Pitanja za Samsung Galaxy Y GT - S6102

2

Pitanja za Samsung Galaxy Y GT - S6102

offline
  • Fil  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 11 Jun 2009
  • Poruke: 16586

Zdravo Goco. Preporucujem ti da poslusas savet TwinHeadedEagle-a, jer je on najblizi problemu koji imas.
Znas dobro engleski, stoga prelistaj malo podesavanja na telefonu (Settings).

Ja cu da okacim primer sa svog telefona i dopuniti poruku.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 23 Avg 2012
  • Poruke: 60
  • Gde živiš: BG

Telefon ti skida preko mobilnog interneta (ne wifi-ja nego 3G,edge) i to ti trosi kredit.



offline
  • Fil  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 11 Jun 2009
  • Poruke: 16586

Napisano: 30 Avg 2012 0:10

Settings --> Wireless and Network --> Mobile Networks : iskljuci opcije
a) Use packet Data
b) Data Roaming

Podesavanja mogu da zavise od telefona do telefona i verzije Androida, ali verujem da ces se snaci.

Sada cu da vidim jos opcija.

Dopuna: 30 Avg 2012 0:17

Takodje, imas podesavanja unutar Settings --> Accounts and sync:

a) Bacground data (ovo cesto iskljucim, a ukljucim kada preuzimam aplikaciju sa Google Play Store (mora))
b) Auto-Sync (ovo mi je iskljuceno --> iskljuci i ti).


Settings --> About Phone --> Software Update:
a) iskljuci: Auto update
b) Strikliraj: Wi-Fi only !

offline
  • Daydreamer
  • Pridružio: 07 Nov 2008
  • Poruke: 1158
  • Gde živiš: Land Of Maybe

Au, mnoge opcije su bile uključene. Hvala puno na nesebičnoj pomoći, nadam se da će sada biti u redu. smešak
Što bi rekla Olivera Kovačević - Velika hvala! Mr. Green

offline
  • u administraciji
  • Pridružio: 16 Okt 2010
  • Poruke: 3468
  • Gde živiš: KRAGUJEVAC

Bravo Phil to je uzrok, jer joj je uključen net i stalno updejtuje app, a ako je još na automatski namešteno da se app updejtuju, onda kredit(MB) idu kao ludi. A obaveštenja ti stižu jer je uključena opcija Auto Synh, obično kada se uzima tel kod operatera, i ako oni stave SIM karticu, prvo isključe Mobile Data,.
Samo odradi kako je Philoshoper rekao i prestaće sve, i koristi wi - fi uvek, ne znam kakav paket imaš, da li imaš neograničen net, a ako nemaš onda samo wi - fi koristi.A ako imaš neograničen, onda to i nije tako strašno, mada su oni opasni, pa ti daju, lupam 1gb pri punoj brzini net, a kada potrošiš ide 128kb-s brzina kod Telenora slučaj, za ostale , ne znam.

offline
  • Fil  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 11 Jun 2009
  • Poruke: 16586

g0c47777 ::Au, mnoge opcije su bile uključene. Hvala puno na nesebičnoj pomoći, nadam se da će sada biti u redu. smešak
Što bi rekla Olivera Kovačević - Velika hvala! Mr. Green


Nema na cemu, sta god treba tu smo da pomognemo Ziveli

Preleti malo forum, ima zanimljivih stvarcica (preleti i indeks korisnih tema u ovom potforumu).

I javi obavezno da li je sve OK, tj. da li je resen problem Zagrljaj

offline
  • Pridružio: 09 Avg 2011
  • Poruke: 15879
  • Gde živiš: Beograd

g0c47777 ::Au, mnoge opcije su bile uključene. Hvala puno na nesebičnoj pomoći, nadam se da će sada biti u redu. smešak
Što bi rekla Olivera Kovačević - Velika hvala! Mr. Green


Tako ti je kad kupis Android telefon, ja sam nailazio na nekoliko telefona koje ljudi kupe, a internet ukljucen Smile

Em sto skida kredit, em sto jede bateriju...

offline
  • u administraciji
  • Pridružio: 16 Okt 2010
  • Poruke: 3468
  • Gde živiš: KRAGUJEVAC

Moja drugarica radi u Vipu kod mene u Kragujevcu, i čovek uzeo Android tel na pretplatu ali mu nisu isključili mobilni net. On nije znao stalno bio uključen, radio updejtove, i i stigao račun na 50.000din lično sam video foto kopiju računa. Zato ja kada sam uzeo tel u Telenor odmah sam kazao isključite mi mobilni net i lik mi priča da ima dosta slučajeva sa visokim računima upravo zbog neisključivanja mob neta

offline
  • sr79 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 03 Okt 2012
  • Poruke: 3

Zahvaljujuci vama sam i ja resila problem sa kreditom,ali nikako da vidim sta treba da iskljucim ili ukljucim da mi jedna te ista porukja ne stize po nekoliko puta... Moze li pomoc?

offline
  • Fil  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 11 Jun 2009
  • Poruke: 16586

Pozdrav i dobrodošla na forum. Možeš li da precizno opišeš kako se manifestuje problem? Smile

- da li primaš istu poruku više puta od jednog korisnika ili od svakog korisnika ili od samo nekih korisnika?
- ima li išta neobično da primećuješ?

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 757 korisnika na forumu :: 43 registrovanih, 7 sakrivenih i 707 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: amaterSRB, Bobrock1, cavatina, ccoogg123, CikaKURE, crnitrn, Dimitrise93, djo97, DPera, dragoljub11987, FileFinder, Georgius, Hans Gajger, HogarStrashni, ikan, Instruktor 1223, jackreacher011011, janbo, Kaplar2, kihot, kjkszpj, Krvava Devetka, Kubovac, Leonov, lord sir giga, mikrimaus, mile23, moldway, MrNo, pein, Pohovani_00, Smiljke, stalja, Stanlio, suton, vathra, Vatreni Zmaj, Vlad000, vukdra, wizzardone, zixmix, zlaya011, |_MeD_|