Napisano: 03 Mar 2010 20:15
Ne.U knjigu evidencije prometa usluga knjižiš pomet ostvaren od usluga koje vršiš u radnji. Ono što nisam stigla da proverim je podatak da se od 01.01.2010. jedinstveno vodi trgovačka knjiga. Kad stignem da proverim, javljam se.
Dopuna: 04 Mar 2010 21:13
Proverila sam. Ima drastičnih izmena od 01.01.2010. i od 20.01.2010.god. Trgovačka knjiga je ukinuta, KEPU je sad glavna stvar!
Pročitaj član 1. Pravilnika o evidenciji prometa robe i usluga
http://ekonomija.files.wordpress.com/2010/01/pravi.....usluga.pdf
1) Privredna društva i druga pravna lica i preduzetnici koji obavljaju promet robe ili vrše usluge u prometu robe (u daljem tekstu:
obveznik), vode evidenciju o primljenoj i prodatoj, odnosno isporučenoj robi i izvršenim uslugama u Knjizi evidencije prometa i
usluga - obrascu KEPU koji je odštampan uz ovaj pravilnik i čini njegov sastavni deo (u daljem tekstu: Knjiga evidencije).
(2) Evidencija iz stava 1. ovog člana vodi se posebno za svaki objekat, prodajno mesto, odnosno poslovnu prostoriju.
(3) Obveznik koji u okviru objekta, prodajnog mesta ili poslovne jedinice ima više odeljenja, vodi posebnu Knjigu evidencije za
svako odeljenje.
Ovo pod 3) te kači u smislu da se svaka delatnost koju obavljaš u istoj prostoriji može tretirati odeljenjem, što povlači obavezu da vodiš zasebnu KEPU za trgovinu, pa onda drugu za komision i treću za fotokopiranje. Inspektori će biti oduševljeni isto kao i vlasnici s tolikom papirologijom!
Nove izmene i dopune tog Pravilnika primenjuju se od 20.02.2010.god., a kako pominješ i komisionu delatnost, dobro bi bilo da se upoznaš i sa obavezom u pogledu komisione robe i dostavljanjem popisnih lista
http://www.asekonomija.com/index.php/topic,6.msg2920.html#msg2920
|