lopta prati u non-stop kursor ??

lopta prati u non-stop kursor ??

offline
  • Pridružio: 03 Jan 2006
  • Poruke: 37

Pozdrav dobri ljudi,pokusao sam odraditi primer da mi lopta prati u non-stop kursor,
svasta sam pokusavao,ali bez uspeha,moze li neko da objasni kako da izmenim moj primer,
nesto mi bas ne ide ovo od ruke sa kamerama,i 3D prostorom,sav se pogubim u njemu.
Hvala puno,pozzzz


mycity.rs/must-login.png

Dopuna: 21 Maj 2006 20:25

Evo ja opet,bio sam dodao SkyDom,namestio zvezdice,sunce i zemlju,i postavio jedan DummyCube
i u njega namestio kao neku metu uz pomoc linija.Zatim sam dodao GLNavigator1 i GLUserInterface1,
i poceo se okretati oko svoje ose,i na svakake nacine sam okrecao sve i svasta,ali mi se meta nikako nepokrece zajedno sa kamerom,
svasta sam pokusavao,menjao sam TargetObject i za kameru i za Navigator-a.Nadam se da sam bio
jasan,moze mala pomoc,neki hint Smile oko ovoga kako da resim!Hvala puno,pozzz



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

1. Pogledaj primer Demos\Movement\ObjMove. Tu imas primer kako da koordinate misa prevedes u koordinate na koje objekat treba se pomeri.

2. Da bi ti meta stalno bila ispred kamere, najlakse je da postavis medu kao child u kameri. Pomeranjem kamere ce se pomerati i meta.



offline
  • Pridružio: 03 Jan 2006
  • Poruke: 37

Srki ajde molim te pogledaj primer,probao sam da stavim kao child i ranije ali mi prijavi neku c++ runtime gresku,pa sam mislio da tako nemoze,evo
primera i exe sam uplodovao da vidis sta mi ispise,prepravi ga,molim te,
i obajsni gde sam pogresio,hvala puno za oba odgovora.
pozzz

mycity.rs/must-login.png

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Meni ne izbacuje nikakvu gresku kad iskompajliram program i pokrenem ga. Koristim CVS verciju GLScene pa su tu mozda popravili neki bug.

Za prikazivanje nisana i slicnih stvari je najbolje da koristis HUD komponente.

Dopuna: 22 Maj 2006 19:50

Odavno se nisam igrao sa GLScene... prosto je neverovatno kako je lako napraviti svasta za par minuta Smile

Evo... ovako bi se to moglo odraditi uz pomoc Hud Sprite (sam sam pisao kod za okretanje jer nesto ne volim one navigatore Smile ).

https://www.mycity.rs/must-login.png

offline
  • Pridružio: 03 Jan 2006
  • Poruke: 37

Sad sam video sta si postovao,bas je ekstra.Hvala puno,pozzzz

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 748 korisnika na forumu :: 8 registrovanih, 0 sakrivenih i 740 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Bubimir, cikadeda, Koridor, Marko Marković, marsovac 2, milenko crazy north, Mixelotti, slonic_tonic