Renault laguna 3

Renault laguna 3

offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Svojim stilom koji je razultat potrage za dinamičnom, mekom i elegantnom linijom, nova Laguna prirodno pripada svetu vrhunskih putničkih krstarica. Iako će perjanica kompanije Renault široj javnosti biti predstavljna na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu, Automagazin portal odlučio je da Vas bliže upozna novom Lagunom.

Već na prvi pogled, nova Laguna odiše svežinom i atraktivnošću. Ona je dinamična, meka i elegantna. Prednjim delom dominiraju profilisana svetla, dugi pokrivač agregata koji se spušta i otvori za vazduh koji upućuju na prisutnost snažnih agregata. Sa dužinom od 4,69 metara, nova Laguna nasledila je uravnotežene proporcije u svrsi što dinamičnijih linija. Središnja bočna linija, koja se blago spušta ka zadnjem delu automobila pojačava osobnost i eleganciju. Donji deo automobila, sa naglašenim pragovima, čvrsto leži na aluminujumskim felnama prečnika od 16 do 18 inča. Na limuzini se atraktivna linija nastavlja na prtljažnik, odmah ispod zadnjih LED dioda, koja noću osiguravaju prepoznatljiv svetlosni potpis automobila. Uz agregate veće zapremine, dve hromirane izduvne cevi upućuju na prisutnost snažnih agregata. Uporedo sa sedan verzijom, Renault je svetu u isto vreme predstavio slike karavanske izvedbe. Dinamična i moderna karavan izvedba ističe se velikim nagibom zadnjeg stakla. Sa produženom zastakljenom površinom, oblik trećeg bočnog stakla naglašava dinamičnu liniju nove Lagune. Praktičan i funkcionalan karakter automobila dodatno ističu brojne inovacije i kada je reč o mestima predviđenim za odlaganje sitnica. Na sve to, potreban je samo jedan pritisak na dugme da bi se otvranjem zadnjih vrata pristupilo prtljažnom prostoru sa idealno ravnim podom.




Unutrašnjost nove Lagune nas prosto očarava, kao njena spoljašnjost. U Unutrašnjosti preovladava vrhunska završna obrada i materijali. Budući da se prostire celom širinom vozila, armaturna ploča doprinosi osećaju u automobilima visoke klase. Sve komande, kao i prikazi informacija osmišljeni su da zadovolje optimalnu ergonomiju vozača. Zavisno od visine opremljenosti, središnja konzola obuhvata komandu automatske ručne kočnice, komande regulatora brzine i komande navigacionog sistema i telefona. Drvo i koža biće prisutni u "Initiale", koja nudi unutrašnjost u svetlim ili tamno sivim tonovima. Presvlake u kombinaciji kože i Ancantare povezane su sa metalik ukrasnim detaljima, koji su karakteristični za izvednu "Dinamique" sa tamnosivom unutrašnjosti u upravljačem po uzoru na onaj iz Formule 1 (samo podseća) i sedištima sa bočnim ojačanjima, koja upućuju na dinamičan karakter automobila.




III generacija Lagune biće dostupna u širokoj gami motora sa menjačima sa 6 stepeni prenosa, od kojih je svaki najbolji u svojoj kategoriji, a sve to doprinosi sjajnom užitku u vožnji i smanjenoj potrošnji. Gama benzinskih agregata postepeno će se komercijalizovati počevši sa benzinskim dvolitarskim agregatom (kodna oznaka M4R) sa 16 ventila i 145 konjskih snaga, koga krase dinamičnost, elastičnost i tihi rad. Ovaj motor krasi odlična kriva obrtnog momenta, snaga u vosokim obrtajima i sjajna zvučna izolacija. Ovaj agregat plod je saradnje kompanija Renault i Nissan. Sledi benzinski turbo motor sa 16 ventila, koji razvija 170 konjskih snaga. Ovaj motor dolazi u kombinaciji sa šestostepenim automatskim menjačem. Gama dizelskih motora oslanja se na dva agregata, koji predstavljaju sami vrh na tržištu: provereni 1.5 dCi, snage 110 KS, koji predstavlja najbolji odnos između performansi, potrošnje i cene, a koji ima status Eco lidera (136 g CO2/km) i motor 2.0 dCi, dostupan u tri nivoa snage (130, 150 i 175 KS), koji će biti dostupan u kombinaciji sa 6 stepeni prenosa čak i u izvedbi snage od 150 KS. U okviru Renaultovog "Ugovora 2009", nova Laguna bitno će doprineti merama za očuvanje okoline, Renault ECO2, zahvaljujući agregatima koji će zadovoljiti Euro5 ekološku normu.




