Pravljenje igre za android - memorija

Pravljenje igre za android - memorija

offline
  • Pridružio: 10 Dec 2014
  • Poruke: 29

Imam nekoliko pitanja u vezi izrade igre za android. Igra je trenutno 3d, ali mozda je prepravim u 2d ako ce manje memorije zauzimati.
Da li je bitno koliko imam skripti?
Da li scene zauzimaju dosta memorije tj. da li za 40 levela da napravim i 40 scena? o.O
Koliko objekti uticu na memoriju?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Lead Developer ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Go 5 Creative
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12301

Unity?



offline
  • Pridružio: 10 Dec 2014
  • Poruke: 29

Da da unity

offline
  • Lead Developer ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Go 5 Creative
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12301

Citat:Da li je bitno koliko imam skripti?

Ukratko : Ne.

Obrati pažnju na :
Brisanje callbackova kad ih ne koristiš.
Na preterivanje sa Update i sličnim funkcijama ako za to nema potrebe ili ako možeš to da globališeš u jednoj skripti.

Citat:Da li scene zauzimaju dosta memorije tj. da li za 40 levela da napravim i 40 scena? o.O

To zavisi od više faktora. *1
Odgovor na drugi deo pitanja zavisi od tvoje igre.

Ako je svaki nivo priča za sebe sa vrlo kompleksnim događajima, verovatno bi hteo da koristiš posebnu scenu.

Pak ako nivo deli većinu događaja, na primer sokoban ili neki šuter koji koristi nasumično generisane neprijatelje, onda bi koristio verovatno jedan nivo a težinu, neprijatelje ili okruženje menjao prema nekim parametrima.

Možeš da kombinuješ oba (npr. ako imaš posebna okruženja za svaki nivo u takvoj šuter igri).

Možda da imaš nešto poput CoD-a pa da imaš sekcije grada u sceni i kombinuješ sa SceneManagement-om koji je nedavno dodat ... itd.

*1
Obrati pažnju na :
Resources folder

Citat:In Unity you usually don't use path names to access assets, instead you expose a reference to an asset by declaring a member-variable, and then assign it in the inspector. When using this technique Unity can automatically calculate which assets are used when building a player. This radically minimizes the size of your players to the assets that you actually use in the built game. When you place assets in "Resources" folders this can not be done, thus all assets in the "Resources" folders will be included in a build.

Ako imaš problem sa veličinom igre, pogledaj drugi odgovor ovde :
http://gamedev.stackexchange.com/questions/103146/.....t-in-unity

Ako ne zaboravim, videću da ja odradim nekoliko testova sa veličinom i performansama pa ću da napišem otkrića u ovoj temi.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 497 korisnika na forumu :: 14 registrovanih, 1 sakriven i 482 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3028 - dana 22 Nov 2019 07:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Petar, Andrija357, Dorcolac, Drug pukovnik, ibssa, Ilija Cvorovic, indja, Mahovljani, Marko Marković, shaja1, sokars, suton, Trpe Grozni, yrraf