Poslao: 25 Feb 2013 20:37
|
offline
- Wisdomseeker
- Super građanin
- Pridružio: 12 Feb 2007
- Poruke: 1239
|
Kao što piše u naslovu, ADSL radi odlično ali nema telefonskog signala, nema ni šuštanja u pozadini kada se podigne slušalica. Telefonski aparat je ispravan, ima li neko ideju u čemu može da bude problem?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 25 Feb 2013 20:47
|
offline
- Sass Drake
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 26 Avg 2010
- Poruke: 10622
- Gde živiš: Hypnos Control Room, Tokyo Metropolitan Government Building
|
Wisdomseeker ::Kao što piše u naslovu, ADSL radi odlično ali nema telefonskog signala, nema ni šuštanja u pozadini kada se podigne slušalica. Telefonski aparat je ispravan, ima li neko ideju u čemu može da bude problem?
Da li si ADSL spliter povazo na utičnicu, a telefon i ADSL modem spojio na ADSL spliter?
|
|
|
|
Poslao: 25 Feb 2013 21:06
|
offline
- Wisdomseeker
- Super građanin
- Pridružio: 12 Feb 2007
- Poruke: 1239
|
Napisano: 25 Feb 2013 20:52
Da spojeno je tako, probao sam i direktno telefon u utičnicu bez splitera i opet ništa.
Dopuna: 25 Feb 2013 21:06
Kad pozovem sa mobilnog dobijam signal da je linija zauzeta iako je iz "fiksnog" telefona izvučen telefonski kabl. Probao i sa izvučenim telefonskim kablom iz zidne utičnice i dalje dobijam signal da je telefon zauzet. Naravno probao sam i sa priključenim telefonom.
|
|
|
|
Poslao: 25 Feb 2013 21:44
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13392
- Gde živiš: Z-moon
|
Zovi Telekom, greška je do njih.
Meni se dešavalo dva puta.
Prvi put su bili neki radovi u centrali, a drugi put je neko greškom isključio moju liniju.
|
|
|
|
Poslao: 26 Feb 2013 13:42
|
offline
- Wisdomseeker
- Super građanin
- Pridružio: 12 Feb 2007
- Poruke: 1239
|
Greška je bila kod Telekoma, svratio sam jutros kod njih u poslovnicu i za nekih pola sata dok sam ja obavio još neke poslove sredili su liniju.
|
|
|
|