Nova Laguna stvorena je kako bi ponudila pravi užitak za upravljačem, zahvaljujući ponašanju na putu, koje čini referencu u klasi. Reaktivna i precizna šasija, kako u pogledu upravljanja, tako i kontorli amplitude u krivini, nalazi se na najvišem nivou na tržištu. Ovaj rezultat prvenstveno je postignut tvrđem vešanju i smanjenom prenosnom odnosu upravljačkog mehanizma. Zahvaljujući radu koji je primenjen na amortizerima, udobnost je i dalje na najvišem nivou. Prema navodima fabrike, nova Laguna donodi još više užitka u vožnji, a u isto vreme obezbeđuje visok nivo udobnosti i komfora. Renault navodi da će nova Laguna svojim putnicima uliti osećaj bezbrižnosti, uz najbolji nivo udobnosti i sigurnosti u klasi, zajedno sa prvoklasnom termičkom udobnošću. Dakle, u novoj Laguni uživaćete posebno u "akustici", koja će biti posebno obrađena kod verzija sa dizel agregatima.




Pored vrhunske udobnosti, komfora i odlične ergonomije, nova Laguna pruža i osećaj bezbrižnosti svojim putnicima, zahvaljujući najvišem nivou aktivne i pasivne sigurnosti u klasi. Vodeći se iskustvom Renaulta na polju sigurnosti, posebna pažnja posvećena je bočnom udaru. Ekskluzivni sistem sastoji se od dvostrukog bočnog vazdušnog jastuka poslednje generacije sa dve komore i dva stepena naduvavanja, kao i dva senzora ugrađena u prednja vrata i središnji stub. Sve to kontroliše poseban programski dijagram koji prilagođava vreme delovanja snazi udarca. U pogledu aktivne sigurnosti, nova Laguna može se pohvaliti jednim od najboljih kočionih sistema na tržištu. Uz pojačan nadzor nad procesima osmišljavanja i proizvodnje automobila, više od 120 Laguna prošlo je preko 6 miliona kilometara u svim klimatskim uslovima i na najzahtevnijim putevima na svetu. I u pogledu ekologije nova Laguna predstavlja sami vrh u klasi. Laguna je rođena unutar projekta CO2, koji ima za cilj identifikaciju ekoloških i štedljivih automobila. Nova gLaguna nudi verziju koja ispušta samo 136 grama CO2 i koja sadrži više od 35 kilograma recikliranog plastičnog materijala. Radi dodatnog smanjenja potrošnje goriva, nova Laguna u proseku je lakša za 15 kilograma u odnosu na prethodni model.




Uslov postavljen Renaultovim inženjerima i stručnom osoblju koje je bilo zaduženo za usavršavanje nove Lagune bili su i privlačna kupovna cena, održavanje i servisiranje za sve kupce. Reč je o jako bitnom pojmu ukupnog troška vlasništva (total cost of ownership) jer uzima u obzir finansijske aspekte vezane za vlasništvo nad automobilom (devalvacija ili ostatak vrednosti), njegovo korišćenje (recimo porezi na potrošnju benzina) i njegovo održavanje (potrošnja guma, kontrolni pregledi i td.) Do sada je važilo pravilo za Renault: bez obzira na kvalitet, pad cene polovnjaka je drastičan. Međutim, nova Laguna će sigurno prekinuti to pravilo.




Šta je "Renault ECO2"?

To je Renaultova koncepcija koja istinski brine o zaštiti čovekove okoline. Oznaka "Renault ECO2" označava Renaultove mere za očuvanje okoline, a nalazi se na automobilima koji u isto vreme zadovoljavaju ekološke i ekonomske kriterijume: proizvedeni su u fabrici koja ima sertifikat ISO 4001, imaju emisiju manju od 140 g CO2/km (ili su na Bioetanol E85 ili biodizel B30), a najmanje 5% plastičnih delova su reciklirani proizvodi. Dizel verzija nove Lagune snage 110 KS ispunjava sve uslove "Renault ECO2" standarda. Napravljena je na način da se 85% njenih delova mogu reciklirati, a 95% obnoviti do 2015. godine, sa više od 35 kilograma recikliranih plastičnih materijala, i sa više od 15 kilograma obnovljivih materijala.



www.automagazin.rs



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Nemam reci, svaki komentar je suvisan! Laguna je oduvek bio automobil samo su grozni oko tih kvarova! Skupo im je odrzavanje!
Inace, mnogo lepo izgleda Laguna Karavan verzija!



offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

laguna 1 pa i 2 u prvim verzijama je imala problema oko tih sitnih kvarova koji su znali da nerviraju, kasnije su ispravili, a za ovu "trojku" su najavili da ce biti jedan od najpouzdanijih automobila, ali dok se u to ne uverimo nista, mada ovaj auto je prosao ogromna testiranja i mucenja!!

offline
  • igor86  Male
  • Stručni saradnik
    Web programiranje
  • Pridružio: 24 Maj 2006
  • Poruke: 1633

Gledao sam slike, i nije mi se cinila kao nesto fin auto bar po vanjskom izgledu. Ali kada sam je vidio na sajmu to je bila potpuno druga prica, pogotovo karavan verzija. Vrhunsko auto. Preporucio bih 2.0 diesel motor, posto su benzinci premalo elasticni, naravno ne mislim na model 3.0.

