Predstavljanje: Sprint Cross

22

Predstavljanje: Sprint Cross

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Napisano: 22 Maj 2012 20:11

Постојећи ЦДИ ти ради пос'о и преко 10.000 о/мин, што твој мотор не може да постигне без још чачкања. Ако је исправан, стандардни ће ти радити како ваља.

Ако до сада ниси, промени предњи ланчаник за један са нпр. 16 зуба.

И ако чачкаш карб, упознај се са принципима његовог рада, па ради корак по корак јер може да се догоди да једино боље повлачење кога будеш добио буде боље повлачење бензина из резервоара.

Dopuna: 05 Jun 2012 10:52

Ево идеје која би могла да помогне да се "пропадање" обртаја смањи или елиминише. Пробајте да од лима изрежете форму која је облика дихтунга између усисне лулице карба и главе, али са отвором у средини од 12, па 14, 16 милиметара или који год да пречник донесе позитивне промене. Ако се то ради, треба обратити пажњу да мотор на том споју где се постави та плочица случајно не вуче фалш-ваздух.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Misliš da tako smanjimo usis, i sprečimo motor da previše smeše povuče?



offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Па пре да убрзаш кретање смеше горива и ваздуха.

Код мене је лулица на излазу ужа на излазу него на улазу, а запало ми је за око да нешто тако има и на лулицама за карбове "Хондиних" модела "Горила" и ПБР.





Уз то, мислим да је лулица од 22 мм, какава је код тебе и Орлушине, у сваком случају "оверкил". Знам да постављање лима са мањим отвором није као дифузор код кога се тај унутрашњи пречник постепено смањује, али вреди покушати.

offline
  • Pridružio: 07 Maj 2004
  • Poruke: 1527

Bajkeri...sto ste zapostavili temu bre?

Evo par novosti od mene.
Ono sto skripi sam resio ali sam morao dosta toga da razvalim:






Dalje karburator sam cackao,smesa je bila previse bogata.
Vratio sam onaj zarez nazad kako je bilo fabricki i sad motor lepse radi i reaguje na gas ali za nijansu ima manju snagu. Dok je pre trzao kad mu se da jaci gas.
I karburator vrlo malo reaguje na podesavanje iz nekog razloga?!
Filter vazduha sam skidao i stavljao carapu pa motor jos gore vuce,trza i lose radi tako da sam vratio fabricki samo ga lepo oprao.

I sad razmisljam sta vise da mu radim...nekako mi je logicno da treba jos malo brze da ide sobzirom da je pojacan,da je skinut katalizator,stavljena veca dizna,prosiren izduv....
Moram opet taj karburator da razvaljujem,menjam dizne...ne znam vise ni ja sta da mu radim.

---------------------\\
Oznacio sam sve zanimljive destinacije u mojoj okolini u precniku od 150km i planiram malo da se bacim na putovanja jer imam vremena i volje.
Ako neko moze da mi kaze sta obavezno da ponesem od alata,rezervnih delova ,opreme itd... Kako da se spremim za taj "dalji" put ?

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Lonely Eagle ::Bajkeri...sto ste zapostavili temu bre?
Возикамо се.

Lonely Eagle ::Ono sto skripi sam resio ali sam morao dosta toga da razvalim:
Да, био је то тешко решив проблем. Very Happy

Lonely Eagle ::Dalje karburator sam cackao,smesa je bila previse bogata.
Vratio sam onaj zarez nazad kako je bilo fabricki i sad motor lepse radi i reaguje na gas ali za nijansu ima manju snagu. Dok je pre trzao kad mu se da jaci gas.
I karburator vrlo malo reaguje na podesavanje iz nekog razloga?!

Чачка се мечка, а карб се подешава.

Ево ти илустрација за које режиме рада мотора одговара који део карба. Погледај који део одговара за који режим рада, па онда експериментиши са њим.



Lonely Eagle ::Filter vazduha sam skidao i stavljao carapu pa motor jos gore vuce,trza i lose radi tako da sam vratio fabricki samo ga lepo oprao.
Да ли си га после прања мало подмазао?

И опет ти пишем: ако иде 65 +- 5 на сaт, онда твоје моторче иде колико му снага и маса дозвољавају. Физику не мож' да зезнеш.

