Nezadovoljstvo uslugama Orion Telekom

Nezadovoljstvo uslugama Orion Telekom

offline
  • Pridružio: 05 Mar 2014
  • Poruke: 1

Možda pišem u pogrešan forum, ali ovo moram da podelim sa nekim.
Evo mog pisma Orionu:
Ne radi mi internet od juče. Ovo je već drugi put od novembra, kad interneta nije bilo 5 dana, kada ste okrivili Telekom i problem sa centralom.

Vi ne možete biti internet provajder sa ovako nepouzdanim servisom i lošom podrškom!

Juče ceo dan je zauzet broj za podršku. Poslao sam tiket preko sajta Orion, niko mi ne odgovara!

Uporno sam zvao podršku i kad sam dobio, veza mi je prekinuta!

Ponovo sam zvao i bio 18. na listi čekanja!

Ljudi, šta vam je?

Hoću servis za koji sam platio!

Hoću da razgovaram sa nekim!



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • laza2 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 09 Apr 2014
  • Poruke: 2

Orion telekom,

je najgori internet provajder koji postoji i posluje u Srbiji.
Moj slucaj je da su na svoju ruku podigli cenu za usluge interneta, a da nas pritom nisu ni obavestili. Kada sam se zalio njihov izgovor je bio da su informaciju postavili na njihovoj stranici koju niko nije video. Za raskid ugovora su nam trazili da platimo 5000 din. Sada posto smo se iselili iz stana vec mesec dana ne mogu da nam prebace ADSL na novi broj pod izgovorom da je problem u Telekumu. Bilo ko da zeli da ima iole pristojan internet neka za pocetak izbegava Orion Telekom



offline
  • Pridružio: 12 Mar 2015
  • Poruke: 1

RAZOČARANJE KOJE SE UREDNO I SKUPO PLAĆA???
Sklopio sam ugovor sa Orionom za pružanje interneta i fiksne telefonije u toku 2011. godine, najpre nisam imao po nekoliko dana, ali i u toku dana po nekoliko sati interneta ili telefonske veze, na moju intervenciju tri puta sam menjao kod njih ruter, navodno on nije u redu. Na KO ZN VEĆ KOJU REKLAMACIJU ugradili su mi usmerenu antenu naravno sa novim dvogodišnjim ugovorom, koju su oni montirali, ali mi od tad 28.08.2012. godine ne radi fiksni telefon, internet je radio nešto bolje.
Nakon isteka te dve godine i više intervencija da mi telefon ne radi, sa upozorenjem da to mogu proveriti kroz njihov pregled saobraćaja, nije mi otklonjen nedostatak, iako sam sve račune za oba paketa uredno izmirivao, kao da imam i koristim telefon.
Kad je prekipelo 25.12.2014. godine (nakon isteka ugovorenog roka) otkazujem ugovor sa 31.12.2014. godine, ali sa ORIONOM tek počinju muke.
Oni moj otkaz zavode tek 08.01.2015. godine i taj dan zavode kao datum otkaza i traže da platim račun još za mesec dana iako nikave usluge, pa ni internet ne koristim od 25.12.2014. godine i traže da razdužim svu opremu, što ja činim 15.01.2015. godine.Tako da me sada duže sa računom i za januar, jer je navodni njihov otkazni rok 30 dana, iako ne pružaju nikakvu uslugu još od decembra. Očigledno je da njihov nemar i nemogućnost da primljeni otkaz zavedu na vreme i to što nisu došli da demontiraju opremu, traže od mene da ja to platim.
Naravno da su glatko odbili zahtev da mi izvrše povraćaj novca na ime ugovorenih, a nepruženih usluga fiksne telefonije i trajanju od skoro dve ipo godine. Pride, naveli su da će vraćenu opremu poslati na proveru ispravnosti o mom trošku, pa ako "utvrde" da je neispravna i to će mi dodatno tražiti da platim, po njihovom tumačenju, iako takva mogućnost ne stoji u ugovoru niti tzv. njihovim "opštim uslovima".Odbili su da preuzmu i izvrše proveru ispravnosti opreme na licu mesta kod mene.
A da ne pominjem to što su u jednom periodu izdavali, a potom prestali da šalju račune i ja nisam dobio račun i nisam ga blagovremeno platio, onda su me svakodnevno zvali, po meni, neki "reketaši" kojima su oni ustupili potraživanje bez moje saglasnosti, sa kojima sam odbijao razgovore, a po odlasku u njihovu poslovnicu, kratko su mi saopštili da oni više nemaju obavezu da mi šalju račune,jer me o tome nisu ni obavestili već da isti mogu preuzeti na njihovom sajtu i da to sve piše na sajtu, što nisam ni gledao niti proveravao.I niz drugih šikaniranja i nervoze, koje sam kao lojalni građanin, naravno uredno plaćao i ne znam šta će još da mi traže da platim.
Tako dragi moji sugrađani ŠTO DALJE PRSTE OD ORIONA. Razočaranje je previše blaga reč, a uz to dobro pripremite svoj novčanik da platite razlaz sa njima.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 733 korisnika na forumu :: 29 registrovanih, 6 sakrivenih i 698 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Rade, A.R.Chafee.Jr., bojanM84, cikadeda, Dannyboy, draggan, dragon986, DucicM, Gibli, goxin, HrcAk47, indja, mige, Mihajlo, milekNS, Miskohd, NoOneEver Dreams, Pohovani_00, raketaš, rovac, ruma, Smd, Sr.Stat., srecko81, suton, virked, VJ, Wiesel092, YU-UKI