Posto ste uspesno odradili Tutorial 1, prelazimo na 2, kontrolisanje pomocu tastature.
1. Ispod texture i pozicije dodajemo jos dve nove stvari:
KeyboardState KeyState;
const float BrzinaKretanja = 1.0f;
2. Spustite se nize do dela Update(), i dodajte sledeci kod:
KeyState = Keyboard.GetState();
if(KeyState.IsKeyDown(Keys.Left))
pozicija.X -= BrzinaKretanja;
if(KeyState.IsKeyDown(Keys.Right))
pozicija.X += BrzinaKretanja;
if(KeyState.isKeyDown(Keys.Up))
pozicija.y -= BrzinaKretanja;
if(KeyState.IsKeyDown(Keys.Down))
pozicija.y += BrzinaKretanja;
KeyboarState - ovim pristupamo tastaturi.
Ako se pitate zasto je na nekim mestima -= a na nekim +=, to je iz prostog razloga sto imamo dve koordinate, sto znaci da po X imamo dva smera(negativan i pozitivan) i po Y imamo dva smera(negativan i pozitivan).
3. Pokrenite igru,pritiskom na F5, trebalo bi da mozete da kontroliste objekat.
|