I bas me interesuje da li je neko imao prilike da se vozi u laguni sa 6 brzina. Posto u modelu sa 5 brzina, Laguna 1 1.8, u petom stepenu prenosa pri 2000 obr/min brzina je 65 km/h. Puno lose.

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

U Laguni 2 sam se vozio pre 2 nedelje.

Sused je kupio za 4000 eura i mogu da kazem da je dobar i udoban automobil! Ima lepo paljenje! Vozio sam se 400 metara i to je dovoljno jer se vozis u najsigurnijem automobilu Evrope!
Sa Lagunom 1 su imali problema oko menjaca. Ogromnih! Cuo sam, poznavao sam coveka sa problemom i citam po Forumima kako se ljudi zale na menjac! Bebee Dol Pre neki dan sam video na svedskom Forumu, covek se javio i napisao da je u totalnom haosu jer mu riknuo menjac na Laguni! (znate sta znaci kad rikne menjac, a morate na pos'o sutra ujutro 4-5 km, a buss ne dolazi u obzir)
Evo pronasao sam i jedan tekst na netu o Laguni pa prevedite ako znate! Ja razumem malo!

''Bought the car in August last year and said then that the gearbox sounded funny, i was told not to be paranoid. In April this year i decided to ignore everyone and change the box oil, when we took the plug out a cupfull of 'butter' sludged out
It turned out there had been a rip in the 'Inner drive shaft boot' (longer more annoying story) which is where my gearbox oil had gone, now i'm unsure if i'd be driving it without for 8 months? cue Renault who got the part and fitted it replacing the oil at the same time. I was hoping i'd got away with it and the gearbox was undamaged but a couple''

Evo sta je napisala najpopularnija svedska novina Aftonbladet!
Problemi sa menjacem, elsistem, kocnice...Od 100 testiranih automobila, 49 velikih gresaka i 90 malih!

offline
  • igor86  Male
  • Stručni saradnik
    Web programiranje
  • Pridružio: 24 Maj 2006
  • Poruke: 1633

Cuo sam da problema sa mjenjacem imaju 3.0 benzinci za 6 brzina. Ali moram da napomenem da mi se nikako ne svidja mjenjac sto se tice preciznosti, pikado je mala maca Smile

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

igor86 ::Cuo sam da problema sa mjenjacem imaju 3.0 benzinci za 6 brzina.
Da, da i ja sam cuo i tom se coveku pokvario menjac sa 6 brzina! Smile Ne znam kolika je to slucajnost ali tako je!
Udoban automobil i brz!

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682



Renault Laguna sa novim licem.
Renault će na domaćem terenu, na sajmu automobila u Parizu, krajem meseca održati svetsku premijeru redizajnirane Lagune treće generacije.
Među nekoliko svetskih premijera koje je Renault najavio za pariški sajam svakako će se isticati i redizajnirana Laguna, koja se u svojoj trećoj generaciji do sada i nije baš proslavila popularnošću i prodajnim rezultatima.
U Renaultu se nadaju da će “faza 2” treće Lagune pozitivno promeniti imidž ovog automobila, i da će ga učiniti privlačnijim širem krugu kupaca.

http://www.atastars.rs/auto-industrija/20449-renault-laguna-sa-novim-licem

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Ranije verzije su bila dosta popularne i dobro prodavane, sto se bas i ne moze reci za aktuelnu verziju. Dosta im je visoka cena a u tom segmentu se sada bas moze dosta birati izmedju ponudjenih modela.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1047 korisnika na forumu :: 32 registrovanih, 4 sakrivenih i 1011 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., airsuba, babaroga, bojank, BORUTUS, Botovac, bufanje, ccoogg123, Darkhunter, DonRumataEstorski, draganl, draggan, dragoljub11987, Georgius, gorican, HogarStrashni, Ivica1102, ivica976, kikisp, Kubovac, Magistar78, milenko crazy north, nemkea71, nenooo, Outis, Panonsky, pein, Shinobi, sickmouse, slonic_tonic, vaso1, Webb