci da je igrac clan tog udruzenja, i sto je taj broj vec to je njegova funkcija(vaznost) u samom udruzenju veca, vrednosti izmedju (-128,-100) oznacavaju da je to udruzenje objavilo nagradu za onoga ko ubije tog igraca. Ta vrednost odnosa je dosta vazna jer na osnovu nje udruzenje propisuje koliki je minimalni nivo protreban da bi pristali na stanicu ili se prizemljili na planetu koja je u vlasnistvu udruzenja, ili koje sve dodatke za brodove mozete kupiti, ili dali imate dovoljan nivo da bi ste trgovali na berzi itd... Vrednost odnosa je moguce promeniti na razlicite nacine npr napad na brod koji je clan udruzenja donosi odredjen broj negativnih poena, ali recimo ubistvo istog donosi sigurno veci broj negativnih poena. Sa druge strane ako uzimate misije ili radite neke druge stvari za to udruzenje onda je moguce da ce vas odnos rasti. Vlasnik udruzenja(njegov nivo je 127) odredjuje za sta je potreban koliki nivo i koliko koja vrsta akcije donosi pozitivnih ili negativnih poena.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1005 korisnika na forumu :: 33 registrovanih, 6 sakrivenih i 966 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 1798 - dana 19 Sep 2019 18:42

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _commandos_, A.R.Chafee.Jr., aljosa7, Bane san, bojank, cikadeda, cole77, cvrle312, Danijel Glavas, dejanbenkovic, Dicus, djordje92sm, Filodendron, FOX, ILGromovnik, Kordon, Kubovac, ljs, ljuba.b, lovac12, Lošmi, Marko Marković, MB120mm, Milos1977, ostoja, pedjolino76, pein, repac, Snorks, versus, voja64, Vojkan Petrovic, zillbg