Lonely Eagle ::Ako neko moze da mi kaze sta obavezno da ponesem od alata,rezervnih delova ,opreme itd... Kako da se spremim za taj "dalji" put ?
Купи аутобуску карту. Mr. Green

offline
  • Pridružio: 07 Maj 2004
  • Poruke: 1527

Napisano: 26 Jun 2012 11:37

Dobar ti je smisao za humor Mr. Green




Zorge ::Napisano: 22 Maj 2012 20:11



И ако чачкаш карб, упознај се са принципима његовог рада, па ради корак по корак јер може да се догоди да једино боље повлачење кога будеш добио буде боље повлачење бензина из резервоара.





Ali i ti cackas mecku Wink


Sta god sam radio kad rucica za gas dodje na zadnju 1/4... motor pocinje da trza/gusi se i odrzava tu brzinu. A to je sad na ravnom 50-55 po njegovom kmh. Ne mogu vise ni 60 da izvucem.

Dopuna: 26 Jun 2012 11:42

E,da ...probacu i svecicu da zamenim....

offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Ja sam moj parkirao neko vreme, nemam trenutno volje da se bakcem sa njim. Pre neki dan sam cistio rezervoar, sav je zardjao od kvalitetnog goriva, morao sam peskom da ga ispiram...

Smesu najlakse podesavas tako sto stavis motor u ler rezim, ali sraf za ler stavi na max, onda podesavas smesu, i gledaj na kojoj poziciji ima najvei broj obrtaja, kada to zavrsis onda m podesi ler.
Katalizator nema uticaja na brzinu ili rad motora, a ono i nije katalizator, vec ne znam ni ja sta. Dizna nema tolikog uticaja,mozes da stavis i vecu, ali ce motor ici samo gore, preko .80mm ne mere.
Kada menjas filter potrebno je da podesis smesu da bi motor pravilno radio. Ako ti se bas ide 100km/h, a ne vozis po velikim uzbrdicama, kupi prednji lancanik od jedno 18 zuba,, em ce bolje da ubrzava, a i imaces brzinu.

@Zorge Glavna sapnica je? Usisno grlo ili glavna dizna?

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Lonely Eagle ::Sta god sam radio kad rucica za gas dodje na zadnju 1/4... motor pocinje da trza/gusi se i odrzava tu brzinu. A to je sad na ravnom 50-55 po njegovom kmh. Ne mogu vise ni 60 da izvucem.
То значи да мотор не добија довољно горива на високим обртајима. Пошто си испробавао са разним дизнама, покушај мало и са различитим иглама карбуратора; нађи некакве игле од Томоса или чега већ, али да су различитих димензија од оне која је на PZ који је на мотору. Ово може да буде последица мањка ваздуха, али ако је стандардни филтер у реду, не би смело да буде проблема.

Је ли, а ниво горива у лончету? Јеси ли проверавао?

Него, ево мало штива о карбураторима, па можда нешто помогне - http://forum.pyrotherm.rs/forum/index.php?showtopi.....gNewSkin=2

ivance95 ::@Zorge Glavna sapnica je? Usisno grlo ili glavna dizna?
Ово последње.

offline
  • Pridružio: 07 Maj 2004
  • Poruke: 1527

@Zorge

Jel moze nesto da se uradi sa ovom prednjom gumom? Izgleda ruzno, tanka kao na biciklu.
Recimo da se stavi malo veca ili bar sa vecim kramponima?
Ako moze gde mogu da je kupim i kolika je cena ?

offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Može bilo koja 2,75-21.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1011 korisnika na forumu :: 44 registrovanih, 3 sakrivenih i 964 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., amaterSRB, Bobrock1, bokisha253, ccoogg123, cenejac111, dankisha, darkojbn, dragoljub11987, flash12, FOX, GenZee, Georgius, HrcAk47, hyla, ILGromovnik, jackreacher011011, Još malo pa deda, Karla, kobaja77, Koridor, mercedesamg, Mlav, moldway, nextyamb, nikoladim, novator, ObelixSRB, Oscar, Parker, Pikac-47, Pohovani_00, Rakenica, randja26, Romibrat, Simon simonović, Skywhaler, Srle993, stegonosa, strela, styg, TheBeastOfMG, Vatreni Zmaj, žeks62