Vodjenje posebnih knjiga?

Vodjenje posebnih knjiga?

Idi na vrh
offline
  • Pridružio: 23 Jan 2010
  • Poruke: 11

Da li preduzetnik koji ima registrovano trgovinsko komisionu radnju i u okviru nje vrsi i usluge fotokopiranja mora da vodi tri posebne KEPU knjige,posebno za trgovini,komision i posebno za fotokopiranje?. Da se razumemo sve se to nalazi u jednoj radnji



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
Idi na vrh
offline
  • Pridružio: 29 Jan 2009
  • Poruke: 488
  • Gde živiš: tako blizu, a tako daleko

Napisano: 03 Mar 2010 20:15

Ne.U knjigu evidencije prometa usluga knjižiš pomet ostvaren od usluga koje vršiš u radnji. Ono što nisam stigla da proverim je podatak da se od 01.01.2010. jedinstveno vodi trgovačka knjiga. Kad stignem da proverim, javljam se.

Dopuna: 04 Mar 2010 21:13

Proverila sam. Ima drastičnih izmena od 01.01.2010. i od 20.01.2010.god. Trgovačka knjiga je ukinuta, KEPU je sad glavna stvar!
Pročitaj član 1. Pravilnika o evidenciji prometa robe i usluga
http://ekonomija.files.wordpress.com/2010/01/pravi.....usluga.pdf
1) Privredna društva i druga pravna lica i preduzetnici koji obavljaju promet robe ili vrše usluge u prometu robe (u daljem tekstu:
obveznik), vode evidenciju o primljenoj i prodatoj, odnosno isporučenoj robi i izvršenim uslugama u Knjizi evidencije prometa i
usluga - obrascu KEPU koji je odštampan uz ovaj pravilnik i čini njegov sastavni deo (u daljem tekstu: Knjiga evidencije).
(2) Evidencija iz stava 1. ovog člana vodi se posebno za svaki objekat, prodajno mesto, odnosno poslovnu prostoriju.
(3) Obveznik koji u okviru objekta, prodajnog mesta ili poslovne jedinice ima više odeljenja, vodi posebnu Knjigu evidencije za
svako odeljenje.

Ovo pod 3) te kači u smislu da se svaka delatnost koju obavljaš u istoj prostoriji može tretirati odeljenjem, što povlači obavezu da vodiš zasebnu KEPU za trgovinu, pa onda drugu za komision i treću za fotokopiranje. Inspektori će biti oduševljeni isto kao i vlasnici s tolikom papirologijom!

Nove izmene i dopune tog Pravilnika primenjuju se od 20.02.2010.god., a kako pominješ i komisionu delatnost, dobro bi bilo da se upoznaš i sa obavezom u pogledu komisione robe i dostavljanjem popisnih lista
http://www.asekonomija.com/index.php/topic,6.msg2920.html#msg2920



Idi na vrh
offline
  • Pridružio: 23 Jan 2010
  • Poruke: 11

Sve to sto si mi objasnila sam znao i ja,amo mi je bilo potrebno jos necije misljenje.Mnogo sam ti zahvalan za informacije.


Potreban je samo minut da se registrujete - da biste učestvovali u diskusiji:
Izaberite vaše korisničko ime [username] :
Vaša email adresa je [email] : Email adresa mora biti tačna!
Ukucajte željenu šifru [password] :
Ukucajte šifru ponovo [password again] :
Jezik [language] :




Ili se jednostavno uloguj preko Facebook-a:
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 165 korisnika na forumu :: 9 registrovanih, 0 sakrivenih i 156 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 1311 - dana 15 Nov 2012 21:40

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: bato, Chuck Norris, micafloyd, Mixelotti, pera12345, Rade Jakovljevic, Springfield, Wisdomseeker, Žan Klod vam dam
Siguran hosting